Funky Monkey
Badass junkie
^ lol @ tip
Dat zou best wel stupid zijn
Je kan kijken op marktplaats, daar staan ze ook op
Dat zou best wel stupid zijn

Je kan kijken op marktplaats, daar staan ze ook op

ErnstJünger zei:Ik heb de raadgevingen hier ter harte genomen en mijn stoute schoenen aangetrokken.
In de plaatselijke Makro een 25-tal ampules N2O gekocht (zeer schappelijk: 8 euro), maar nu ontbreekt het me nog aan de eigenlijke spuit om die ampules te perforeren.
In de Makro hadden ze er ook wel zo een, maar €70 is belachelijk duur. Zeker als je geen ambities hebt om patisserietaarten te verkopen![]()
De zoektocht gaat voort naar het instrument. De spanning is om te snijden...
(Tip: zelf kan je de ampules echt niet perforeren. Komen enkel ongelukken van)

zuurstof te kort is toch net wa je WEL wil hebben wil je ver gaan met lachgas...ErnstJünger zei:Gisteren voor het eerst lachgas geprobeerd.
Zeer onschuldig, kortwerkend, maar ook aangenaam.
Ik heb een ballonetje gevuld met zo'n ampul, op temperatuur laten komen, en dan blijven in- en uitademen totdat ik me voelde wegzakken.
Een uurtje later heb ik wat marihuana gerookt en nogmaals zo'n ballonetje geïnhaleerd en dat was weer heel wat anders.
Op zich is het geen warme drug. Bij mij appeleert het nergens aan emoties noch aan zintuiglijke gewaarwordingen. De 'lach' in 'lachgas' heb ik dus nog niet gevonden.
Maar in combinatie met weed is het zeer leuk om eens te proberen.
Maar zoals de waarschuwing luidde: ook zuurstof in de N20-ballon bijblazen om geen zuurstoftekort te krijgen.![]()

ExceptionalInsight zei:Zolang je het bij 1 of 2 patronen tegelijk houdt kan het over het algemeen geen kwaad, mocht je je toch zorgen maken; ga in bed liggen. Zou het je toch allemaal teveel worden, laat je toch automatisch de ballon vliegen en zullen je longen zich weer vullen met zuurstof. Als je een ballon gebruikt is deze meteen klaar voor gebruik.

DreamerOfDreams zei:En dan het allerlaatste: Laat mensen die aan het trippen zijn met rust en probeer zoveel mogelijk
de stilte te bewaren, dus niet nodeloos je ballonnetje opblazen terwijl de rest nog aan het spacen is.
Et voila, dat zijn zo wat mijn ervaringen, bedenkingen en tips rond deze plezierige drus![]()
Ik zag de dingen die op tv gebeurden en even later gebeurde het idd op tv. Was met een film die ik echt nog nooit gezien had, dus dat was wel heel vet!

Marla Singer zei:http://www.slagroompatronen.nl
Zowel patronen als slagroomspuiten te koop en een snelle levering! Ze hebben mij nog niet teleurgesteld.
Marla Singer zei:http://www.slagroompatronen.nl
Zowel patronen als slagroomspuiten te koop en een snelle levering! Ze hebben mij nog niet teleurgesteld.
Drientje zei:Als ik mensen een tip mag geven... Koop bij de hema grote ballonnen waar 2 patronen in kunnen en je spaced hem werkelijk waar je pan uit!
Kreeg afgelopen avond een verstokte lachgasjunk compleet gestoord van geluk toen ik hem een ballon gaf van 2 patronen! Dat is echt heel vet!!!
DrippTone zei:Drientje zei:Als ik mensen een tip mag geven... Koop bij de hema grote ballonnen waar 2 patronen in kunnen en je spaced hem werkelijk waar je pan uit!
Kreeg afgelopen avond een verstokte lachgasjunk compleet gestoord van geluk toen ik hem een ballon gaf van 2 patronen! Dat is echt heel vet!!!
PFFFF. Ik ga van 1 al hard genoeg.![]()
Wie heeft het nog meer dat het iedere keer opnieuw heftiger lijkt te worden.
Kan me nog herinneren dat ik in het begin had van, hmmm vet, maar niet bijzonder. Maar als ik nu een patroontje hijs dan ben ik echt van de wereld. Boom! Zo hupsake de ruimte in geknald, om dan een minuut later weer neer te vallen op aarde.
Heavy spul hoor. :P
Petrovic zei:Keta en lachgas is echtwin winkwijl kwijl.![]()