• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Morfine/Heroine

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Interessant reportje!
Ik blijf maar van de hero af. Als ik dan toch iets mind-blowings wil doe ik wel een keer doornappel ofzo :P

aapkut

Badass junkie
Ik gebruik het nu 1 keer in de week, en ik merk niet echt een enorme drang of zo, maar ik merk wel dat ik elke dag enorm naar het weekend uit kijk. Het is tenslotte wel extreem fijn. Ik denk en hoop dat ik dit wel vol hou, al smokkel ik soms wel doordeweeks al af en toe. Het kost me nu een tientje in de week en dat is niks. Ik gebruik ook wel eens GHB als vervanger. Bevalt iets minder maar is wel ok.

Ben bang dat je op deze boot zit.

Elohtibbar

Badass junkie
soldiermoney zei:
Interessant reportje!
Ik blijf maar van de hero af. Als ik dan toch iets mind-blowings wil doe ik wel een keer doornappel ofzo :P

Goed plan, dat is echt véél minder gevaarlijk dan heroïne. Schrijf je een tripreportje voor ons? Of laat je dat anders één van je nabestaanden doen?

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
soldiermoney zei:
Interessant reportje!

Goed plan, dat is echt véél minder gevaarlijk dan heroïne. Schrijf je een tripreportje voor ons? Of laat je dat anders één van je nabestaanden doen?

Als ik het ga doen schrijf ik zeker een tripreport! Het zal nog wel een tijd duren voordat ik er klaar voor ben om het te doen. Even wachten op de juiste tijd en omstandigheden :P

aapkut

Badass junkie
soldiermoney zei:
Rabbithole zei:
soldiermoney zei:
Interessant reportje!

Als ik het ga doen schrijf ik zeker een tripreport! Het zal nog wel een tijd duren voordat ik er klaar voor ben om het te doen. Even wachten op de juiste tijd en omstandigheden :P

Hij bedoelt meer dat datura best wel gevaarlijk stofje is denk :rolleyes:

Drientje

DF-koning
First, Rabbithole is een zij (zelf gecheckt zondag) en twee, je krijgt van datura geen mindfucks datura fuckt zo hard met je dat je het verschil met echt en niet echt niet kan onderscheiden.

Mindgamer

Badass junkie
Dat is echt ziek dat een middeltje dat met je klaar kan spelen. Zul je maar binnen krijgen zonder dat je het weet..... :(

Elohtibbar

Badass junkie
Drientje zei:
First, Rabbithole is een zij (zelf gecheckt zondag) en twee, je krijgt van datura geen mindfucks datura fuckt zo hard met je dat je het verschil met echt en niet echt niet kan onderscheiden.

Thanks voor het bevestigen Doortje! :wink:

Je bent gewoon een malloot als je datura uit wil proberen. Als je er niets over hebt gelezen ben je een malloot omdat je iets wil uitproberen waarover je niets hebt gelezen, en als je het wil uitproberen en je hebt er wel veel over gelezen ben je ook een malloot, omdat je dan wéét hoe gevaarlijk het is. De kans is aanzienlijk dat je jezelf vergiftigt en dat met de dood moet bekopen, zeker aangezien iedere plant een andere dosis gif bevat en je dit dus nooit van tevoren kunt weten. Als je niet doodgaat kom je hoogstwaarschijnlijk in een hels delirium van 48+ uren terecht, waarbij je vermoedelijk naakt in een politiecel wakker wordt, en je geen flauw idee meer hebt wat er met je is gebeurd. Alles is uitgedroogd, je hebt een helse, onstilbare dorst, je huid jeukt alsof er duizenden insecten onder zitten, zelfs je ogen en anus doen pijn omdat er geen vocht meer te bekennen is. Je kan hallucinaties absoluut niet meer van de realiteit onderscheiden (niet zoals bij LSD o.i.d. dus), wat inhoudt dat je - in het begin van de avond, als je wellicht nog een miniscuul klein beetje controle over jezelf hebt - je helemaal de tering schrikt en dikke kans dat je helemaal fout gaat. En in het ziekenhuis valt er niets anders te doen dan af te wachten totdat die 3 dagen (dag en nacht) voorbij zijn, want niets helpt er tegen. En dan maar de rest van je leven dat trauma proberen te verwerken. Lijkt me een goed idee, kan niet wachten op je tripreport! :hearteyes:

