N2O Nitrous Oxide

troebadoer

Bewuste gebruiker
is het mogelijk om tijdens de 3-minuten trip een bad trip te krijgen?

kheb een een paddo bad trip gehad en sinds dien als ik trip middele gebruik

( paddos en salvia ) krijg ik weer dat angstige gevoel, dit weerhoudt mij ook ervan om bijvoorbeeld lsd of ketamine te doen.

troebadoer

Bewuste gebruiker
Nou, na mijn bad trip op paddos kon ik wel nog gewoon wiet roken, ik kreeg door wiet geen bad trip angst gevoelens, en als ik super zat was kreeg ik het ook niet, en heb laatst mdma gehad en dat ging ook super.

Tot ik weer es paddos probeerde ( want tijdens bad trip was de setting gewoon kut ) maar ik kreeg meteen weer para angst gevoelens na 1 hap.

Zelfde met salvia die 5 minuten trip was ook ff een hel.

Dus jah ik hoor hier dat je van lachgas ook kan hallucineren dus bedacht ik me dat ik dan misschien bad zou gaan, maar goed, dit effect is toch niet van lange duur, dus ik ga t dit weekend maar gewoon es probere, dan maar ff 5 minuten nachtmerrie hebbe :angry:

troebadoer

Bewuste gebruiker
je bevestigt al mijn gevoelens :)

dat is mooi, misschien over 5 jaar es lsd probere, maar de komende tijd niet dus.

dit weekend dan maar lachgas doen, en volgende week heb ik een party waar ik sos ga proberen, na 3 jaar wiet roke ben ik aant experimentere met hard drugs..

OT: die mdma was wel erg lekker , ik zei meteen tijdens mijn trip tege mijn maat, en ik citeer: "Dit spul moeten we echt 133 dagen niet meer gebruiken"

Aangezien ik niet elke week mdma wil gebruiken ga ik eerst experimenteren dus,

nog andere aanraders wat geen hallucinerende effetcen heeft ?

seraphinia

Experimenterende gebruiker
Wat zijn de maten van zo'n slagroompatroon? (lengte en doorsnee)
Want ik wil vast zo'n 'N2O Cracker' maken en ik vraag me af welk vormaat buis is hiervoor nodig heb. nog even wat praktische vragen:

-Hoe snel komt het gas uit het patroon? hoelang duurt het ongeveer voor je een ballon hebt gevuld?, komt er veel druk op de 'N2O Cracker' te staan?
-Er staat overal dat het gas heel koud zou zijn en kan zorgen voor vriesworden op je armen etc. wordt de 'N2O Cracker' dan ook niet heel koud dat je het niet meer vast kan houden?

Kan niet wachten op mijn lachgaservaring :smoke:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik zou zelf pakje patronen kopen, kost iets van 4 euro en weet je meteen exacte maat. Zelf raad ik je aan om eerst wat stoned te worden voordat je de lachgas doet. het komt dan gewoon veel harder en lekkerder aan. Vind dat echt een aanrader.

Ikzelf heb gewoon een slagroomspuit gekocht omdat heletijd kloten met een n20 cracker mij niks leken omdat je het achter elkaar blijft doen vaak, wil je niet heletijd blijven kloten en het gewoon snel kunnen doen.

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Is er iemand die met zekerheid weet of je nog zo een slagroomspuit en patronen kan kopen in de blokker in BELGIE? Ik lees overal tegenstrijdige berichten hieromtrent dat ze ze niet meer verkopen.. Wegens misbruik en shit.. Nja. En ben gwn te lui om zelf is te gaan kijken :openmouth:

vtecbabe

Newbie
Hallo,

Ik heb zo'n zelfgemaakte 'lachgasspuit' te koop. Het is gemakt van aluminium je doet de patroon erin draait hem dicht, ballon op het tuutje, aandraaien en voila je hebt een volle ballon. Hij is nieuw maar het model is al veelvuldig getest en niet kapot te krijgen!

DreamWeaver

Badass junkie
vtecbabe zei:
Hallo,

Ik heb zo'n zelfgemaakte 'lachgasspuit' te koop. Het is gemakt van aluminium je doet de patroon erin draait hem dicht, ballon op het tuutje, aandraaien en voila je hebt een volle ballon. Hij is nieuw maar het model is al veelvuldig getest en niet kapot te krijgen!

Intressant..Pics?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Wat is dit spul geniaal icm wiet of hasj zeg, ik heb nog 200 capsules liggen want de eerste 100 zijn al op. Zonder iets anders op vind ik het niet echt de moeite waard, echt een ´in combinatie met´-drug is dit gewoon.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
Wat is dit spul geniaal icm wiet of hasj zeg, ik heb nog 200 capsules liggen want de eerste 100 zijn al op. Zonder iets anders op vind ik het niet echt de moeite waard, echt een ´in combinatie met´-drug is dit gewoon.

