N2O Nitrous Oxide

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik gebruikte die slagroomkiddes dagelijks voor me werk, toen draaide ik de dop(handvat) die de capsule vasthoud er een keer scheef in, deze knalde eraf, en maakte een gat in een van de tegeltjes... vergelijkbaar met een harde hamerslag, dit is niet echt iets om mee te knutselen...

misschien heeft de plaatselijke banketbakker een tweedehands die je mag overkopen.

space scientist

Wijs gebruiker
ErnstJünger zei:
Ik heb de raadgevingen hier ter harte genomen en mijn stoute schoenen aangetrokken.
In de plaatselijke Makro een 25-tal ampules N2O gekocht (zeer schappelijk: 8 euro), maar nu ontbreekt het me nog aan de eigenlijke spuit om die ampules te perforeren.

In de Makro hadden ze er ook wel zo een, maar €70 is belachelijk duur. Zeker als je geen ambities hebt om patisserietaarten te verkopen :mrgreen:

De zoektocht gaat voort naar het instrument. De spanning is om te snijden...

(Tip: zelf kan je de ampules echt niet perforeren. Komen enkel ongelukken van)

bij de blokker zijn die slagroomspuiten te koop voor 30 euro, werkt goed, net nog gedaan :grin:

alleen de patronen daar zijn zo duur, 5 euro voor 10 patronen. Maar god wat zijn ze lekker :hearteyes:

Nirvana_646

Experimenterende gebruiker
Er is wel degelijk een erg snelle DIY methode, niet echt aan te raden maar als de nood het hoogst is!
Benodigdheden:
Tang
Hamer
Spijker/scherpe schroef
Harde ondergrond en misschien wat plakband
Je doet wat plakband rond de kop van de spijker om deze wat minder scherp te maken, deze steek je met het scherpe stuk naar het teutje toe in een ballon, deze ballon trek je over de capsule en de capsule neem je vast met de tang.
Terwijl persoon 1 de tang vasthoud kan persoon 2 rustig met de hamer beginnen tikken op de spijker, het wijst zichzelf wel uit!
Mislukken behoort tot de mogelijkheden en het ergste wat er kan gebeuren is dat je wat vloeibare N2O in je oog krijgt en blind wordt!
Succes en don't try this at home!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
En nier roken eigenlijk bij lachgas... denk maar aan die film van die opgefokte nitro auto's. een ballonnejte lachgas zegt "WOEffff" en dan mis je in het ergste geval, 2 wenkbrauwen, de voorkant van je haar, en je wimpers...

In de slagroomkidde, kan je twee capsules legen, (de eerste leeg je erin, dan haal je die eruit, en zet je de tweede erop)
ipv de spuitmond, een lang rubberen slangetje eraan bevestigen( twee meter) deze stop je door de onderkant van een milkshake beker, en vastplakken met plakband. nu heb je je eigen mondkapje. je kan de dinges van de slagroomkidde met een elastiek vastzetten, zodat je een continu stroom hebt van lachgas. nu gaan liggen en het kapje naar believen op je neus of mond houden. :) :)

L

Lid 3285

Gast
Nitrous is echt de bom je kan het gewoon met alles combineren: wiet,poppers,paddos...
Heeft iemand mischien ervaring met de combinatie van xtc + paddos?

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Gisteren voor het eerst lachgas geprobeerd.
Zeer onschuldig, kortwerkend, maar ook aangenaam.

Ik heb een ballonetje gevuld met zo'n ampul, op temperatuur laten komen, en dan blijven in- en uitademen totdat ik me voelde wegzakken.

Een uurtje later heb ik wat marihuana gerookt en nogmaals zo'n ballonetje geïnhaleerd en dat was weer heel wat anders.

Op zich is het geen warme drug. Bij mij appeleert het nergens aan emoties noch aan zintuiglijke gewaarwordingen. De 'lach' in 'lachgas' heb ik dus nog niet gevonden.
Maar in combinatie met weed is het zeer leuk om eens te proberen.

Maar zoals de waarschuwing luidde: ook zuurstof in de N20-ballon bijblazen om geen zuurstoftekort te krijgen. :wave:

Frisko

Badass junkie
ErnstJünger zei:
Gisteren voor het eerst lachgas geprobeerd.
Zeer onschuldig, kortwerkend, maar ook aangenaam.

