Nieuw leven - cadeautips?

Alinde

Badass junkie
Misschien willen jullie meedenken over een mooi en passend cadeau.

Mijn neef wordt 50. Hij is nu 9 maanden clean. Daarvoor ook al een aantal maanden maar in februari een terugval. Hij wilde zijn oude leven achter zich laten. Verhuisd naar andere stad, alles van zijn oude huis naar de stort, nieuwe start.

Hij heeft alles gedaan wat God verboden heeft maar ziet deze verjaardag als een nieuw begin. Zonder drugs, zonder criminaliteit.

Ik zit te kijken voor een boek of bullet journal of zoiets. Kom nu alleen jolige dingen tegen als ‘neem een borrel op zijn tijd’ maar dat zoek ik dus niet. Eerder iets met thema ‘schone lei’. Iemand tips?

Groetjes Alinde

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Ik weet niet in hoeverre hij zijn huisraad al op orde heeft, maar indien hij nog basiszaken nodig heeft kan je ook een praktisch cadeaupakket samenstellen, met een dubbele boodschap.

Bijvoorbeeld een pakketje samenstellen met schoonsmaakspulletjes.

Leuke kaart er bij met mooie tekst er op

" Lieve ...,

Van harte gefeliciteerd van je verjaardag!

Ik ben ontzettend trots op wat je hebt bereikt!

Hier wat nuttige zaken voor in je huishouden, want wat clean is, moet clean blijven 😄"

Zoiets?

Damius

Bewuste gebruiker
Misschien willen jullie meedenken over een mooi en passend cadeau.

Mijn neef wordt 50. Hij is nu 9 maanden clean. Daarvoor ook al een aantal maanden maar in februari een terugval. Hij wilde zijn oude leven achter zich laten. Verhuisd naar andere stad, alles van zijn oude huis naar de stort, nieuwe start.

Hij heeft alles gedaan wat God verboden heeft maar ziet deze verjaardag als een nieuw begin. Zonder drugs, zonder criminaliteit.

Ik zit te kijken voor een boek of bullet journal of zoiets. Kom nu alleen jolige dingen tegen als ‘neem een borrel op zijn tijd’ maar dat zoek ik dus niet. Eerder iets met thema ‘schone lei’. Iemand tips?

Groetjes Alinde
Persoonlijk ben ik altijd fan van cadeau's die zorgen voor een herinnering - niet voor iets materialistisch. Dus iets om samen te doen. Je schrijft dat hij is verhuisd naar een andere stad; misschien een museumbezoek of iets anders cultureels. Of neem ik 'm mee voor een lunch in een gezellige lunchroom + een knullig bordspelletje ofzo.

Alinde

Badass junkie
Dank je! Ik zat al te denken aan ‘gewoon’ een uitje bioscoop, in zijn nieuwe stad.

Verder dacht ik aan een krijtbord, letterlijk een schone lei. En dan klein er op schrijven ‘totday is where your book begins, the rest is still unwritten’. Dat kwam vanmorgen in mij op, ze hebben van die krijt-magneetborden.

Verder wil hij een pop in de tuin, hij heeft het er al maanden over. Iedereen heeft het er al maanden over maar ik geloof niet dat iemand het ook daadwerkelijk aan het regelen is. Daar zal ik ook maar eens achteraan gaan 🙄

Bovenaan