Mee eens

jcp

Bewuste gebruiker
Weet iemand ook of het lachgas wat gebruikt wordt in getunede auto's ook van dezelfde samenstelling is?

Vriend van me kan zo'n nieuwe fles (goedgekeurd) krijgen en ik vroeg me af of dit ook kan of dat daar weer allerlei schadelijke rotzooi door zit oid?

Anders laten we natuurlijk even een paar kilo afpersen :wink:

satarno

Newbie
ik heb gisteren meerdere lachgascapsulletjes gedaan , maar ik heb nu last van vermoeidheid als ik rechtsta of rondloop , ben ook niet zo aandachtig ... is dit normaal ? gaat het over gaan of heb ik een serieus probleem vast ?

vtecbabe

Newbie

Zo ziet hij eruit. Vraagprijs is 30 euro.

DreamWeaver

Badass junkie
jcp zei:
Weet iemand ook of het lachgas wat gebruikt wordt in getunede auto's ook van dezelfde samenstelling is?

Vriend van me kan zo'n nieuwe fles (goedgekeurd) krijgen en ik vroeg me af of dit ook kan of dat daar weer allerlei schadelijke rotzooi door zit oid?

Anders laten we natuurlijk even een paar kilo afpersen :wink:

Dat spul heeft volgens mij een (schadelijkere) samenstelling. Iemand die hier meer over weet?

Paddo100

Bewuste gebruiker
ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij is het hetzelfde.

ik dacht dat n2o precies hetzelfde is want in brommers werkt het zo:

de n2o ontrekt zuurstof binnen in de cilinder waardoor er meer druk ontstaat meer druk = meer kracht.

heb geen idee wat ze er aan zouden moete toevoegen...?

je zou eigenlijk een (dorps)gek moete vinde die het test voor je

jcp

Bewuste gebruiker
Ok, dus n20 voor auto's is industrieel denk je?
Voeding zit in die slagroomspuitpatronen, dus dan zou medisch (als je er aan kan komen) het beste zijn om te inhaleren qua gezondheid?

Ik heb me al de herpes lopen zoeken, maar kan nergens vinden wat voor verschillen qua samenstelling er nou echt zijn...

Ey Paddo100: en dan een paar jaar wachten en kijken of die dorpsgek nog kinderen kan krijgen? :grin:

satarno

Newbie
owkay ik veronderstel dat wat ik dus heb niet echt normaal is , hadden de dagen na jullie eerste keer dat jullie jullie een beetje vreemd voelen ? moe of duizelig ? neen ?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
M'n eerste keer was in combinatie met mdma en speed, dus ik was de volgende dag wel moe :þ Maar gewoon nuchter heb ik nergens last van, behalve dat mn "visual snow" tijdelijk wat erger is dan normaal.

W0ut

Newbie
satarno zei:
owkay ik veronderstel dat wat ik dus heb niet echt normaal is , hadden de dagen na jullie eerste keer dat jullie jullie een beetje vreemd voelen ? moe of duizelig ? neen ?

Hey,
Ik heb gisteren ook voor het eerst lachgas gedaan, maar ik heb die dingen niet. Misschien een klein beetje vermoeider dan normaal, maar ik heb ook niet veel capsules gedaan (4 ofzo). Hoeveel had jij er dan op?
Op de avond zelf was ik wel een beetje lui door de lachgas (te vergelijken met stoned-gevoel).
Maak je geen zorgen.

W0ut

Newbie
Vraagje:
Ik ben van plan om vanavond wiet/hasj in combinatie met lachgas te gebruiken. Heeft iemand meer informatie over het effect? :)
Wat is er zo anders dan als je alleen lachgas gebruikt??

Thanks.

:smoke:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
het is een stuk leuker en heftiger met wiet/hash... alleen ben ik na een tijd wel echt kapot, super moe veel erger als de normale stonedheid.
Maar zolang er capsules zijn blijft het gezellig...

met wiet en hash krijg ik echt het gevoel alsof ik zweef en er spelen allerlei verhalen af in mn hoofd, zonder wiet is het gewoon echt heel kort en imo de helft zo krachtig als met wiet...

veel plezier iig vanavond : )

satarno

Newbie
W0ut zei:
Vraagje:
Ik ben van plan om vanavond wiet/hasj in combinatie met lachgas te gebruiken. Heeft iemand meer informatie over het effect? :)

Thanks.

hey bedankt om te antwoorden , ik heb er acht fzo gedaan toen.
Maar blijkt dat het normaal is voor eerste keer :tongueout: anyway ik dacht dat je van hasj/wiet en lachgas gaat hallucineren. Dus denk tog wel dat het effect harder is dan als je alleen lachgas zou doen ! ^^ good luck !

hypersnap

Bewuste gebruiker
satarno zei:
W0ut zei:
Vraagje:

Thanks.

hey bedankt om te antwoorden , ik heb er acht fzo gedaan toen.
Maar blijkt dat het normaal is voor eerste keer :tongueout: anyway ik dacht dat je van hasj/wiet en lachgas gaat hallucineren. Dus denk tog wel dat het effect harder is dan als je alleen lachgas zou doen ! ^^ good luck !

