vtecbabe zei:Hallo,
Ik heb zo'n zelfgemaakte 'lachgasspuit' te koop. Het is gemakt van aluminium je doet de patroon erin draait hem dicht, ballon op het tuutje, aandraaien en voila je hebt een volle ballon. Hij is nieuw maar het model is al veelvuldig getest en niet kapot te krijgen!
Adrenochroom zei:Wat is dit spul geniaal icm wiet of hasj zeg, ik heb nog 200 capsules liggen want de eerste 100 zijn al op. Zonder iets anders op vind ik het niet echt de moeite waard, echt een ´in combinatie met´-drug is dit gewoon.
jcp zei:Weet iemand ook of het lachgas wat gebruikt wordt in getunede auto's ook van dezelfde samenstelling is?
Vriend van me kan zo'n nieuwe fles (goedgekeurd) krijgen en ik vroeg me af of dit ook kan of dat daar weer allerlei schadelijke rotzooi door zit oid?
Anders laten we natuurlijk even een paar kilo afpersen![]()
satarno zei:owkay ik veronderstel dat wat ik dus heb niet echt normaal is , hadden de dagen na jullie eerste keer dat jullie jullie een beetje vreemd voelen ? moe of duizelig ? neen ?
W0ut zei:Vraagje:
Ik ben van plan om vanavond wiet/hasj in combinatie met lachgas te gebruiken. Heeft iemand meer informatie over het effect?![]()
Wat is er zo anders dan als je alleen lachgas gebruikt??
Thanks.
![]()
satarno zei:W0ut zei:Vraagje:
Ik ben van plan om vanavond wiet/hasj in combinatie met lachgas te gebruiken. Heeft iemand meer informatie over het effect?![]()
Wat is er zo anders dan als je alleen lachgas gebruikt??
Thanks.
![]()
hey bedankt om te antwoorden , ik heb er acht fzo gedaan toen.
Maar blijkt dat het normaal is voor eerste keeranyway ik dacht dat je van hasj/wiet en lachgas gaat hallucineren. Dus denk tog wel dat het effect harder is dan als je alleen lachgas zou doen ! ^^ good luck !
+ lachgas = Drientje zei:Je kunt ook met een volle ballon in je handen een hijs nemen van je joint en dan voorzichtig uitademen in je ballon...xtra dimensie..
. Als ik paddo's op heb en lachgas neem krijg ik vet veel hallucinaties. Volgende week ga ik het tijdens me lsd trip proberen en ben wel benieuwd alleen ff meer opzoeken over de combinatie speed + lachgas...