Noscapine

Heeft iemand enige ervaring met noscapine hier op het forum? :confused:
Ik weet niet eens of het wel een drugs is, maar dacht het wel eens ergens te hebben gelezen. Ik kan er echter weinig over terug vinden. Is er een bepaalde dosis, manier van innemen, risico's, verslavend, enzovoort....

alvast bedankt :wink:

Arizona

Bewuste gebruiker
Geen ervaring specifiek met noscapine, maar het is een hoestdrankje uit de opiumalkaloïde familie (zelfde als morfine) ja het is een drug zoals alle medicijnen een drug zijn :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Gezien je drugs geschiedenis en bij overdosis erg zware middel zou ik het niet proberen.
Ik geloof dat het in Nederland ook niet meer op de markt is, en ik verwacht dat jij geen Noscapine dealertje hebt.

Aangezien het ook in (straat)heroine zit, zal je het moeten/kunnen roken en spuiten.
Omdat het een opiaat is, acht ik de verslavingsfactor groot.

Leuk gevonden, maar ga dan voor de DXM.
Makkerlijker verkrijgbaar, meer over bekend.

Ok, het lijkt me bij nader inzien ook niet echt handig om te gebruiken :grin:
Ik heb het al wel veel gezien in drogisterijen als hoestdrank, dus ik dacht dat het misschien wel een goedkope high zou kunnen zijn.

speedjunky69 zei:
in hoge dosering zouden de effecten op ketamine/dxm lijken
Hm geen zin om liters hoestdrank achterover te slaan. Liever dxm :P

PepTalk zei:
Omdat het een opiaat is, acht ik de verslavingsfactor groot.
Een goede reden om het niet uit te proberen. :wink:

Maar er is vast wel iemand toch op dit forum die het al eens heeft geprobeerd? Ik zou eerst graag van wat meer ervaringen horen :sunglasses:

speedjunky69

Bewuste gebruiker
tis wel afkomstig van de papaver maar tis geen opiaat in klassieke zin zoals morfine...

het activeert alleen de sigma-receptor en zal waarschijnlijk niet verslavend zijn zoals opiaten/opioiden met mu-receptor binding(grotensdeel verantwoordelijk voor de funfactor van opiaten)

Bovenaan