Ik heb een ballonetje gevuld met zo'n ampul, op temperatuur laten komen, en dan blijven in- en uitademen totdat ik me voelde wegzakken.

Een uurtje later heb ik wat marihuana gerookt en nogmaals zo'n ballonetje geïnhaleerd en dat was weer heel wat anders.

Op zich is het geen warme drug. Bij mij appeleert het nergens aan emoties noch aan zintuiglijke gewaarwordingen. De 'lach' in 'lachgas' heb ik dus nog niet gevonden.
Maar in combinatie met weed is het zeer leuk om eens te proberen.

Maar zoals de waarschuwing luidde: ook zuurstof in de N20-ballon bijblazen om geen zuurstoftekort te krijgen. :wave:
zuurstof te kort is toch net wa je WEL wil hebben wil je ver gaan met lachgas...
je longen moeten echt VOL lachgas zitten voor even,dan ga je toch echt wel even liggen hoor en hoor je de gekste dingen... :grin:

Bonoboei

Newbie
Ik vond die slagroom spuit van 40 e ook beetje veel, dus heb ik iets wat goedkoper + veel kleiner is, het wordt gebruikt om fietsbanden op te blazen, maar als je een blokje hout van de goede lengte in de patroonhouder stopt, en 2 kleine gaatjes dichtmaakt, heb je een goedkopere en kleinere manier.

Heb hier gewoon bij de fietsenmaker om gevraagd, ze hebben het voor mij besteld, en een week later kon ik hem ophalen.

Om hem goed aan te passen moet je de CO2 patroon die je krijgt tegen een latje wat er goed inpast leggen, en dan de Lachgas patroon ernaast, aftekenen hoeveel de CO2 patroon langer is, en dat afzagen. Daar kun je wat Wcpapier omheen wikkelen om hem beter te laten passen. Die stop je in de houder. Dan zitten er in de houder 2 gaatjes in de schroefrand, om die dicht te maken heb ik van die dingen waarmee je je band kan plakken aan de binnenkant van de houder er tegenaan geplakt, en dat laten drogen. Dan pak je de Lachgas patroon, opgevouwen wc papiertje er om heen en hij past perfect.

Klinkt mss beetje ingewikkeld maar ik was in 10 minuten klaar :mrgreen:

Drientje

DF-koning
@e hands winklel/kringloopshops hebben meestal wel zulke dingen liggen en anders

www.slagroompatronen.nl

Helemaal anoniem en je hoeft geen kamer van koophandel nummer te hebben, heb net 3 dozen besteld, hoop dat ze er voor morgen zijn, dan ga ik ze uitdelen!

Drientje

DF-koning
Zojuist drie dozen met patronen ontvangen, verstuurd met de post, kostte totaal nog geen 50 euro!

verkoop voor 1 euro per ballon en 50 patronen per doos, reken maar uit....

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat wordt kassa! :grin:

Eh, even een vraagje:
Heb hier niet echt iemand in de buurt die zo mee zou willen doen met geestverruimende middelen enzo.
Maar toch wil ik dit graag eens proberen en ik vroeg me af -aangezien iedereen zo over de onschuldigheid praat- of ik dit zo in m'n eentje zou kunnen nemen?
Heb al ervaring met paddo's maar weet niet echt wat ik hiervan kan verwachten.

En als ik dan een ballon heb gevuld, hoe lang duurt het dan tot het op goede temperatuur is? een halve minuut ofzo?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Zolang je het bij 1 of 2 patronen tegelijk houdt kan het over het algemeen geen kwaad, mocht je je toch zorgen maken; ga in bed liggen. Zou het je toch allemaal teveel worden, laat je toch automatisch de ballon vliegen en zullen je longen zich weer vullen met zuurstof. Als je een ballon gebruikt is deze meteen klaar voor gebruik.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Dit is makkeljk een drug die je in je eentje kan doen.. echt gevaarlijk is het niet en de trip duurt maar heel kort..
Gewoon proberen..
Kijk wel uit met overmatig gebruik, je kan hoofdpijn krijgen en/of flauwvallen ivm zuurstoftekort.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Zolang je het bij 1 of 2 patronen tegelijk houdt kan het over het algemeen geen kwaad, mocht je je toch zorgen maken; ga in bed liggen. Zou het je toch allemaal teveel worden, laat je toch automatisch de ballon vliegen en zullen je longen zich weer vullen met zuurstof. Als je een ballon gebruikt is deze meteen klaar voor gebruik.

