Manonnie zei:HOU JE BEK IS
OT: Alcohol is sociaal geaccepteerd, mondiaal.
Het is voor de 2e Wereldoorlog als niet-gedoogd verklaard, economie ging achteruit (niet alleen daardoor, veel meer oorzaken, dit niet verkeerd opvatten)
Vlak voor de 2e Wereldoorlog heeft de president van Amerika het weer als geaccepteerd verklaard (voor bier was dat voor het allereerst naar mijn weten) en zo is het mondiaal geaccepteerd geraakt.
Nu kan je het gewoon in elke supermarkt wel kopen, en bijvoorbeeld de Hoogvliet en Albert Heijn hier een stukje verderop die hebben ook een gedestilleerd afdeling.
Dat het onder harddrugs valt klopt helemaal.
Hou zelf je bek.Manonnie zei:HOU JE BEK IS![]()
OT: Alcohol is sociaal geaccepteerd, mondiaal.
Het is voor de 2e Wereldoorlog als niet-gedoogd verklaard, economie ging achteruit (niet alleen daardoor, veel meer oorzaken, dit niet verkeerd opvatten)
Vlak voor de 2e Wereldoorlog heeft de president van Amerika het weer als geaccepteerd verklaard (voor bier was dat voor het allereerst naar mijn weten) en zo is het mondiaal geaccepteerd geraakt.
Nu kan je het gewoon in elke supermarkt wel kopen, en bijvoorbeeld de Hoogvliet en Albert Heijn hier een stukje verderop die hebben ook een gedestilleerd afdeling.
Dat het onder harddrugs valt klopt helemaal.
Chris Pontius zei:Volgens mij valt dat heel erg mee.
Mensen die eerder dood gaan = yay!
Accijnzen = yay!
Oom Klaas zei:dat overstijgt de accijnzen net als bij tabak.
Aalpoepert zei:De admin heeft laatst zelfs haar fantopic verwijdert.
Chris Pontius zei:Oom Klaas zei:dat overstijgt de accijnzen net als bij tabak.
Voor zo ver ik weet is roken economisch gezien juist goed?