NO-GO Drugs

cunt

Wijs gebruiker
Mac... zei:
No-go:

Hero, base (crack)

Maar LSD stond er ook heel lang, maar ben er wel heel erg nieuwsgierig naar.
LSD weet ik ook niet ..
heb nog nooit paddo's gehad (komt er dom weg nooit van) dus wil eerst kijken hoe ik daar op reageer, en dan kijken of LSD me iets lijkt.

Jeller

Badass junkie
Heroïne natuurlijk

Coke, heb ik wel al één keer gedana maar ik wil het eigenlijk niet meer doen, alhoewel ik ene gratis lijn niet zo weigeren :(

Speed.. ben er wel nieuwsgierig naar maar als ik er in het speed forum over lees zie ik meer topics die negatieve bijeffecten van speed beschrijven.. nee dus

Datura.. lijkt me logisch

voor de rest zijn er niet echt dingen die ik niet wil denk ik.. voorlopig ook niet te zware hallucinogenen

A

Anonymous

Gast
Geen crack, geen hero, geen meth(niet roken dan). Ik steek geen spuit in me poot(mischien 1 keer voor mdma).

Datura lijkt me nix, 3 dagen trippen :openmouth:

MTA was 1 keer en nooit meer, ik kon 2 dagen niet slapen.
Speed heb ik vaak gedaan, maar toen ik erover na ging denken realiseerde ik dat ik het niet leuk vind.

Elektronik_dynamite

Badass junkie
voor mij alleen geen dingen die je moet spuiten daar heb ik toch net iets teveel slechte dingen over gehoord. andere dingen zou ik best willen proberen gewoon om te voelen hoe het is

Bal0n

Badass junkie
parcival zei:
Bal0n zei:
methylthioamphetamine, het zwavel broertje van pma
CH3SC6H4CH2CHNH2CH3

Heb jij dan voor mij misschien dit abstract:

M. Gobbi, M. Moia, L. Pirona, Miguel Reyes-Parada, Cecilia Scorza, and T. Mennini. P
Methyl-thio-amphetamine and 1-(m-chlorophenyl)-piperazine, two non-neurotoxic 5-HT releasers in vivo, differ from neurotoxic amphetamine derivatives in their mode of action at 5-HT nerve endings in vitro. Journal of Neurochemistry 82: 1435-1443, (2002).

BombSki

Bewuste gebruiker
zeg nooit nooit idd..

voorlopig mijn lijst:

wel:
lsd, mescaline, paddos, salvia, lsa, evt andere heilige planten..

niet:
heroine, crack, lijm, nootmuskaat, doornappel.. en dergelijken.

parcival

Experimenterende gebruiker
Bal0n zei:
parcival zei:
Bal0n zei:
methylthioamphetamine, het zwavel broertje van pma
CH3SC6H4CH2CHNH2CH3
Heb jij dan voor mij misschien dit abstract:

M. Gobbi, M. Moia, L. Pirona, Miguel Reyes-Parada, Cecilia Scorza, and T. Mennini. P
Methyl-thio-amphetamine and 1-(m-chlorophenyl)-piperazine, two non-neurotoxic 5-HT releasers in vivo, differ from neurotoxic amphetamine derivatives in their mode of action at 5-HT nerve endings in vitro. Journal of Neurochemistry 82: 1435-1443, (2002).
Laat je niet misleiden door het niet neurotoxische van MTA, dit product in in 1998 kort op de smartshop markt geweest en er zijn enkele doden gevallen. Ik heb het toen eens geproeft (voor ik wist van de overlijdens) en het kwam niet in de buurt van mdma, kwam traag op, en was niet echt stimulerend maar je bleef wel wakker. Het hart voelde niet echt ok.
op http://www.trimbos.nl/default13535.html staat het ook vermeld .

J Neurochem. 2002 Sep;82(6):1435-43.
p-Methylthioamphetamine and 1-(m-chlorophenyl)piperazine, two non-neurotoxic 5-HT releasers in vivo, differ from neurotoxic amphetamine derivatives in their mode of action at 5-HT nerve endings in vitro.
Gobbi M, Moia M, Pirona L, Ceglia I, Reyes-Parada M, Scorza C, Mennini T.
Department of Molecular Biochemistry and Pharmacology, Istituto di Ricerche Farmacologiche Mario Negri, Italy.

The mechanism underlying the serotoninergic neurotoxicity of some amphetamine derivatives, such as p-chloroamphetamine (pCA) and 3,4-methylenedioxymethamphetamine (MDMA), is still debated. Their main acute effect, serotonin (5-HT) release from nerve endings, involves their interaction with 5-HT transporters (SERTs), as substrates. Although this interaction is required for the neurotoxic effects, 5-HT release alone may not be sufficient to induce long-term 5-HT deficits. Some non-neurotoxic compounds, including p-methylthioamphetamine (MTA) and 1-(m-chlorophenyl)piperazine (mCPP), have 5-HT releasing properties in vivo and in brain slices comparable to that of neurotoxic amphetamine derivatives. We measured 5-HT release in superfused rat brain synaptosomes preloaded with [3H]5-HT, a model that distinguishes a releasing effect from reuptake inhibition. MTA and mCPP induced much lower release than pCA and MDMA. The striking difference between our findings in synaptosomes and those obtained in vivo or in brain slices is probably related to a different compartmentalisation of 5-HT in the different experimental models. Studies in synaptosomes, where the vesicular storage of 5-HT is predominant, could therefore bring to light differences between neurotoxic and non-neurotoxic 5-HT releasing agents which cannot be appreciated in other experimental models and might be useful to identify the mechanisms responsible for the neurotoxicity induced by amphetamine derivatives.

