Bizar topic!
Interessant om te lezen als beginnend gebruiker en beginnend ''geinteresseerd'' persoon.
Persoonlijk blijf ik liever vanaf.
Ik heb nu heel het topic gelezen en ik kan twee dingen hieruit aflezen;
- Topicopener bestempelt mensen als ''aanvallend, onwetend, niet begrijpend, niet kennend''.
- Topicopener reageert op precies dezelfde manier op deze mensen namelijk; Aanvallend, onwetend, niet begrijpend, niet kennend.
Je trekt even harde conclusies over personen die net zulke harde conclusies als jou trekken.
Ik weet niet of dit door de heroine komt of door jou als persoon.
Dat met die heer/dame die psychologie erbij haalt.
Dat is erg moeilijk toepasbaar in deze sinds het een routine aangeeft.
Topicstarter zijn stimulus is zijn nieuwsgierigheid. Dit start denk bij iedere gebruiker.
Zijn reactie is ''hmmmm nice''.
Daarnaast geeft het slechts een mogelijke manier van denken aan.
Ik denk dat je je beter eerst kan inlezen over psychologie dan dat je klakkeloos dingen neergooit. Check het experiment met de hond zou ik zeggen en kijk of dit hetzelfde effect heeft op een volwassen mens.
Oftewel een volwassen persoon krijgt eten voorgeschoteld. Mens ''kwijlt''.
Mens krijgt belletje, voedsel volgt en mens reageert.
Daarna mens krijgt belletje en mens reageert zonder de positieve stimulus.
Het is in andere situaties zoals met stroom of dergelijke natuurlijk anders, maar ik denk dat je deze het beste kan vergelijken met drugsgebruik.
Daarnaast vond ik het interessant om je bevindingen te lezen hierover en je reacties. Je hebt mij stukke wijzer gemaakt in gebruik van drugs en andere denk ik ook.
Ik merk al dat ik het heel interessant vind om voor een 2e maal een pilletje te gaan slikken.
Ben ik nu verslaafd?
Dat weet ik niet, maar ik denk dat de drang naar het wilen gebruiken, kan duiden op een beginnend iets. Het hoeft natuurlijk niet, misschien kan je dit meenemen in je eigen bevindingen.
Have loads of fun kerel en sowieso, het ga je goed!
Edit;
Ik lees nu net je topic in het opiaten forum en ik wens je veel sterkte man.
Ik hoop dat je de kracht die je hebt laten zien in dit topic, kan toepassen op datgeen wat je nu ervaart.
Erg veel sterkte en kracht toegewenst!