Je 10 seconde durend tripje dat alles zwart wordt verlengt met 2 seconde meer fzo als je stoned bent :grin:

W0ut

Newbie
Ik heb gisteren wiet met lachgas gedaan!
Met een vriend samen gingen we eerst wiet roken tot we goed stoned waren. Toen een uurtje later gingen we de lachgas erbij doen...
DAMN WAT WAS DAT HEFTIG hahahah :grin: :grin:
Was echt gruwelijk cool! De tijd ging heel langzaam en ik kon maar niet stoppen met lachen! Duurde denk ik 10 seconden ofzo maar leek wel minuten lang!

Haha echt een aanrader. :smoke: + lachgas = :grin: :openmouth:

Drientje

DF-koning
Je kunt ook met een volle ballon in je handen een hijs nemen van je joint en dan voorzichtig uitademen in je ballon...xtra dimensie..

W0ut

Newbie
Drientje zei:
Je kunt ook met een volle ballon in je handen een hijs nemen van je joint en dan voorzichtig uitademen in je ballon...xtra dimensie..

Meesterlijk plan :grin: .
Heb je het al geprobeerd?

hallotje

Bewuste gebruiker
Jaaaa dat doe ik meestal met lachgas... Ik heb zo zak met super hart ballontjes en haal dan de patronen bij de blokker... daar lijk ik wel veel harder op te gaan. Ik doe de ballon om de fles en laat en een stuk of 3 patronen inlopen. Blaas er dan zelf een paar hijsen van de waterpijp bij soms... Ik blijf ademen tot ik helemaal weg val een dan laat ik meestal perongeluk nog een half volle ballon los :).

Laats ben ik echt helemaal weg weggegaan zo lekker he dat lachgas :rolleyes:. Als ik paddo's op heb en lachgas neem krijg ik vet veel hallucinaties. Volgende week ga ik het tijdens me lsd trip proberen en ben wel benieuwd :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Heb het meerdere malen geprobeerd met wiet en hasj. Ik ben meer van de hasj dus vond ik dat relaxter... Ik zou zeggen gewoon proberen...

x

Drientje

bootsy

Newbie
hmm, kep een keer 5 capsules achter elkaar gedaan... goeie tijden :hearteyes:

2 ballonnen met 2 capsules, en 1 met 1 capsule, ben toen buiten bewustzijn geraakt voor een halve minuut of een minuut of zo, op de schouder van een vriend van me liggen kwijlen... zwaar lopen trippen daar XD

kep alweer 2 pakjes capsules liggen, na het een half jaar niet gedaan te hebben, dus dat word leuk morgen XD

alleen ff meer opzoeken over de combinatie speed + lachgas...

edit: hmm, volgens mij niet zo'n goed idee, voel je dr niet zoveel meer van... naja, dan eerst alle capsules opmaken en daarna pas aan de pep, en stiekem toch 1 capsule tijdens de pep om uit te testen XD

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou een slagroomkidde aanschaffen bij de groothandel, hierkan je veilig een patroon in legen, en dan een ballonnetje ermee vullen, 1 minuut wachten( is anders veel te koud)

alleen ff meer opzoeken over de combinatie speed + lachgas...

de speed houd je "wakker" terwijl de lachgas je wil laten "sluimeren"

goeie combi om koppijn van te krijgen en je word er alleen maar slapjes van, en dat is niet zo erg prettig. net alsof je dan een paar minuten geen kracht hebt, en slap bent.

de combi slap, en actief in je hoofd is vreselijk
----

trouwens als je je vinger uit de kom hebt, of een kies kwijt moet, laat iemand twee ballonnen klaar zetten, de eerste inhaleer je gewoon, de tweede word dan bij je neus gehouden, tot die leeg is. intussen kan persoon 3 je arm of vinger terug in de kom duwen, of je kies trekken, zonder dat je het voelt. :grin:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb de raadgevingen hier ter harte genomen en mijn stoute schoenen aangetrokken.
In de plaatselijke Makro een 25-tal ampules N2O gekocht (zeer schappelijk: 8 euro), maar nu ontbreekt het me nog aan de eigenlijke spuit om die ampules te perforeren.

In de Makro hadden ze er ook wel zo een, maar €70 is belachelijk duur. Zeker als je geen ambities hebt om patisserietaarten te verkopen :mrgreen:

De zoektocht gaat voort naar het instrument. De spanning is om te snijden...

(Tip: zelf kan je de ampules echt niet perforeren. Komen enkel ongelukken van)

Bovenaan