Van het volgende artikel heb ik zelfs de volledige tekst (fotokopij) deze werkte mijn eerste interesse, maar het product is niet alleen teleurstellend maar ook nog eens gevaarlijk.
Huang X, Marona-Lewicka D, Nichols DE.
p-methylthioamphetamine is a potent new non-neurotoxic serotonin-releasing agent.
Eur J Pharmacol. 1992 Dec 8;229(1):31-8.

Bal0n

Badass junkie
Zou je die ergens kunnen uploaden? Namelijk wel interessant :).

EDIT: Dit snap ik alleen niet helemaal:

"MTA and mCPP induced much lower release than pCA and MDMA." Dan is het toch sowieso logisch dat er minder neutotoxiteit optreedt?

parcival

Ze zijn niet minder neurotoxisch maar : niet neurotoxisch.
Eigenlijk is enkel de abstract lezen gevaarlijk maar, deze lijkt te zeggen dat de niet neurotoxische een sterker effect hebben als heropname inhibitor. En dat het verschil tussen vrijzetting en heropnameinhibitie in andere dan hun test niet zo goed te zien is.

De volledige tekst van het andere artikel is hier te vinden : http://www.erowid.org/references/refs_view.php?ID=670
eventueel direct zonder eerste via de abstract te gaan
http://www.erowid.org/references/refs_v ... oc1&ID=670

andere papers (geen complete lijst):
http://www.erowid.org/chemicals/4mta/4mta_journal.shtml

Ik dacht dat artikel over MMAi ook ergen te hebben liggen maar reports van rond die tijd lijken er ook op te wijzen dat dit product in subjectief effect niet op mdma lijkt.

Als je ooit fenfluramine (vroeger verkocht als eetlust onderdrukker) gegeten hebt weet je dat die serotonine releaser helemaal niet leuk is, je wordt er sloom en misselijk van.

Serotonine vrijzetten is dus niet hetzelfde als het loved-up mdma gevoel uitlokken.

live fast die Young

Belezen gebruiker
hmm.. ik weet niet echt.. voorlopig doe ik het rustig aan met tripmiddelen.. omdat ik voel dat ik daar niet stabiel genoeg voor ben.. en andere dingen moet ik het moment zien.. wiet enzo en veel smartdrugs doe ik nog gewoon.. maar harddrugs nooit echt geprobeerd

Skippy

Wijs gebruiker
geen coke,speed, heroine, crack, ketamine, vloeibare troep en onbekende vage dingen voor mij

Intoxicated

Wijs gebruiker
voor sommigen niet nee... voor velen ook wel...
en die methode van innam is (hoop ik) voor de meesten toch wel onbekend

parcival

Paddengif wordt niet gelikt omdat het een dodelijke coctail is.
Van minstens 1 bepaalde soort kan het wel gerookt worden omdat dit het de meeste van de vergiften niet in de rook terechtkomen, de 5MeODMT echter wel.

A

Anonymous

Gast
Hempy zei:
Heroïne, lijkt me niet echt.. leuk

hero lijkt me juist wel leuk, zoals het door sommigen beschreven word, maar volgens mij is het 'te' leuk. Ik blijf er vanaf.

matthijs

Badass junkie
Hmm, heroine lijkt me niet echt leuk ofzo...eerder "lekker" of gewoon chill! :P
Maar goed, dat gaat me wel ver.

toepiekloot

Belezen gebruiker
heroïne, zeker en vast, het is de grootste veiligheid dat er bestaat..
maar al de rest, daar heb ik meestal wel geen problemen mee :grin:

snoepke

Newbie
toepiekloot zei:

Veiligheid? Hero? Weet je wel wat je zegt? T maakt alles kapot wat je lief hebt !!!

toepiekloot

Belezen gebruiker
snoepke zei:
toepiekloot zei:

Veiligheid? Hero? Weet je wel wat je zegt? T maakt alles kapot wat je lief hebt !!!

ja srry, als je een beetje logisch nadenkt weet je wel dat ik vuiligheid bedoel :wink:
dat is echt iets dat er niet ingaat bij mij, en dat zal ook nooit gebeuren

SpringPack

Heroïne/Crack zou ik idd nooit nemen, mogelijk als ik terminaal ziek ben, dan heb je weinig te verliezen.

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
meesta al wel is geprobeerd.

nooit van men leven meer:

salvia omdat ik niet graag controle verlies in die ruime mate
heroine want dat was veeeeel te fijn
pcp want is veel te freaky

Freaky high

Bewuste gebruiker
ik doe alleen de plantaardige dingen, zoals wiet en paddos, maar xtc zie ik ook wel eens zitten om gwn eens te proberen

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Freaky high zei:
maar xtc zie ik ook wel eens zitten om gwn eens te proberen
bij de meeste personen blijft het niet bij: zomaar 1x proberen
maar er zijn natuurlijk veel uitzonderingen
heroine... als ik er niet ingerold word door: al m'n goeie maten die het eens proberen en al diene zever blijf ik er zeker en vast af :)

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
heroine is nu ook weer niet zooo enorm verslavend hoor, ik heb het gewoon is gerookt. En dat was het dan ook. Ongeloofelijk lekeer geveol wel maar in mijn ogen tochde meest overroepen drug dat er is.

ik vind salvia zelfs harder en dat verkopen ze dan doodleuk in de smartshop

A

Anonymous

Gast
did: roken (eindelijk mee gestopt), alcohol (helaas nog niet mee gestopt), LSD, paddo's, xtc, efedra, yohimbe
to do: 2c-b (helaas moeilijk te vinden)
wat ik nooit zal doen: alle opiaten en cocaïne

Bovenaan