aapkut

Badass junkie
Als je niet doodgaat kom je hoogstwaarschijnlijk in een hels delirium van 48+ uren terecht, waarbij je vermoedelijk naakt in een politiecel wakker wordt, en je geen flauw idee meer hebt wat er met je is gebeurd.

Lijkt me een goed idee, kan niet wachten op je tripreport!

Das wel lastig een tripreport schrijven :P

Elohtibbar

Badass junkie
wobble zei:
Als je niet doodgaat kom je hoogstwaarschijnlijk in een hels delirium van 48+ uren terecht, waarbij je vermoedelijk naakt in een politiecel wakker wordt, en je geen flauw idee meer hebt wat er met je is gebeurd.

Daarom zei ik dan ook;

Rabbithole zei:
Schrijf je een tripreportje voor ons? Of laat je dat anders één van je nabestaanden doen?

:wink:

aapkut

Badass junkie
Rabbithole zei:
wobble zei:

Daarom zei ik dan ook;

Rabbithole zei:
Schrijf je een tripreportje voor ons? Of laat je dat anders één van je nabestaanden doen?

:wink:

touché

speeseend

Wijs gebruiker
Nu niet meer. Ik vrees dat hij zich eerder in zee bevindt.

Berbatov, misschien moeilijk maar wel zo interessant om je topic bij te houden, met het oog op de gewijzigde feiten?

raZiel

Experimenterende gebruiker
Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met hem is. Heb deze hele zooi gelezen en het lijkt me een intelligente kerel met een sterke wil. Het zou wel bizar zijn als hij het nog steeds 1 keer per week gebruikt. :P Dus hoe lopen de zaken, Berbatov?

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
Berbatov zei:
Ik heb geen zin om me hier steeds te gaan verdedigen. Is dit geen drugsforum?
Alsof jullie gebruik niet risicovol is. Hypocriet!

Dit zijn de laatste woorden die ik hier aan besteed. Ik weet wat ik doe en jullie weten dat niet. Jullie roepen maar wat.

Sorry maar als je wist waar je mee bezig was, gebruikte je geen heroine :confused:
Zonde.. :(

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Bizar topic!
Interessant om te lezen als beginnend gebruiker en beginnend ''geinteresseerd'' persoon.
Persoonlijk blijf ik liever vanaf.

Ik heb nu heel het topic gelezen en ik kan twee dingen hieruit aflezen;

- Topicopener bestempelt mensen als ''aanvallend, onwetend, niet begrijpend, niet kennend''.
- Topicopener reageert op precies dezelfde manier op deze mensen namelijk; Aanvallend, onwetend, niet begrijpend, niet kennend.

Je trekt even harde conclusies over personen die net zulke harde conclusies als jou trekken.
Ik weet niet of dit door de heroine komt of door jou als persoon.

Dat met die heer/dame die psychologie erbij haalt.
Dat is erg moeilijk toepasbaar in deze sinds het een routine aangeeft.
Topicstarter zijn stimulus is zijn nieuwsgierigheid. Dit start denk bij iedere gebruiker.
Zijn reactie is ''hmmmm nice''.

Daarnaast geeft het slechts een mogelijke manier van denken aan.
Ik denk dat je je beter eerst kan inlezen over psychologie dan dat je klakkeloos dingen neergooit. Check het experiment met de hond zou ik zeggen en kijk of dit hetzelfde effect heeft op een volwassen mens.

