Oeps Gemorst!!

DDeeJay

Belezen gebruiker
wat is het meeste dat je ooit ineens hebt gemorst/laten vallen of hebt kwijt gespeelt?

bij mij was het 4 gr speed in een kokertje
toen ik naar het wc ging voor een lijntje te leggen en uit het niets moest niezen
ik kreeg minstens nog eens 1/3 in me oog

liep de hele nacht rond met 1 SUPER pupil en 1 normale

Manonnie

Wijs gebruiker
Hahaha :tearsofjoy:

Nee ik heb eigenlijk nooit zo'n pech.
Ik heb heel veel moeite met een jointje rollen, het lukt me wel maar moet er echt rustig voor gaan zitten, dus dat doe ik vrijwel altijd gewoon lekker binnen. Ook geen kans dat het weg waait (wat ik al iets te vaak heb meegemaakt :tearsofjoy: )
Tja, coke, speed ik heb het allemaal nog nooit laten vallen ofzo.
Aan alles bij elkaar wat ik wel weer uit mijn neus heb kunnen halen, of nog op mijn sleutel zat ofzo (en holy shit wat klinkt dit echt alsof ik een super-junk ben haha) dat zal zeker wel wat waard zijn!
Maar ach dat vind ik de moeite niet. Verspreid over 3-4 jaar is dat niets.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Een nakkie pep toen ik het voor het eerst ging proberen! Dacht dat het vreselijk was wat ik net had gedaan :P bleek gelukkig mee te vallen toen ik de prijs per gram hoorde, ik zal wel in de war zijn geweest met coke ofzo.

weyoun22

Bewuste gebruiker
teveel :(
Flessen drank in dronken toestand kapot laten vallen, biertjes omgooien op tafel.
3 gram pep in het gras laten vallen omdat ik schrok van een hommel.
Lepel met ammoniak en coke laten vallen in het vloerkleed (en later die nacht met een pincet de gestolde krummels uit het kleed plukken om op te roken :flushed: )
En tientallen joints tijdens het draaien uit elkaar laten vallen, dat het vloeitje knakt ofzo.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ketamine door in het donker in een tent op een festival lijntjes proberen te leggen.

Oom Klaas

Badass junkie
Vaste klant zei:
Een nakkie pep toen ik het voor het eerst ging proberen! Dacht dat het vreselijk was wat ik net had gedaan :P bleek gelukkig mee te vallen toen ik de prijs per gram hoorde, ik zal wel in de war zijn geweest met coke ofzo.

:tearsofjoy:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Dan valt het bij mij wel mee.
Ik heb wel eens 2 pillen in mijn broekzak laten zitten...maar die zat al in de wasmachine toen ik erachter kwam. Toen voelde ik me wel ff kut (geen idee waarom want waren niet m'n laatste, haha) maar dat doet toch een beetje pijn :P

DDeeJay

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
Beanhead zei:
Sublimo zei:
Ketamine door in het donker in een tent op een festival lijntjes proberen te leggen.

Win :grin:

Haha. :grin:

Ik had toen ook nog redelijk wat LSD op. Echt lastig dan. :P

ik was vorige zomer op een festival 8gr speed aan het drogen op hoesjes die op me matras laagen toen ik terug kwam hadde ze onze matras langs de sluiting van het raam gestolen... met de pep erbij

pascal828

Badass junkie
Grammetje speed in de tent op Wâldfrieden.

En toen ik even naar de WC ging met een half grammetje ketamine, zakje tussen me lippen. Maar ik verloor grip erop... *plons*

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Speed en ketamine door het morsen omdat ik onder invloed van MDMA was. Ik heb geen idee om hoeveel het ging, maakte me op dat moment ook niet uit.

cropp

Badass junkie
Wel eens 2 gram coke op een blikje gekapt waar iemand met een benzinestift op getekend had, resultaat, zwarte coke...

En ik ben in mijn hele leven zeker 30 gram wiet kwijtgeraakt...

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
de blunder die iedereen wel eens zal hebben meegemaakt, voor het nemen van een lijn of sleutelpuntje toch net iets te laat uitademen via je neus. verder dan de talloze drankflessen maar dat is t dan ook

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
TRAVOLTA zei:
de blunder die iedereen wel eens zal hebben meegemaakt, voor het nemen van een lijn of sleutelpuntje toch net iets te laat uitademen via je neus.

Haha, ja inderdaad ! :tearsofjoy:

Dat is zo vervelend. :P

W.F.L.

Badass junkie
Het duurste was een hele gram DMT geloof ik, heb waarschijnlijk ook meer pep op de grond gestrooid dan ergens anders maar dat hou ik niet bij. Die DMT vond ik wel kut want dat was net een nieuw zakje en had er 50eu voor betaald :P

kaasbaas

Badass junkie
Ooit is een mobiel laten pleuren boven een joint die we gebruikte voor wat extra licht. Hopsa, daar gaat alle wiet.

En nja wel de klassieke beginners fout bij de eerste keer pep om uit te ademen zodat je pep weg vliegt. Ik had gelukkig niet zoveel gepakt en de helft lag er nog.

Oom Klaas

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Ik denk dat je nog zo'n 5 gram pep uit mijn tapijt kan halen.

Flameon

Badass junkie
2 gram coke. Met me dornken kop verkeerde envelopje de brug afgegooid. Stond ik daar nog met een leeg enveloppie :)

UeWEclipse

Experimenterende gebruiker
in de bus richting Defqon 3 pillen gevallen "wel nog teruggevonden"
Llijntjes speed op een glasplaat weggeblazen door het niezen :P

En een keer waren we buiten speed bommetjes het maken, en oppeens kwam er een scooter uit het niks aanrijden op het bospad waar we zaten, we sprongen op en weg was de poeder :wave:

knolselderij

Wijs gebruiker
af en toe dat dr ns wat van de sleutel af valt ofzoww maar op een of andere manier gaat dat altijd wel goed alsk lijnen ga leggen.

ik heb wel datk standaard iedere avond minimaal 1 glas of 1 fles omstoot

Dreuge

Badass junkie
niet "gemorst" maar ben wel een keer voor 40 euro aan pillen kwijt geraakt. ik heb alleen geen idee hoe of waar.

gamezz

Bewuste gebruiker
zelf niets ergs verloren,
op Dour wel kerel gezien die een bommetje liet vallen en stond te zoeken.
vriendelijk zoals ik ben even geholpen met zoeken

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
ik herinner me nog en leuke :)

bij de eerst keer coke doen waren ik en een vriend van me beide hartstikke bezopen, komt er iemand aan als we een sleutelpunt zijn aan het pakken en wil hij vlug dat zakje in zn broekzak doen. pakt hij natuurlijk de achterkant van het open zakje vast en flikker alles over de grond (Zaten buiten op een bankje) vervolgens als 2 verslaafde die gram nog proberen te snuiven en likken van de grond :flushed: heb daarna wel mijn gram met m gedeeld :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
clockcable zei:
Er ligt toch wel voor 40-50 euro aan poeder op de grond.

En dan...

Ook al zou ik geen nieuwe gram meer hebben en ook geen geld meer hebben om nieuwe gram te kopen, ik zou het toch lekker laten liggen tussen het vuil.

Ik bedank mij toch mooi voor een neusontsteking.

Dit is hetzelfde als wanneer je speed van 10 % gaat kopen omdat je perse speed wilt hebben...

Bovenaan