Intoxication
Bewuste gebruiker
Beste mensen, dit gaat een live MXE-report worden.
Heb vandaag het goedje binnengekregen en natuurlijk moet dit getest worden door mezelf
'K heb er direct 2 gram van besteld zodat ik zeker voor een tijdje toekom alvorens het illegaal wordt
Alvast heb ik de Mont Blanc een extra dimensie gegeven op mijn kaart van Europa, nu in 2D-versie :P Hij heeft allesinds zijn naam niet gestolen nu
50mg is er van ontgonnen en ben klaar voor deze lekkere verse sneeuw op te snuiven
.
Status: Ik, al 4 weken niets van alcohol of drugs gedaan, dus ik verwacht er wel wat van. Ben wel redelijk nerveus nog :P. Ben namelijk niet zo gewoon van alleen drugs te doen, zeker geen nieuwe dingen. Wel heel veel zin in
Set(ting): Mezelf dus, PC, veel muziek, warme kamer, Natuurdvd'tjes en en aquarium vol mooie vissen
Report ga ik steeds update ipv constant bij te posten...
We gaan van start rond 21u..
T+00.00 (21h00):
Snfffffffffff!!!
Heb vandaag het goedje binnengekregen en natuurlijk moet dit getest worden door mezelf
'K heb er direct 2 gram van besteld zodat ik zeker voor een tijdje toekom alvorens het illegaal wordt
Alvast heb ik de Mont Blanc een extra dimensie gegeven op mijn kaart van Europa, nu in 2D-versie :P Hij heeft allesinds zijn naam niet gestolen nu
50mg is er van ontgonnen en ben klaar voor deze lekkere verse sneeuw op te snuiven
.Status: Ik, al 4 weken niets van alcohol of drugs gedaan, dus ik verwacht er wel wat van. Ben wel redelijk nerveus nog :P. Ben namelijk niet zo gewoon van alleen drugs te doen, zeker geen nieuwe dingen. Wel heel veel zin in
Set(ting): Mezelf dus, PC, veel muziek, warme kamer, Natuurdvd'tjes en en aquarium vol mooie vissen
Report ga ik steeds update ipv constant bij te posten...
We gaan van start rond 21u..
T+00.00 (21h00):
Snfffffffffff!!!