.Tom. zei:
Wat deed ik nou fout ?
Tom
Je vroeg om wiet. Dat wijst erop dat je de regels niet gelezen hebt. In de regels staat zeer duidelijk dat dealen absoluut verboden is. Als je niet snapt waarom heb je dus óf zeer weinig besef van de realiteit, óf je bent een domme tom.
De politie kan ook bij dit forum komen, ze kunnen dus alles lezen wat je typt. Als iemand je wiet stuurt, kan die persoon opgepakt worden. Zelf kan jij voor bezit vervolgens ook opgepakt worden, en mochten dergelijke dingen vaker voorkomen is er zelfs een kans dat ze dit forum sluiten. Dan zou dus door een iemand stommiteit een geweldig forum moeten vergaan.
DAAROM hebben we hier dus vrij strikte regels.
En.. er komt dus elke zo veel dagen wel weer een of andere triangeljosti die de regels niet leest en stom genoeg is om te denken dat op het internet te wet niet geldt.. dus het irriteert de vaste leden een beetje.
Verder: ik heb persoonlijk niks tegen jou, in tegenstelling tot sommige mensen hier schijnbaar, maar ik heb wel iets tegen mensen die te stom zijn om te beseffen dat je via het internet, en zeker een heel druk bezocht forum: geen drugs kan regelen.
Dus sorry beste tom, maar je zult toch echt zelf moeten gaan zoeken.