Odsmt en venlaflaxine?

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Ik zitop 150mg venlaflaxine gaat naar 225.
Kan ik odsmt doen en niet dood gaan
Ik neem aan dat je je graag oké wilt voelen, anders ga je niet mee in het verhogen van je antidepresieva. Toch? 🙂

Weet je al waarom je het risico wil nemen dat er misschien iets niet goed gaat in je brein?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik zou het gewoon niet doen. Puur omdat verhoging van je antidepressiva blijkbaar nodig is, en me dat altijd een slecht moment lijkt om te gaan kloten met (andere) drugs

Paranoize.

Badass junkie
Ik zitop 150mg venlaflaxine gaat naar 225.
Kan ik odsmt doen en niet dood gaan
Jawel dat kan. Zelf heel lang gedaan. Odsmt werkt bijna niet tot helemaal niet op serotonine. Kijk wel uit met niet te hoog doseren. Mijn huisarts heeft me ooit tramadol en venlafaxine tegelijk voorgeschreven en in bepaalde doseringen is het niet echt gevaarlijk.

Je zult iigv niet het serotonine syndrome krijgen.

Trouwens, welcome back benzyyyy ❤ Hoe gaat het?

Gebruik je nog andere opiaten of ben je clean ervan? En hoe gaat het met je vriendin, zijn jullie nog samen? We maakte ons een beetje zorgen om je man!

benzzzy

Badass junkie
Jawel dat kan. Zelf heel lang gedaan. Odsmt werkt bijna niet tot helemaal niet op serotonine. Kijk wel uit met niet te hoog doseren. Mijn huisarts heeft me ooit tramadol en venlafaxine tegelijk voorgeschreven en in bepaalde doseringen is het niet echt gevaarlijk.

Je zult iigv niet het serotonine syndrome krijgen.

Trouwens, welcome back benzyyyy ❤ Hoe gaat het?

Gebruik je nog andere opiaten of ben je clean ervan? En hoe gaat het met je vriendin, zijn jullie nog samen? We maakte ons een beetje zorgen om je man!
Ik maak me vooral zorgen voor het NRI effect en eventueel noradrenergic storm.

Hoeveel MG van beide slikte je?

Ja Ben nog met haar gaat goed.

Paranoize.

Badass junkie
Ik maak me vooral zorgen voor het NRI effect en eventueel noradrenergic storm.

Hoeveel MG van beide slikte je?

Ja Ben nog met haar gaat goed.
Odsmt en venlafaxine hield ik niet bij. (Een hoop)

Tramadol en venlafaxine: 300/400mg tramadol / 150mg venlafaxine per dag.

Ik vond persoonlijk het gevoel van odsmt minder synochreren dan tramadol met venlafaxine. Wss omdat het een stuk minder op die receptoren werkt.

Moet er wel bij zeggen ik slikte al zeker 3 jaar venlafaxine 150mg, idk of dat relevant is.

Bovenaan