Aniet_Speed
Badass junkie
Jaa die heb ik ook gezien😍Je zou eens Steen de Docu moeten kijken. Dan snap je hem wat meer
Jaa die heb ik ook gezien😍Je zou eens Steen de Docu moeten kijken. Dan snap je hem wat meer
Sicke track wel maar ik richt me op het positieve , dit hoort er niet bij.Nope deze muziek weer ik uit men leven.
Vind het wel goed !
Je weert het uit je leven maar je vindt het wel goed, huh? 🙈Nope deze muziek weer ik uit men leven.
Vind het wel goed !
Ohhhhh. Is het dan raar dat ik er vrolijk van wordt?Sicke track wel maar ik richt me op het positieve , dit hoort er niet bij.
Nope deze muziek weer ik uit men leven.
Vind het wel goed !
Muziek heeft een enorme invloed op men stemming, met deze rap wil ik met een mes het bos in trekken bij wijze van spreken.Je weert het uit je leven maar je vindt het wel goed, huh? 🙈
Hahahaha, kadavers. 😂Muziek heeft een enorme invloed op men stemming, met deze rap wil ik met een mes het bos in trekken bij wijze van spreken.
Ik luister nu liever wat rustige rap , die niet over dode en verderf gaat.
Neen is niet raar , word vrolijk en rustig van metal en death metal.Ohhhhh. Is het dan raar dat ik er vrolijk van wordt?
Als je mij positieve muziek geeft word ik juist helemaal niet vrolijk. 🤣
Door de benzo taper hoor..Hahahaha, kadavers. 😂
Nee, als je er gevoelig voor bent lekker niet luisteren idd.
Even luisteren😍
Verstaan jullie dit 😂
Ik schop je ouders in elkaar, ram pap en mam!Rampap en mam
Ben altijd van de Engelstalige hiphop geweest en vond de Nederlandse hiphop gewoon minder.
Niet alle NL hiphop heeft dat toch?Op de nederlandse rap/hiphop kan je ook niet trots zijn. Standaard zinnetjes zoals "stack die money" of "bro ik pop je ratata" en woordjes zoals "sabi sabi brakka chakka lacka" 😅.
Niet alle NL hiphop heeft dat toch?
Dan heb jij zeker nooit Steen of Spinal geluisterd?Op de nederlandse rap/hiphop kan je ook niet trots zijn. Standaard zinnetjes zoals "stack die money" of "bro ik pop je ratata" en woordjes zoals "sabi sabi brakka chakka lacka" 😅.
Wat een kut stem manPlaats hier je tracks!
Heb hetzelfde.Muziek heeft een enorme invloed op men stemming, met deze rap wil ik met een mes het bos in trekken bij wijze van spreken.
Ik luister nu liever wat rustige rap , die niet over dode en verderf gaat.
Fantastisch, maar verre van hip hop wel...😍
Verstaan jullie dit 😂