Natte speed

JoJo☮️

Experimenterende gebruiker
Hoi,
Ik heb me laten vertellen dat je natte pep kunt nemen als je het in hete thee of koffie roert en opdrinkt. Er schijnt ook een naam hiervan te bestaan, zoals bommetje. Klopt dit, is dit dus een veilige manier om natte speed te kunnen nemen ? Ik ben van een vroegere generatie en zo'n ca 30 jaar geleden (jaja...) had je enkel droge speed te koop, wat ten eerste natuurlijk bevattelijk kan zijn voor vage versnijdingen ten voordele voor eigen gewin dealer cs. Dus, is natte speed nemen in hete thee oké ?

HappyMind

Badass junkie
Speed uitsmeren op een bordje, bordje op de verwarming zetten en het is binnen no time droog. En als je het echt in de thee gooit is het weer nat (dan wel zonder een deel van de versnijdingsmiddelen) 😂😂 Zou het niet aanraden, het is best goor en slecht voor je tanden.

JoJo☮️

Speed uitsmeren op een bordje, bordje op de verwarming zetten en het is binnen no time droog. En als je het echt in de thee gooit is het weer nat (dan wel zonder een deel van de versnijdingsmiddelen) 😂😂 Zou het niet aanraden, het is best goor en slecht voor je tanden.
Yep ! Meestal op de radiator... maar ik noem het drogen ook geen bezwaar, ik vroeg het me alleen af ivm de 'hete' thee, hoge temp. ....is dat geen extra factor om de rotzooi te laten verdwijnen... zo bedoel ik.
JoJo

JoJo☮️

Zelfs als je het niet op de verwarming legt is dat ff 15min kutten en het is droog. Snap echt niks van mensen die natte speed naar binnen werken :tearsofjoy:
Ik snap jou niet... wat zit je nou te 😂 ? Daarom stel ik de vraag toch ?? Missch goed lezen. Snap je ?
JoJo

JoJo☮️

Hoi,
Ik heb me laten vertellen dat je natte pep kunt nemen als je het in hete thee of koffie roert en opdrinkt. Er schijnt ook een naam hiervan te bestaan, zoals bommetje. Klopt dit, is dit dus een veilige manier om natte speed te kunnen nemen ? Ik ben van een vroegere generatie en zo'n ca 30 jaar geleden (jaja...) had je enkel droge speed te koop, wat ten eerste natuurlijk bevattelijk kan zijn voor vage versnijdingen ten voordele voor eigen gewin dealer cs. Dus, is natte speed nemen in hete thee oké ?
Bedankt voor de nuttige reacties !
JoJo

FerdFatoehaus

Badass junkie
Okeeee dan....Waar komt deze passieve aggressiviteit ineens vandaan?

Jij ook een fijne avond!
Teveel cafeïne in de thee.
Pfoeh... Niet helemaal mijn smaakje denk ik 😂

Kan me niet voorstellen dat je de MDMA er niet doorheen zou proeven.
Haha ja dat proef je zeker wel. Maar in theorie merk je de mdma dan eerder omdat het opgelost is. Veel melk en suiker erbij en het is te doen.

n8wachT

Bewuste gebruiker
Hoi,
Ik heb me laten vertellen dat je natte pep kunt nemen als je het in hete thee of koffie roert en opdrinkt. Er schijnt ook een naam hiervan te bestaan, zoals bommetje.

Ik zal ook even een duit in het natte pep zakje doen. Zelf doe ik het met enige regelmaat in de thee.. Dat kan met natte pep maar inderdaad, laat het eerst even paar minuten rusten dan vervliegt er een boel van wat je liever niet wil hebben. Zolang je er niet te gek veel in gooi is de thee best goed te drinken. En het werkt ook lekker snel. Bij mij al als ik nog maar op de helft van m'en bakkie ben. Vroeger roerde ik het ook wel door de koffie maar dat trek ik niet meer.

Kijk goed of de speed makkelijk oplost in de warme/hete thee. Als dit niet het geval is heb je wss te maken met een vorm van vervuiling. Dat was mijn nederige bijdrage voor vandaag. Maak er wat moois van!

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Lijkt me echt zo ontzettend goor. Pep Thee of Pep Koffie.
In de koffie proefde ik er helemaal niets van. En er ging destijds meestal een volle theelepel doorheen. (Dat is af te raden, zulke doseringen)

Koffie is van zichzelf al vrij bitter natuurlijk. Met thee zal je het sneller proven gok ik.

Bovenaan