Oeps Gemorst!!

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
tuurlijk was het belachelijk om zoiets te doen, sublimo. :)
nuchter hadden we dat ook nooit gedaan maar het lag gewoon aan de alcohol, we hadden nog geen coke op en het nog nooit gebruikt van te voren maar baalden gewoon erg van de centjes. alcohol kan je dan rare dingen laten doen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
TRAVOLTA zei:
tuurlijk was het belachelijk om zoiets te doen, sublimo. :)
nuchter hadden we dat ook nooit gedaan maar het lag gewoon aan de alcohol, we hadden nog geen coke op en het nog nooit gebruikt van te voren maar baalden gewoon erg van de centjes. alcohol kan je dan rare dingen laten doen.

Blame the alcohol ! :sunglasses:

Ergens begrijp ik je wel, maar aan de andere kant, je gezondheid is belangrijker dan geld of cocaïne. :)

OT: Speed laten vallen in het toilet op school terwijl ik een lijn aan het leggen was.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
m'n gezondheid mag inderdaad veel belangrijker zijn. maar als ik daar in de eerste instantie aan had gedacht ging ik die avond sowieso niet snuiven, had ik niet zo veel gedronken, geen sigaretjes gekocht en zou ik netjes rond n uur of 3 in bed liggen :).

maar je hebt ook zeker gelijk, niet nog eens doen!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
TRAVOLTA zei:
m'n gezondheid mag inderdaad veel belangrijker zijn. maar als ik daar in de eerste instantie aan had gedacht ging ik die avond sowieso niet snuiven, had ik niet zo veel gedronken, geen sigaretjes gekocht en zou ik netjes rond n uur of 3 in bed liggen :).

maar je hebt ook zeker gelijk, niet nog eens doen!

Ja, zo kun je het natuurlijk ook bekijken. Maar ik weet dat het schadelijk is, maar daarom wil ik juist alle andere "schadelijke" factoren uitsluiten. Daarom heb ik bijvoorbeeld ook een eigen snuifbuisje dat ik makkelijk kan ontsmetten. Als je neus dan kapot van binnen zou zijn weet je al zeker dat je er geen extra bacteriën van bijvoorbeeld een bankbiljet naar binnen zou brengen. :)

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
ja goed, dat verschilt gewoon per persoon. ik zou het ook klaargespeeld krijgen om van een stoeptegel te eten bij wijze van spreke. ben gewoon niet snel ergens vies van en wat te nonchalant wat dat betreft (en zal mezelf daar vast wel eens in tegenkomen).

maar ik hou er mee op, weltruste :) :wave:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
TRAVOLTA zei:
ja goed, dat verschilt gewoon per persoon. ik zou het ook klaargespeeld krijgen om van een stoeptegel te eten bij wijze van spreke. ben gewoon niet snel ergens vies van en wat te nonchalant wat dat betreft (en zal mezelf daar vast wel eens in tegenkomen).

maar ik hou er mee op, weltruste :) :wave:

Je zult ook tegen meer kunnen. :)

Welterusten ! :wink:

Archibald

Belezen gebruiker
1gr speed op Dour.
Verder ook al lijnen "weggeblazen", joints laten vallen, glazen/flessen alcohol laten vallen.

Intoxication

Bewuste gebruiker
enkele lsd trips op m'n bureau laten liggen doe ik een map toe, weg waren ze vreemd genoeg nooit meer terug gevonden :confused:

Pammer

Bewuste gebruiker
Ik zat te grinden maar duw het potje perongelijk om. Alles viel in het gras. Ongeveer 3 gram (heb grote grinder). Nu lachen ze mij nog uit en herinneren ze mij elk weekend aan dat moment :P

Reza

Experimenterende gebruiker
vriendin van me vroeg even een pasje van mij om der klein gemaakte hasj op te leggen tewijl ze bezig was..

Poosje later, zie me pasje liggen... denk oh ja niet vergten.

Pak het pasje, blaas 'het zand' eraf en bedenk me een sec. later dat het de hasj was.
Iedereen aan tafel zat me aan te kijken...

dat was echt zo'n 'ehhhhhh......... :grin: sorry' momentje..

no_obkiller

Het allerergste wat ik ooit heb gehad was paddo's eten, het uitkotsen en vervolgens niets voelen. :rolleyes:

Ohja, ik had twee identieke kastjes waarvan er 1 rijp voor de sloop was. In een van die kastjes zat een la waar ik standaard mijn wiet bewaarde. Toen ik ging verhuizen heb ik een van die kastjes naar beneden gesjouwd om de volgende dag samen met de rest naar het grof vuil te brengen. S'avonds wilde ik gaan blowen, maar het kastje was leeg. KUT , dus naar beneden gelopen, en gelukkig, het kastje stond er nog.

maar de la was al leeg :angry:

Matheson

Belezen gebruiker
Niks. Wel wordt er altijd drank op me gemorst. Bij ongeveer elk feest ben ik de lul.
M'n broek, m'n arm, m'n shirt, schoenen. Noem het maar op, ik heb er drank op gekregen.

