natural energizer

endor

Badass junkie
Weet iemand toevallig wat voor product dat ik kan kopen dat mij een prettige energieboost geeft , wel liefst hier in belgie.
Ik weet dat ik in de bioshop colanoot kan kopen , maar dat is niet zo mijn ding.
Kan iemand mij toevallig verder helpen? Eventueel met een winkel beschreven?

Greetz. Endor

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
multivitamines, met vitamine b complex,
druivensuiker
maar als je echt een hevige boost wil hebben, dan zit je waarschijnlijk al aan de gedoogde of illegale middelen.

endor

Badass junkie
loadrunner zei:
multivitamines, met vitamine b complex,
druivensuiker
maar als je echt een hevige boost wil hebben, dan zit je waarschijnlijk al aan de gedoogde of illegale middelen.

ik zoek echt wel iets wat een hevige boost geeft.
ik heb een tijdje geleden eens iets besteld bij azarius. Maar dat was toch niet alles. Ik merkte niets van die producten (herinner mij de naam niet meer , het waren zwarte capsules)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
DMAA (geranamine) is denk ik wel iets wat je zoekt. Het verhoogd een aantal neurotransmitters waardoor je wat scherper en energieker bent, de kater is te verwaarlozen. Het duurt zo'n 5uur en het is nog eens legaal ook!

Zoek maar op ebay naar DMAA, dan zul je het wel vinden.

endor

Badass junkie
Petrovic zei:
DMAA (geranamine) is denk ik wel iets wat je zoekt. Het verhoogd een aantal neurotransmitters waardoor je wat scherper en energieker bent, de kater is te verwaarlozen. Het duurt zo'n 5uur en het is nog eens legaal ook!

ik ben voor het moment al zeker niet in de stemming om dat na te kijken
ik doe dat wel een andere keer

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat is het zeker. Aan 50mg heb je een lekkere boost, en met 100mg ga je behoorlijk hard.

Oom Klaas

Badass junkie
Petrovic zei:
Dat is het zeker. Aan 50mg heb je een lekkere boost, en met 100mg ga je behoorlijk hard.

Huh, is 't zo potent dan.
Dan is 't wel interessant om eens wat te testen :grin:
Is 't ook zo net als met caffeine bijvoorbeeld dat een hogere dosis snel leid tot bonkend hoofd enzo?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Oom Klaas zei:
Petrovic zei:

Is 't ook zo net als met caffeine bijvoorbeeld dat een hogere dosis snel leid tot bonkend hoofd enzo?
Zo heb ik het niet evaren. het zorgt er voornamelijk voor dat er adrenaline wordt gereleased, een beetje ephedra achtig omschijven mensen het.

Ik vond het een lekkere speedy rush geven.

petekay

Newbie
Petrovic zei:
Oom Klaas zei:
Petrovic zei:

Zo heb ik het niet evaren. het zorgt er voornamelijk voor dat er adrenaline wordt gereleased, een beetje ephedra achtig omschijven mensen het.

Ik vond het een lekkere speedy rush geven.

Interessant! kan je wel een beetje normaal slapen na de rush? De dosis die je opgeeft, is dat voor oraal gebruik? Kan je het ook nasaal gebruiken zonder dat je neus in brand vliegt van de pijn ?

Judas

Wijs gebruiker
L-tyrosine is wat jij nodig hebt Endor.
Gives you power & je wordt er nog lekker bruin van ook als je ff het zonnetje induikt.

endor

Badass junkie
Ik heb nu verschillende amino zuren binnen waaronder ook L-tyrosine , vrij vreemde smaak moet ik zeggen.
Ik hoop dat het wat een energie boost geeft... :)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De l-tyrosine wordt opgezet in L-dopa en L-dopa weer in dopamine. Je krijgt er zeker wel een kleine boost van, ik neem het zelf elke dag en het fijne eraan is dat het heel de dag werkt, al is het niet heel sterk.

De capsules die ik heb bevatten 500mg l-tyrosine, meer moet je ook niet nemen. Heb je zo'n eiwitshake achtig iets?

endor

Badass junkie
Petrovic zei:
De l-tyrosine wordt opgezet in L-dopa en L-dopa weer in dopamine. Je krijgt er zeker wel een kleine boost van, ik neem het zelf elke dag en het fijne eraan is dat het heel de dag werkt, al is het niet heel sterk.

De capsules die ik heb bevatten 500mg l-tyrosine, meer moet je ook niet nemen. Heb je zo'n eiwitshake achtig iets?

Euh ja , maar er zitten nog meerdere eiwitten in.
De bediende zij mij dat ik 's ochtends en 's avonds 1 soeplepel moet nemen circa 15 ml.
ik heb er nu 2 binnen , merk alleen dat mijn hoofd wat lichtjes is.

endor

Badass junkie
Petrovic zei:

DMAA is poeder , vanaf het poeder is komen mijn ouders serieus in opstand.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je kan het ook kopen in capsules heb ik gezien op ebay. 25 stuks voor 8 euro geloof ik.

Judas

Wijs gebruiker
endor zei:
yeti zei:
L-tyrosine is wat jij nodig hebt Endor.
Gives you power & je wordt er nog lekker bruin van ook als je ff het zonnetje induikt.

Maar geeft het ook een soort van rush?

Als je de l-tyro capsules (1000 A 1500MG FREE FORM) in combinatie met een vita b6 pil wegdrinkt met een glas half sinassap/ half wortelsap waarin flink wat gember & een ampule koningegelei wel.
Wordt je half uurtje lekker high in je hoofd van: daarna lang aandurende energy-boost :)

Royal Yelly = het voedsel dat de bijen voor hun koningin maken. Krijgen de meesten mensen mega energy van.

Tip: stop stiekum benzo's door het eten en drinken van je ouders zodat ze relaxed worden :grin:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dan laat je het toch bij iemand anders bezorgen waar het geen probleem is, een vriend op kamers bijvoorbeeld.

endor

Badass junkie
Petrovic zei:
Dan laat je het toch bij iemand anders bezorgen waar het geen probleem is, een vriend op kamers bijvoorbeeld.

Daar dacht ik ook al aan.
Maar ik heb het net voorgesteld aan mijn vader.
Hij zal het eens bekijken samen met mijn moeder , wat waarschijnlijk wel negatief zal uitdraaien.
Ik heb iets van : zolang het legaal is , is er toch geen probleem?

endor

Badass junkie
Ik ga binnekort in Laarne DMAA gaan aanschaffen.
Het word daar verkocht in een winkel.
Wel jammer genoeg met caffeine en chocamine.
Ik hoop dat ik me er goed op zal voelen en niet zo mottig en overgeconcentreert zoals op concerta. Ik weet ook niet of dat te vergelijken valt. Ik ken echt niet zoveel over geranamine.
Laat staan dat je er echt veel informatie over vind.

Bovenaan