Neus schade

spongecola

Belezen gebruiker
Ik heb nou eigenlijk voor het eerst gesnoven sinds januari dit jaar. Meestal neem ik keta maar af en toe ook wat anders zoals cocaïne, Mephedrone enheel heel soms speed. Nu gebruik ik keta het meest, zo'n 2X per maand. Afgelopen zaterdag een feestje gehad en ik had m'n keta natuurlijk bij me aangezien ik xtc en keta een heerlijke combinatie vind. In de bus nog 2 punten sos gekregen van een vriend. In totaal is er een halve gram keta door gegaan (ik heb best wat lopen delen). Maar sinds afgelopen zaterdag heb ik telkens een bloedneus, met het neusgat waar ik normaal ook altijd mee snuif. Het duurt iedere keer maar zo'n 20-30 seconden maar het Is flink irritant. Gisteren heb ik voor het eerst geen bloedneus gehad maar zojuist begon het weer. Betekent dit dat ik flinke schade aan m'n neus heb?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Nee. Onderschat het zelfherstellend organisme, dat het menselijk lichaam heet, niet. Je hebt iets in je neus gestopt dat er niet in hoort. En daar reageert het nu op.

ooscaar

Wijs gebruiker
En de druggies verdelen over beide neusgaten kan ook handig zijn. Belast je het specifieke neusgat wat minder. Verder zou ik geen dingen snuiven die je niet hoeft te snuiven, zoals mephedrone en speed. Je neus kan die keta dan vast wel hebben.

MeejheM

Badass junkie
Speed snuiven is vrij gebruikelijk. soms is het handiger, en het doseert veel fijner dan via je spijsvertering. En je kan het jarenlang doen zonder bloedneuzen.

ooscaar

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
Speed snuiven is vrij gebruikelijk. soms is het handiger, en het doseert veel fijner dan via je spijsvertering. En je kan het jarenlang doen zonder bloedneuzen.
Verschilt per persoon, ik had na twee avonden destijds al wekenlang bloedneuzen, terwijl ik dat normaal nooit heb. Toen gaan slikken.

MeejheM

Badass junkie
Ik was laatst 1,5 maand gestopt met speed snuiven omdat het begon te vervelen. toen had ik voor het eerst in minstens een jaar een paar keer een bloedneus. ik heb zelfs hooikoorts wat je merkt wanneer ik niet snuif.

Bovenaan