Nep coke (charge +)

Sofie21

Newbie
Hee,

Vandaag liet een vriend uit Engeland weten dat daar zoiets is als nep coke.
Charge + zou bijna dezelfde uitwerking hebben als het echte spul alleen is dit legaal en zit er een klein verschil qua ingredienten in.
Het wordt per halve gram en gram verkocht in veel online headshops in de UK.
Hier in nederland is het (volgens mij) bijna nergens te vinden.

Heeft iemand ervaring met Charge +?

Wordt voor me opgestuurd en hopelijk kan ik het dit weekend testen.

Sofie21

Newbie
Staat inderdaad op een herbal site namelijk : www.herbalhighs.com
Daar kun je de Charge + vrij snel vinden.

Er zijn tientallen goed recenties en onderaan wordt vermeld dat het geen herbal is..
Wat ik dus erg vreemd vind aangezien het wel op zo'n site staat :rolleyes:

Frank123

Wijs gebruiker
Er staat :
This is not a herbal high, contains chemicals.

zitten dus ook chemicalien in .
Ik denk alleen niet dat het aan echte coke kan tippen . denk dat het gewoon een hoop caffeine is. en om nou 35,- aan iets te betalen wat ''misschien'' op coke kan lijken ? het is een legale drug, dus dan zal het wel niet.

Even voor de duidelijkheid , het gaat dus om dit :
http://www.herbalhighs.com/product.asp? ... &c_urn=216

Zou je dit trouwens zomaar naar nederland kunnen laten opsturen ? want dan wil ik me wel eens een pretpakket van die site proberen . ( ok, no school is better than the old-school) maar wie weet zit er wel wat interresants tussen

Sofie21

Newbie
Jup dat is degene die ik dit weekend ga proberen.

Zover ik weet verschepen ze dit ook (legaal) naar nederland.
Dan moet je wel via creditcard betalen en komen er verzendkosten bij.
Staat als het goed is ook bij ieder product in welke landen het is toegestaan en in welke het verboden is. Nederland is geen probleem.

Blijkbaar is dit spul ook in iedere headshop in UK te krijgen want die vriend kan gewoon even langs gaan en een paar gram ophalen.

Ik laat na het weekend zeker even weten of het aan te raden is.

Alfa

Experimenterende gebruiker
Ik vraag me af of dit niet gewoon mephedrone is. Het word niet verkocht aan de VS en Australië. Deze landen hebben beidde analog laws.

TrippleKX

Belezen gebruiker
Alfa zei:
Ik vraag me af of dit niet gewoon mephedrone is. Het word niet verkocht aan de VS en Australië. Deze landen hebben beidde analog laws.

Als ik kijk naar de ingredienten lijkt mij het niet dat het mephedrone is.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
zit er iets in als acetosal+caffeine+menthol?

dat zou nog wel een heavy hit kunnen zijn ...nasaal en oraal.

kan iemand poasten wat de ingredienten zijn.?

Alfa

TrippleKX zei:
Alfa zei:

Als ik kijk naar de ingredienten lijkt mij het niet dat het mephedrone is.

De ingredienten zijn niet relevant, aangezien ze dit aangeven:
Warning:

This is not a herbal high, contains chemicals.
Maar niet vertellen welke chemische drugs. de prijs maakt mephedrone een logische kandidaat. Maar who knows...

CHIASME

Belezen gebruiker
Alfa zei:

Moet haast wel mephedrone of een andere cathinone derivaat zijn :)

Spy-gisch

Ik heb een halve gr geprobeerd. Best interessant. In vergelijking met mephedrone; Een meer speedy high, zin om dingen te doen of eindelijk af te maken. In het begin weining te zien aan mn ogen, nuchtere uitsraling. Aan het eind van de halve gram wel een stonede blik/duidelijk dat ik iets op had. Het is wel prijzig, niet in vergelijking met coke maar het lijkt ook niet echt op coke vind ik. Althans niet op de coke die ik een keer geprobeerd heb, hele goeie. De verseneden meuk kan het maar zo op lijken, alleen vind ik charge dan beter, minder para gevoel.

kangaroe

geef mij maar de echte, is er al genoeg chemisch en ander nep spul op de markt. Ik begin er niet aan.

Spy-gisch

kangaroe zei:
geef mij maar de echte, is er al genoeg chemisch en ander nep spul op de markt. Ik begin er niet aan.
Ok man, bedankt voor je bijdrage. Ik zal de echte ana je geven, ben van het weekend in de buurt.
:stoned:

posture

Newbie
Charge + is 4-fluoromethcathinone (4-FMC of Flephedrone
Het is gelijkaardig aan Mephedrone (dat inmiddels al illegaal is) maar niet zo sterk.
Het is meer een oppepper en minder euforisch, maar voor legaal spul toch erg goed!

Bovenaan