Matheson

Belezen gebruiker
haha klopt, maar m'n suede spezials zijn nu toch al verneukt, dus dat zijn nu de standaard feestschoenen :P
Maar het is gewoon zuur dat elk feestje er net weer nattigheid op me moet landen. :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Ik droeg eerst altijd mijn stan smiths op feesten, omdat die zowiezo snel vuil worden. Maar die heb ik laatst terug wit geverfd :grin: Maar ik ga zelden nog, zo bespaar ik mijn schoenen :grin:

Als er iemand op gaat staan (in de trein bvb) is ook irritant. Suede is veel te mooi maar het is helaas niet echt bestand tegen veel. :P Regen enzo ook. Maar ja, zelfs als ze zwart ipv blauw worden doe ik ze nog aan :grin:

Winehouse

Badass junkie
Ik had een zak spiet en 2 xtc pillen.
Had ik die pillen even bij die zak spiet gestopt, maar die waren natuurlijk gaan verbrokkelen in m'n broekzak dus ik wist niet meer wat de spiet was, en wat de xtc was.
heb ik het maar weggepleurd

Truffelboy

Haha ja dat is wel kut ja,

Ik had een keer de helft van me truffel laten vallen, gewoon uit de aarde gepakt en die zooi gewoon opgevreten, ranzig is dat ding toch al :grin:

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Eerste keer MDMA, pil was helemaal verpulverd in een zakje, we hadden er 2, en 1 was er nog heel. Die heb ik aan mijn vriend gegeven, en de rest ergens neergelegd zodat ik het op 1 bultje kon gooien en alles in 1 keer erin kon gooien. Even diep ademhalen, was toch wel zenuwachtig.. diepe zucht,... en ja hoor, halve pil weg :openmouth:

Flameon

Badass junkie
fles whiskey kapot laten vallen .. vanuit het fietsstuur, door een plastic zak op de grond. Lekke band ook nog. Vorig jaar eens :grin:

Beanhead

Badass junkie
Flameon zei:
fles whiskey kapot laten vallen .. vanuit het fietsstuur, door een plastic zak op de grond. Lekke band ook nog. Vorig jaar eens :grin:

WRAHHHHH, kilometers door de regen, die fles overleeft heel de rit totdat ik mijn straat insloeg en de fles de lucht invloog

jenever :(

azgaza

Badass junkie
Niet echt morsen, maar 5 jaar geleden heb ik het met een ex van me gepresteerd een blok van 12 gram hasj kwijt te raken in een donker bos, 2 uur gezocht, niet meer terug gevonden. Dat was nog eens zonde :openmouth:

sjoerd101

Belezen gebruiker
Ik heb alle soorten drugs wel eens gemorst, op de grond laten vallen of in de wc :P
2 gram pep in een hoogpolig tapijt, tevergeefs geprobeerd om nog wat te redden.
Vroeger toen we nog buiten chillden, tig jointjes weggewaaid..

Spees174

Belezen gebruiker
Ik was laatst 2 gram pep aan het drogen op twee open sealtjes, en had wat kaarsen aangestoken (de sealtjes lagen er ongeveer naast). Toen ik ging pitten blies ik die vrolijk uit waarbij de sealtjes in de rondte vlogen :wave:

Frank123

Wijs gebruiker
Zakje met 15 pilletjes in je broek laten zitten. Vervolgens je broek te scheuren en weg te gooien met inhoud.

en natuurlijk ontelbaar veel wiet dat door de wind is meegenomen bij het buiten draaien.

cropp

Badass junkie
Ik heb wel eens per ongeluk een fles whiskey kapotgeslagen tegen het plafond in de trein, toen was er ook een tl buis gesneuveld...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
cropp zei:
Ik heb wel eens per ongeluk een fles whiskey kapotgeslagen tegen het plafond in de trein, toen was er ook een tl buis gesneuveld...
Hoe de fuck sla je een fles kapot tegen het plafond van een trein? Dat moet je volgens mij echt willen.

cropp

Badass junkie
Gewoon dronken zijn, liedjes schreeuwen en met die fles zwaaien, terwijl je springt als een ethiopiër, was echt per ongeluk!

seth

Gast
2 gram coke, in mijn opruimwoede een envelopje weggegooid en veel te laat beseft. ben nog wel gaan zoeken maar is nooit meer uitgekomen. één of andere kat zal wel een heel goeie avond beleefd hebben.

[ERROR]

Met pep mors ik regelmatig, Expres of per ongeluk.
Vorige week ongeveer 1,5 Gram Keta kwijt geraakt op een Tekno feestje.

Dreuge

Badass junkie
eergisteren 20 euro aan amnesia nog geen 10 minuten buiten de shop kwijtgeraakt.. had er geen eens een join van gerookt :(

Bovenaan