Ik heb het ook een keer gedaan (niet uit wanhopigheid, want ik had nog wiet liggen, maar gewoon uit nieuwsgierigheid).
Ik heb ongeveer een dikke halve noot geraspt en dat poeder binnengelepeld met nogal wat slokken water erbij.
Daarna vond'k het raspen maar lastig en heb ik de rest gewoon opgekauwd (wederom met water, en wat puree, waar ironisch genoeg ook al nootmuskaat inzat :P)
Ik deed dit zo ongeveer rond half 2 's nachts, zodat ik gaar wakker zou worden.
Zo rond 5 uur ofzo werd ik wakker, en besliste om eens te kijken of het effect er al was. Niet dus.
Wel, ik stond de dag daarna op om 7u, en mijn zicht was merkbaar aangetast (alsof het iets trager ging als je heen en weer keek, en ook iets waziger).
Mijn ogen waren niet echt rood, maar ze leken automatisch te sluiten.
Niet zoals wanneer je gewoon heel moe bent ofzo, maar alsof ik geen controle had over mijn oogleden, zo hard gingen ze automatisch dicht. Verder waren ze niet rood ofzo.
Toen ik de keuken bereikte was ik echter enorm misselijk, en mijn ochtend begon met het reiken naar een kotsemmer :P
Toen ik iets bij de hand had om eventueel in over te geven ben ik op de zetel gaan liggen.
Ik maakte mijn ouders wijs dat ik griep had (en daar leek het ook wel op).
Ik heb die dag niet overgegeven, maar was 's ochtends toch enorm misselijk.
Ben later terug in mijn bed gaan liggen, rustig aan, wat muziek geluisterd.
Als ik neerlag ging de misselijkheid meteen weg, en was ik gewoon heel moe.
Een dikke 5-6 uur later ging ik terug naar beneden, en mijn zicht was nog steeds stevig genaaid.
Beetje vergelijkbaar met wiet moet ik toegeven (qua zicht toch, niet qua gevoel).
Dit sleepte nog een dikke 2 dagen na.
Ik heb ook een gesprek gehad in mijn slaapkamer waarvan ik me nog steeds afvraag of het echt heeft plaatsgevonden of niet. Ik denk van wel, maar ben er niet 100% zeker van.
Al bij al waren de effecten best goed, alleen ben ik veel te ziek geweest om er echt van te genieten.
Net zoals de vele reports van mensen die het eerder hebben gedaan, kan ik beamen dat de voordelen gewoon niet opwegen tegen de nadelen.
Ik vind het ergens wel jammer dat ik geen hallucinaties had, maar aan de andere kant wil ik ook niet weten hoe erg ik er dan aan toe geweest zou zijn :P
Er zijn veel betere entheogenen beschikbaar, maar als je het een keer geprobeerd wil hebben, go for it