Oftewel een volwassen persoon krijgt eten voorgeschoteld. Mens ''kwijlt''.
Mens krijgt belletje, voedsel volgt en mens reageert.
Daarna mens krijgt belletje en mens reageert zonder de positieve stimulus.

Het is in andere situaties zoals met stroom of dergelijke natuurlijk anders, maar ik denk dat je deze het beste kan vergelijken met drugsgebruik.

Daarnaast vond ik het interessant om je bevindingen te lezen hierover en je reacties. Je hebt mij stukke wijzer gemaakt in gebruik van drugs en andere denk ik ook.
Ik merk al dat ik het heel interessant vind om voor een 2e maal een pilletje te gaan slikken.
Ben ik nu verslaafd?

Dat weet ik niet, maar ik denk dat de drang naar het wilen gebruiken, kan duiden op een beginnend iets. Het hoeft natuurlijk niet, misschien kan je dit meenemen in je eigen bevindingen.

Have loads of fun kerel en sowieso, het ga je goed! :hearteyes:

Edit;
Ik lees nu net je topic in het opiaten forum en ik wens je veel sterkte man.
Ik hoop dat je de kracht die je hebt laten zien in dit topic, kan toepassen op datgeen wat je nu ervaart.

Erg veel sterkte en kracht toegewenst!

Berbatov

Bewuste gebruiker
speeseend zei:
Nu niet meer. Ik vrees dat hij zich eerder in zee bevindt.

Berbatov, misschien moeilijk maar wel zo interessant om je topic bij te houden, met het oog op de gewijzigde feiten?

Ik ben hier niet om mensen te vermaken met een persoonlijk verhaal. Wanneer mensen informatie willen kunnen ze een bericht sturen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Heroine geen behoefte aan om te proberen (ik weet al hoe sterke opiaten voelen wat voegt het toe?), en morfine vond ik niet heel erg boeiend.

electergie

Belezen gebruiker
Hoop dat 't nu goed gaat en je bent geminderd of gestopt

want het gevoel dat je beschrijf, wat echt goed uitgelegd is, is gewoon dat van klaarkomen
dat van een zijn met jezelf en de wereld, dat kan je bereiken door te neuken... :wink:
sex als een weg naar de ene, Allah, God, IK, maar let op met de ik, ego =>
of mediteer, gebruik de chineze leer van energielijnen, maak je lichaam elke dag wakker door die energielijnen te gebruiken en aan te raken

je zal 't zelfde warme en stresslooze gevoel hebben als je heroine rookt

ik ben the hero and she is my heroine

what the hell ben je toch mee bezig :confused: ??? :wave:

k00k

Bewuste gebruiker
Mensen, lees het topic in het Opiaten forum en zie dat hij nu dagelijks heroïne gebruikt. Zoals veel mensen hier dus voorspelde. Eigen schuld...

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
spacelord zei:
k00k zei:
Mensen, lees het topic in het Opiaten forum en zie dat hij nu dagelijks heroïne gebruikt. Zoals veel mensen hier dus voorspelde. Eigen schuld...

Het begin van het einde...

...En weer een nieuwe start...zo kun je het ook zien...

@ Berbatov...Trek je niets aan van die "hate to say,I told you so"reacties van sommige gasten hier....
ik hoop voor je dat je mensen om je heen hebt waar je op kunt steunen....sterkte

Berbatov

Bewuste gebruiker
Dr Gonzo zei:
spacelord zei:
k00k zei:

Het begin van het einde...

...En weer een nieuwe start...zo kun je het ook zien...

@ Berbatov...Trek je niets aan van die "hate to say,I told you so"reacties van sommige gasten hier....
ik hoop voor je dat je mensen om je heen hebt waar je op kunt steunen....sterkte

Dank je wel.

speeseend

Wijs gebruiker
Je niets aantrekken van kritiek is niet de oplossing tot een goede balans lijkt mij, maar goed. Misschien werkt het voor bepaalde mensen die afhankelijk zijn van Hero wel als iets positiefs.