ik had een tijdje geleden een paar patronen over, aangezien ik altijd zoveel mogelijk uit een ervaring probeer te halen, verduister ik mijn kamer, zoek naar repetitieve muziek, leg mij op mijn bed, adem zo diep mogelijk in, hou ik zo lang mogelijk in enz...
Echt veel voelde ik er helaas niet van, terwijl ik anders volledig weggeblazen word, kheb dit zo een keer of 5 gedaan maar het was nooit een succes
mijn laatste ballon daarentegen heb ik gedaan terwijl ik in een zetel zat en toen werd ik wel volledig wegekatapulteerd. Ik snap niet hoe het het komt maar ik besluit hieruit dat je lachgas niet al liggend moet doen, maar zittend of staand

ik ben trouwens ook uitgekeken op het zo-hard-mogelijk gaan bij lachgas, ik was altijd buiten adem tijdens de piek waardoor het effect verstoord wordt door het snakken naar adem.
Nu neem ik een normale teug van een ballonnetje en adem niet veel later weer uit in de ballon. Dan wacht ik tot de zeer aangename high opkomt, dan neem ik nog een teug. Op deze manier probeer ik de ervaring zo lang mogelijk te rekken en hier kan ik meer van genieten.

Dan nog wat tips:
Lachgas + tv, hiermee heb ik de gekste dingen meegemaakt
lachgas terwijl je in een auto zit (liefst op een autostrade terwijl niemand iets zegt) Dit is echt heerlijk, ik voelde mij alsof ik op een vliegend tapijt zat.
Verder moet je proberen om zo repetitief mogelijke muziek op te leggen, of ergens een pieptoon van één of andere machine, een ringtone van je GSM, wat dan ook
En dan het allerlaatste: Laat mensen die aan het trippen zijn met rust en probeer zoveel mogelijk
de stilte te bewaren, dus niet nodeloos je ballonnetje opblazen terwijl de rest nog aan het spacen is.

Et voila, dat zijn zo wat mijn ervaringen, bedenkingen en tips rond deze plezierige drus :wave:

Drientje

DF-koning
DreamerOfDreams zei:
En dan het allerlaatste: Laat mensen die aan het trippen zijn met rust en probeer zoveel mogelijk
de stilte te bewaren, dus niet nodeloos je ballonnetje opblazen terwijl de rest nog aan het spacen is.

Et voila, dat zijn zo wat mijn ervaringen, bedenkingen en tips rond deze plezierige drus :wave:

Die is echt heel belangrijk als je een psychedelische ervaring wilt. Laat de persoon gewoon met rust. Ik heb het wel eens gehad dat ik midden in een visioen eruit werd gehaald door mensen die dachten dat ik niet goed werd ofzo. Tis raar terug komen dan en vervelend.

Lachgas is een bijzondere drug die rare dingen met je kan doen. Zo heb ik wel eens met de tv een toekomst visioen gehad. Ik zag de dingen die op tv gebeurden en even later gebeurde het idd op tv. Was met een film die ik echt nog nooit gezien had, dus dat was wel heel vet!

X

Drientje

DF-koning
2 capsules in een ballon. Ik adem eerst helemaal uit(dat vergeten mensen nogal eens)en adem dan gas uit de ballon in, hou die in tot ik niet meer kan en adem dan weer uit in de ballon. Daarna herhalen totdat je weg bent en evt, visioenen krijgt...

ellington

Ik heb ook zo'n soortgelijke ervaring meegemaakt. Op een feestje zag ik éénzelfde actie van twee personen zichzelf zo'n 20x herhalen, een 3-tal minuten lang. Alsof je in de winkel aan de kassa staat, en een persoon laadt 20 keer zijn winkelkar uit. Net wanneer ik terug 'op aarde' kwam, ging deze actie de laatste keer in, dus het leek ook op een zogehete 'toekomstvisioen'.
Ook had ik op sommige momenten heel interressante déjà-vu's, identiek zoals die in het normale leven, maar ze (leken) veel langer te duren als normaal.

evil_kermit

Bewuste gebruiker
Ik zag de dingen die op tv gebeurden en even later gebeurde het idd op tv. Was met een film die ik echt nog nooit gezien had, dus dat was wel heel vet!

hehe ook al meerdere keren meegemaakt en men vrienden sloegen er volledig op door(ook al omdat ze er de vorige keren telkens bij waren).binnenkort nog eens aan de N2O zitten,lig hier nog met 50 patronen.een vriendin van me is alleen gaan wonen en heb haar belooft om een wilde avond te geven (mdma,speed,ketamine en n2o)ik zie er al naar uit. :rock:

Drientje

DF-koning
Als ik mensen een tip mag geven... Koop bij de hema grote ballonnen waar 2 patronen in kunnen en je spaced hem werkelijk waar je pan uit!

