Natte speed

Stonersosa

Experimenterende gebruiker
Ik heb een vraagje, k krijg net de vraag of k speed wil kopen. Het is "natte speed" volgens hem. En ik moest t laten drogen. Hoe werkt dit precies?

Lysergine

Bewuste gebruiker
Je kunt het natte poeder over een glad oppervlak uitspreiden en op een warme en stofvrije plaats zetten. Onder een (gloei)lamp of op de radiator is prima. De vluchtige stoffen verdampen dan meestal binnen een kwartier.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Of gewoon even goed met een pasje je natte speed fijn hakken, dan is het vaak ook binnen 10 minuten al droog.

heady

Newbie
Ligt er aan hoeveel het is en hoeveel haast ik er mee heb.
Als het een klein beetje is en geen haast heeft voldoet het gripzakje wat open zetten meestal wel.
Voordeel is dat dit redelijk onopvallend kan uit het zicht van derden.
Kan wat worden bespoedigt door bij een verwarming o.i.d. te plaatsen.

Met haast of grotere hoeveelheden pak ik meestal een spiegel. Een glazen plaat zoals bij sommige tafels kan ook, maar maak het dan wel even schoon. Je wilt het niet met stof of andere troep van de tafel versnijden. :wink:
Vervolgens beetje uitspreiden en als de initiele natheid er vanaf is met een scheermesje (plastic pasje kan ook) een hoopje van schrapen en dat vervolgens fijn hakken. Scrapen/hakken herhalen tot het naar wens is.
Als het érg waterig is zou ik wel eerst het wat laten luchten in de verpakking waar het in aangeleverd is.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik smeer het meestal uit over een A4tje, dan trekt het vocht daarin. Als je het dan 5 min later met een pasje eraf schraapt en even fijn hakt is het droog.

Pas op dat je geen lijntjespapier gebruikt (pun intended :P ) want de inkt komt dan in de speed. Ik heb zo wel eens blauwe speed gekregen :grin:

Alethea

Newbie
Ik heb al 2 x in mijn leven natte speed gekocht. Dat spul trekt werkelijk op niets en heeft geen tot amper effect.
De beste speed die ik al gepakt had was gewoon droog én had de gewenste werking. Dat was op een feestje in Gent, en ik heb er niet eens voor moeten betalen.
Wat een rotzooi heb ik nu, al voor de tweede keer! De volgende keer wil ik het eerst uittesten i.p.v. te kopen!

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Ik heb al 2 x in mijn leven natte speed gekocht. Dat spul trekt werkelijk op niets en heeft geen tot amper effect.
De beste speed die ik al gepakt had was gewoon droog én had de gewenste werking. Dat was op een feestje in Gent, en ik heb er niet eens voor moeten betalen.
Wat een rotzooi heb ik nu, al voor de tweede keer! De volgende keer wil ik het eerst uittesten i.p.v. te kopen!

Speed is altijd nat wanneer het 'klaar' is

lotske1984-

Wijs gebruiker
Bestaat er nog wel goede speed.?

PakTaxi

Experimenterende gebruiker
Hee ik heb net een pakje sigaretten gekocht hoe zorg ik ervoor dat ik deze kan roken?

Heb totaal niet op internet gekeken over hoe of wat maar neem gewoon de moeite om een account te maken en het hier te vragen.

Bovenaan