Stonersosa
Experimenterende gebruiker
Ik heb een vraagje, k krijg net de vraag of k speed wil kopen. Het is "natte speed" volgens hem. En ik moest t laten drogen. Hoe werkt dit precies?
Ik heb al 2 x in mijn leven natte speed gekocht. Dat spul trekt werkelijk op niets en heeft geen tot amper effect.
De beste speed die ik al gepakt had was gewoon droog én had de gewenste werking. Dat was op een feestje in Gent, en ik heb er niet eens voor moeten betalen.
Wat een rotzooi heb ik nu, al voor de tweede keer! De volgende keer wil ik het eerst uittesten i.p.v. te kopen!
Weet ik...ma toch vaak brol gekocht.Speed is altijd nat wanneer het 'klaar' is
Bestaat er nog wel goede speed.?Ik heb al 2 x in mijn leven natte speed gekocht. Dat spul trekt werkelijk op niets en heeft geen tot amper effect.
De beste speed die ik al gepakt had was gewoon droog én had de gewenste werking. Dat was op een feestje in Gent, en ik heb er niet eens voor moeten betalen.
Wat een rotzooi heb ik nu, al voor de tweede keer! De volgende keer wil ik het eerst uittesten i.p.v. te kopen!
Alle vooruit dan hoop dat ze nu slimmer gaan worde..@lotske1984- Ja hoor veelste veel zelfs en te weinig vraag dus gaan mede europianen mee spelen
Hoe vaak moet je nog van anderen hier horen dat er nog goede speed bestaat lotske voordat je het eindelijk geloofd?Bestaat er nog wel goede speed.?
Haha..grapke..Hoe vaak moet je nog van anderen hier horen dat er nog goede speed bestaat lotske voordat je het eindelijk geloofd?