Kreeg afgelopen avond een verstokte lachgasjunk compleet gestoord van geluk toen ik hem een ballon gaf van 2 patronen! Dat is echt heel vet!!!

Drientje

DF-koning
Ja die was goed he? Ik werd het alleen een beetje zat op een gegeven moment. Ik wil nl ook feesten en niet alleen maar ballonetjes uitdelen...

X

Johnson

Het kan trouwens wel met gewone slagroom bussen maar dan kun je maar een halve ballon vullen xD Is wel echt een prachtig gevoel ook al was 't niet zo sterk!

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
http://www.slagroompatronen.nl

Zowel patronen als slagroomspuiten te koop en een snelle levering! Ze hebben mij nog niet teleurgesteld :wink: .

Ze hebben nu een aanbieding, 3 dozen van 50 ampullen voor 33 euro :) Erg goed te doen!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Was bij een operatie aan mij been, ik koos voor het lachgas :) . Erg hevy ervaring vond ik... de geluiden werden vager , een beetje een "Wah Wah" geluid. , T duurde even voordat ik wegzakte, twee keer werd de concentraite aangepast. eerst de welbekende geur. dan werd t iets kouder .vlak voordat ik wegzakte hoorde ik alles overgaan in een brij van trillingen en voelde net alsof ik ineens werd afgeschoten de loze ruimte in. werd een paar uur later erg duf wakker.

Marla Singer zei:
http://www.slagroompatronen.nl

Zowel patronen als slagroomspuiten te koop en een snelle levering! Ze hebben mij nog niet teleurgesteld :wink: .

die Kayser-patronen kan ik, naar ik aanneem, toch 'gewoon' gebruiken in een slagroomspuit van het merk Liss?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
koop niet perongeluk de (N2) of koolzuurgas patronen, dan ga je nokkie, maar zonder trip, en word met hoofdpijn wakker

salvation

Belezen gebruiker
was van de week bij de xenos en heb daar de ballonen "parelmoer" gekocht, 8 flinke ballonen voor 1 euro. mischien een handige tip.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Als ik mensen een tip mag geven... Koop bij de hema grote ballonnen waar 2 patronen in kunnen en je spaced hem werkelijk waar je pan uit!

Kreeg afgelopen avond een verstokte lachgasjunk compleet gestoord van geluk toen ik hem een ballon gaf van 2 patronen! Dat is echt heel vet!!!

PFFFF. Ik ga van 1 al hard genoeg. :grin:

Wie heeft het nog meer dat het iedere keer opnieuw heftiger lijkt te worden.
Kan me nog herinneren dat ik in het begin had van, hmmm vet, maar niet bijzonder. Maar als ik nu een patroontje hijs dan ben ik echt van de wereld. Boom! Zo hupsake de ruimte in geknald, om dan een minuut later weer neer te vallen op aarde.
Heavy spul hoor. :P

Spees174

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
Drientje zei:

PFFFF. Ik ga van 1 al hard genoeg. :grin:

Wie heeft het nog meer dat het iedere keer opnieuw heftiger lijkt te worden.
Kan me nog herinneren dat ik in het begin had van, hmmm vet, maar niet bijzonder. Maar als ik nu een patroontje hijs dan ben ik echt van de wereld. Boom! Zo hupsake de ruimte in geknald, om dan een minuut later weer neer te vallen op aarde.
Heavy spul hoor. :P

Haha ja klopt ja, ik heb ook het gevoel dat hoe vaker je het gebruikt hoe meer je gaat trippen ofzo :P De mensen die het voor een van de eerste keren gebruiken gaan meestal alleen maar lachen en op de grond liggen enzo. Maar de wat ervarener gaan veel harder heb ik het idee, veel meer echt spacen ipv hard lachen :grin:
wel chill!
Zal vast wel ergens iemand gezegd hebben, maar ik zeg het nog maar even omdat het echt vet is, lachgas in combinatie met paddos :hearteyes:

Bovenaan