Braken van keta

Akari0967

Newbie
Voordat ik begin moet ik wel erbij zeggen dat ik wel problemen met keta heb gehad en dat ik er ooit wel mee wil stoppen. Maar ik heb al sinds Juni niks meer genomen en wou vorige week weer wat gaan halen. Ik begon echt direct te kotsen na de 1e punt. En nu heb ik dat ook. Ligt het aan de keta of aan mij?

klxaasx

Belezen gebruiker
gek genoeg heb ik dit bij 3mmc als ik na een tijdje weer gebruik. eerste lijn altijd kokhalzen en kotsen eigenlijk een lichamelijk signaal van ik wil dit niet. maarja konden we daar maar zo goed naar luisteren :grimacing:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Het is een dissociatieve drug waardoor je evenwichtsgevoel uit balans kan geraken. Hierdoor kan je gedesoriënteerd worden en braakneigingen krijgen. Als je dit wil vermijden kan je op voorhand medicatie nemen tegen misselijkheid of op bed liggen en zo weinig mogelijk bewegen.

LionX

Badass junkie
Lijkt me een simpel vergelijkend warenonderzoekje waard:

1. Moet iemand anders ook kotsen van jouw Keta dan ligt het aan de Keta.

2. Werkt het bij iemand anders prima zonder braken dan ligt het aan jou.

Duidelijk toch?

ljuv

DF-koningin
Echt bizar. Stop je gif in je lichaam, reageertie zo!😡

Is er echt niets dat je anders doet dan voorheen? Medicatie? Voeding? Gebruik van andere drugs?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ketamine kan misselijkheid veroorzaken. Dus heel raar is het niet. Maar misschien heb je er nu meer last van dan vroeger omdat je eerder te veel en vaak hebt gebruikt en je daar nu een lichamelijk reactie op hebt ontwikkeld.

Manu76

Badass junkie
Ketamine kan misselijkheid veroorzaken. Dus heel raar is het niet. Maar misschien heb je er nu meer last van dan vroeger omdat je eerder te veel en vaak hebt gebruikt en je daar nu een lichamelijk reactie op hebt ontwikkeld.
Dat had ik op een bepaald moment bij tabak. Eerste peuk van de dag had ik nog niet eens uit het pakje gevist en ik moest even kotsen. Dan netjes tanden poetsen en dan kon die aan. Poef poef wat een tijden waren dat.

• Wow
Waarderingen: XMR

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik snuif ketamine altijd op een lege maag, ik eet alleen ´s middags als ik ´s avonds ketamina ga gebruiken. Nog nooit last gehad van misselijkheid zo.

Mss kan een gembertheetje wat helpen...

• Like
Waarderingen: XMR

SoulAssassins

Badass junkie
Keta is lang niet zo zuiver als je denkt ,ik noem het badzout.
Tenzij ik het zelf kook dan heb je puur,dan is het ook een poedertje net als coke

Laatst bewerkt:

BrieMetDeBril

Badass junkie
De drap in de keel kan ik ook van spugen. En als als ik meerdere re-dosis heb gepakt kan het wel eens voorkomen.
Misschien heeft het met het dissociatieve te maken en je evenwicht?

Bovenaan