Kan het begrijpen.Kga er morge zeker eens door bladeren , steen kan ik niet zo appreciëren.
Ben benieuwd of jullie deze ook kennen? Ik ken deze van woord tot woord meedoen ook😁
GoedBen benieuwd of jullie deze ook kennen? Ik ken deze van woord tot woord meedoen ook😁
Dat heb ik met Mr. Polska - Gustav. Ik zweer kijk die clip even en luister goed naar die tekst. Echt ziek ook. Geef altijd een Gustav optreden voor @Blyatman, dan komen mijn rap skills naar boven. 😂🤣Ik werd trouwens weleens gevraagd door vrienden van, hé jij kent deze toch zo goed uit je hoofd, en dan moest ik hem voordoen🤣
Vind zen teksten zeer bot en gaan door merg en been , opzich geen slechte rapper .Kan het begrijpen.
Mij maakt het niet uitmoest het perse nl/be zijn dan? Oke sorry, mijn fout
Vind zen teksten zeer bot en gaan door merg en been , opzich geen slechte rapper .
Maar haat ze persona een beetje .
Ken hem alleen maar negatief.
You hate it or you love it. I love it 😂Vind zen teksten zeer bot en gaan door merg en been , opzich geen slechte rapper .
Maar haat ze persona een beetje .
Ken hem alleen maar negatief.
Lekkere beat lekkere track.
True had alleen maar tracks van hem gehoord over gaybashing etc. Sprak me niet aan , zit wel tussen hier.Ik ken hem van vroeger persoonlijk, in het echt is zijn rapper imago totaal weg, hele ander persoon.
snap best dat zijn woordenschat niet is wat anderen willen horen, maar what can I say, rap be rap.
Hij bashed alles. Zelfs zichzelf. Hij heeft niets tegen gaysTrue had alleen maar tracks van hem gehoord over gaybashing etc. Sprak me niet aan , zit wel tussen hier.
Zeker eigen nummers .
True had alleen maar tracks van hem gehoord over gaybashing etc. Sprak me niet aan , zit wel tussen hier.
Zeker eigen nummers .
Nope deze muziek weer ik uit men leven.