Negeer lijst ...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Konden we die maar even krijgen.

Maar goed als je een hond negeert dan straf je het dier pas echt.
Slaan en schelden helpt niet.

Negeren wel.

Stonie

.Tom.

Experimenterende gebruiker
Nouja mooi mooi , ik ben hier effe en dan gebeurt dit ik zei toch dat ik geen post moet hbben van jullie maar gewoon een tip ofzo :d

Tom :wave:

Hans

Wijs gebruiker
Hij zoekt geen voorlichting.. hij zoekt wiet.

Wie kan hem de nieuwsgierigheid kwalijk nemen?

.. het breken van de regels daarentegen

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je begon over mijn doodzieke moeder ?

Niet lief Tom Tom ...

Nu krijg je klappen als ik je ooit op een meeting zie voorbij kruipen.
Deranged lokt je erheen met een portie gratizzzz paddos en ik maak gehakt van je.

:angry:

.Tom.

Is je moeder dan doodziek ? Spijt me .Heb zelf familie gehad die gestorven is aan kanker.. Indien je loog ben je een misselijkmakend persoon :flushed:

neti

Badass junkie
wees es ff lief voor elkaar mensen

internet brengt met zich mee dat teksten eenmaal sneller op het scherm komen dan men ze zou uitspreken, en komen anders over dan gesproken tekst

.Tom.

Weet je wat ik trek al m'n woorden in en alles wat er gezegd is vergeet ik en ik hoop dat jullie dat ook doen ..

azgaza

Badass junkie
.Tom. zei:
Wat deed ik nou fout ?

Je vroeg om wiet. Dat wijst erop dat je de regels niet gelezen hebt. In de regels staat zeer duidelijk dat dealen absoluut verboden is. Als je niet snapt waarom heb je dus óf zeer weinig besef van de realiteit, óf je bent een domme tom.
De politie kan ook bij dit forum komen, ze kunnen dus alles lezen wat je typt. Als iemand je wiet stuurt, kan die persoon opgepakt worden. Zelf kan jij voor bezit vervolgens ook opgepakt worden, en mochten dergelijke dingen vaker voorkomen is er zelfs een kans dat ze dit forum sluiten. Dan zou dus door een iemand stommiteit een geweldig forum moeten vergaan.
DAAROM hebben we hier dus vrij strikte regels.

En.. er komt dus elke zo veel dagen wel weer een of andere triangeljosti die de regels niet leest en stom genoeg is om te denken dat op het internet te wet niet geldt.. dus het irriteert de vaste leden een beetje.

Verder: ik heb persoonlijk niks tegen jou, in tegenstelling tot sommige mensen hier schijnbaar, maar ik heb wel iets tegen mensen die te stom zijn om te beseffen dat je via het internet, en zeker een heel druk bezocht forum: geen drugs kan regelen.

Dus sorry beste tom, maar je zult toch echt zelf moeten gaan zoeken.

Lord Herbal

Belezen gebruiker
.Tom. zei:
Hoh bedankt voor de tip over een tip :tongueout:
Ben ik veel mee :tongueout:

Tom :cya:

je kan ook zoveel doen met een tip!!! als je niet aan wiet kan komen daarentegen...

dan nog een tip van mij: fix anders gewoon een sjoint met zware sjag, als je niet rookt klapt dat kreng aan als de tering...

zo, toch nog een lichtproductief berichtje...

Bovenaan