Overigens is de overschatting van jezelf niets nieuws bij Hero gebruik. Sterker, het is juist een kenmerk van een opkomende verslaving.

Drientje

DF-koning
electergie zei:

want het gevoel dat je beschrijf, wat echt goed uitgelegd is, is gewoon dat van klaarkomen
dat van een zijn met jezelf en de wereld, dat kan je bereiken door te neuken... :wink:
of mediteer, gebruik de chineze leer van energielijnen, maak je lichaam elke dag wakker door die energielijnen te gebruiken en aan te raken

Jajajaja, dus door te neuken ben je een met jezelf?

Ik zou eerder zeggen dat je een wordt met een ander maar dat is mijn visie.

@ Berbatov, wat een klote situatie. Ik snap volkomen dat je je gevoel even niet wil voelen nu en hoewel ik niet bekend ben met heroïne en de verdovende eigenschappen ervan kan ik me goed voorstellen dat je dit doet.
Je ziet gelukkig zelf ook in dat je aan het vluchten bent en dat is ook je kracht. Boven alles weet je dat drugs geen problemen oplossen anders had je dat andere topic niet geopend.
Schroom niet om hier te blijven posten. Hier zitten mensen die je snappen en je gevoel kunnen delen.

Sterkte.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
speeseend zei:
Je niets aantrekken van kritiek is niet de oplossing tot een goede balans lijkt mij, maar goed. Misschien werkt het voor bepaalde mensen die afhankelijk zijn van Hero wel als iets positiefs.

Overigens is de overschatting van jezelf niets nieuws bij Hero gebruik. Sterker, het is juist een kenmerk van een opkomende verslaving.

IK bedoel ook niet dat Bertatov zich niets van kritiek moet aantrekken,maar wijzen met "het" vingertje en zeggen;zie je nou wel!! ,daar schiet hij niets mee op...

electergie

Belezen gebruiker
Drientje zei:
electergie zei:

Jajajaja, dus door te neuken ben je een met jezelf?

Ik zou eerder zeggen dat je een wordt met een ander maar dat is mijn visie.

@ Berbatov, wat een klote situatie. Ik snap volkomen dat je je gevoel even niet wil voelen nu en hoewel ik niet bekend ben met heroïne en de verdovende eigenschappen ervan kan ik me goed voorstellen dat je dit doet.
Je ziet gelukkig zelf ook in dat je aan het vluchten bent en dat is ook je kracht. Boven alles weet je dat drugs geen problemen oplossen anders had je dat andere topic niet geopend.
Schroom niet om hier te blijven posten. Hier zitten mensen die je snappen en je gevoel kunnen delen.

Sterkte.

Een met jezelf en de wereld,
wereld slaat op alles om je heen, ook zij/hij dus.
Je visie een beetje vergroten mag ook.

Jongens en meisjes, we praten hier met en heroine verslaafde, die zijn problemen oplost met de heroine, lijkt mij onwaarschijnlijk dat jij hem nog sterkte kan geven, door sterkte te schrijven.
Die heroine doet hem! En heroine is gooooooood! :kots:

clockcable

Bewuste gebruiker
Iemand zou dit trieste figuur eens moeten bannen.

Maar even ot: Dat is de reden waarom ik niet aan heroine ga beginnen. Ik voel me best kut op een dagelijkse basis en heroine/morfine is dan de perfecte oplossing.

Eendagsvlieg

Bewuste gebruiker
Tripreporter
clockcable zei:
Iemand zou dit trieste figuur eens moeten bannen.

Maar even ot: Dat is de reden waarom ik niet aan heroine ga beginnen. Ik voel me best kut op een dagelijkse basis en heroine/morfine is dan de perfecte oplossing.
Ook als ik je uit het leven "help"?

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
Berbatov zei:
Oei, met die post ga jij keihard in de fout. Maar dan ook echt keihard. Waar oordeel je op?
Natuurlijk weet ik dat heroine levens heeft verwoest en dat het enorm lastig is om er van af te komen. Ik heb vooral uit de twintigste eeuwse literatuur (romantiek) zeker veel gelezen over opiaten en hun effecten en bijwerkingen. Dat zegt natuurlijk niks over de verslavingskans bij mij als individu, maar nu ik het zelf heb ervaren denk ik dat ik leven toch belangrijker vind dan weglopen voor het leven.
Jij oordeelt nogal snel over een persoon wat je helemaal niet kent, en ik ben ervan overtuigd dat het mijn leven niet kapot zal maken. Mensen die hero proberen zijn meestal van die trieste mensjes die het leven niet zien zitten en op deze manier een uitvlucht zoeken. Ze raken verslaafd omdat ze toch al schijt hebben aan alles. Ik ben er niet zo eentje. Mijn persoonlijkheid is sterker dan een rots.

Ik vind het het tot nu toe waard, zodra ik merk dat ik er ongelukkiger van word is het finito.
Peace.
haha,..triest.Wat en wie is er triest.Ik zit nu op de rots,kijkend naar beneden,..En zie ,...!!!!!!!!!!

tomz0r

Badass junkie
ik doe mijn best zei:
Berbatov zei:
Oei, met die post ga jij keihard in de fout. Maar dan ook echt keihard. Waar oordeel je op?
Natuurlijk weet ik dat heroine levens heeft verwoest en dat het enorm lastig is om er van af te komen. Ik heb vooral uit de twintigste eeuwse literatuur (romantiek) zeker veel gelezen over opiaten en hun effecten en bijwerkingen. Dat zegt natuurlijk niks over de verslavingskans bij mij als individu, maar nu ik het zelf heb ervaren denk ik dat ik leven toch belangrijker vind dan weglopen voor het leven.
Jij oordeelt nogal snel over een persoon wat je helemaal niet kent, en ik ben ervan overtuigd dat het mijn leven niet kapot zal maken. Mensen die hero proberen zijn meestal van die trieste mensjes die het leven niet zien zitten en op deze manier een uitvlucht zoeken. Ze raken verslaafd omdat ze toch al schijt hebben aan alles. Ik ben er niet zo eentje. Mijn persoonlijkheid is sterker dan een rots.

Ik vind het het tot nu toe waard, zodra ik merk dat ik er ongelukkiger van word is het finito.
Peace.
haha,..triest.Wat en wie is er triest.Ik zit nu op de rots,kijkend naar beneden,..En zie ,...!!!!!!!!!!

Doe eens normaal.

speeseend

Wijs gebruiker
Ik kan ergens best begrijpen dat de Hero (ex)verslaafden die hij heeft veroordeeld tot 'meestal trieste mensjes die het leven niet meer zien zitten', toch een vorm van gerechtigheid in zijn verslaving zien.

Die groep mensen hebben het vaak ook niet gemakkelijk, barsten nu niet bepaald van zelfvertrouwen en dergelijke.. In zijn 'goede' periode kan die groep behoorlijk geraakt zijn door die lekker generaliserende stukjes tekst.

En laten we even eerlijk zijn C.P., helpt iemand met een Hero verslaving?

electergie

Belezen gebruiker
Chris Pontius zei:
Inderdaad, er zijn grenzen ik doe mijn best.
Ondertussen weet hij zelf ook wel dat hij fout zat en dit helpt nou niet echt.

Ondertussen weet hij 't zelf :confused:
ok, sluit deze topic dan, dan kan Berbatov 't lekker zelf gaan uitzoeken.

Als hij zegt dat zijn persoonlijkheid sterker is dan 'n rots zou hij deze topic, en PROBLEMEN niet hebben aangemaakt :tearsofjoy:

Bovenaan