Monza, Utrecht

Melanie1

Belezen gebruiker
Ja, ik weet dat je stiekem gewoon 18 moet zijn om daar binnen te komen. Maar dat ben ik niet. Denken jullie dat ze heel erg moeilijk gaan doen? Monza staat ergens toch wel bekend om zijn soepelheid qua leeftijd.. Tips, advies whatever zijn zeer welkom!

Gemini

Badass junkie
Zo soepel zijn ze niet. Bij meisjes meer dan bij jongens though, maar je moet geluk hebben. Als je een jong uiterlijk hebt, als ik, hoef je het echt niet voor je 18e te proberen.

Napster

Belezen gebruiker
Melanie1 zei:
Ja, ik weet dat je stiekem gewoon 18 moet zijn om daar binnen te komen. Maar dat ben ik niet. Denken jullie dat ze heel erg moeilijk gaan doen? Monza staat ergens toch wel bekend om zijn soepelheid qua leeftijd.. Tips, advies whatever zijn zeer welkom!

Vaak vragen ze om je College kaart:wink: Maar dat doet elke kroeg in Utrecht zo beetje.

TrippyShit

Badass junkie
Monza zijn flikkers :P Vriend van me die nederlander is en er netjes uitzag kwam er niet in. Ja jij bent nog geen 18 zeggen ze. Laatie zn ID zien.. Zegt die man uhh uhhh ja maaruhhh met die schoenen kom je er niet in :beer:

underworld

Wijs gebruiker
als meisje kun je de monza meestal gewoon in hoor.. ken een paar meisjes van 16/17 die er ook gewoon binnen komen zonder problemen op 18+feesten.
qua entree voor mannen is het gewoon kut, kwam er een keer niet in op een 18+ feest omdat ik zogenaamd 21 opeens moest zijn minimaal.. bullshit

TrippyShit

Badass junkie
En toen je dat hoorde kwam die avatar in je op.. Ik ben toch niet gek.. en toen snapte je gelijk dat het bullshit was. Uit nijd heb je een bootje gehuurd en ben je naar Engeland geroeid. Dat verhaal kennen we nou wel :beer:

underworld

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
En toen je dat hoorde kwam die avatar in je op.. Ik ben toch niet gek.. en toen snapte je gelijk dat het bullshit was. Uit nijd heb je een bootje gehuurd en ben je naar Engeland geroeid. Dat verhaal kennen we nou wel :beer:

het was een speedboot heur

Melanie1

Belezen gebruiker
underworld zei:
als meisje kun je de monza meestal gewoon in hoor.. ken een paar meisjes van 16/17 die er ook gewoon binnen komen zonder problemen op 18+feesten.
qua entree voor mannen is het gewoon kut, kwam er een keer niet in op een 18+ feest omdat ik zogenaamd 21 opeens moest zijn minimaal.. bullshit

Ja dat hoor ik dus van iedereen! Monza? ooooh daar kom je wel binnen
maarja, ben toch wel 15

wacht i'll post a picture
so you guys can judge

dfssdfde

Badass junkie
TrippyShit zei:
Zegt die man uhh uhhh ja maaruhhh met die schoenen kom je er niet in :beer:
Haha, zegt genoeg, daar zou ik zelfs niet binnen willen...
@Melanie, zo te zien zullen ze niet veel vragen stellen en raak je wel binnen :tongueout:

dfssdfde

Badass junkie
Melanie1 zei:
Ivoos zei:
TrippyShit zei:
Zegt die man uhh uhhh ja maaruhhh met die schoenen kom je er niet in :beer:
Haha, zegt genoeg, daar zou ik zelfs niet binnen willen...
@Melanie, zo te zien zullen ze niet veel vragen stellen en raak je wel binnen :tongueout:
Hahah en waarop baseer je dat :P ?
Omdat het klinkt als het soort plek waar ze enkel mooie vrouwen toelaten en die 18+ regel enkel geldt als ze iemand (een man) liever niet binnen willen laten. Ik ken zo genoeg plekken.

Charlie--

Newbie
monza is toch altijd 21+ ?
nog nooit geprobeert binnen te komen eigenlijk
ik moet nog steeds bij elk biertje mn id laten zien :openmouth:
maar ik ben niet zo groot :wink:

Melanie1

Belezen gebruiker
Charlie-- zei:
monza is toch altijd 21+ ?
nog nooit geprobeert binnen te komen eigenlijk
ik moet nog steeds bij elk biertje mn id laten zien :openmouth:
maar ik ben niet zo groot :wink:

Neeee donderdagavond is studentenavond dus 18+. Maar volgens mij wil het nog wel eens wisselen.. :P

Aking

Wijs gebruiker
Op donderdagavond MOET je zoiezo je collegekaart bij je hebben, anders kun je het zoiezo vergeten... En een pasje van je middelbare school of een ROC is GEEN collegekaart :rolleyes:

Aking

Wijs gebruiker
Niet om te mierenneuken... maar t is de pOEma :wink:

Zoiezo zijn mensen van drugsforum daar beter op hun plaats :mrgreen:

underworld

Wijs gebruiker
nja je snapte het iig :wink:
ik vermaak me altijd prima in de puma, relaxte dj's meestal.
lekker scheef lopen van de ket daar altijd :mrgreen:

-spaceman-

Badass junkie
Aking zei:
Monza is een kuttent :grin:
Daar moet uberhaupt niet heen willen :P

precies waarom moeite doen om binnen te komen in de Monza... :)
kut sfeer, kut mensen, kut personeel... (het is wel een mooie locatie, maar als je daar alleen voor komt...)

maarja, smaken verschillen...

Melanie1

Belezen gebruiker
Tja, ik kende de monza ook alleen maar van de buitenkant.

Ik ben dus wel binnen gekomen. Niets moeilijk doen, gewoon doorlopen. Lichtelijk in schock van de gemiddelde leeftijd daar. Niets 18+.
Ik heb me op zich wel vermaakt, beetje irritatie door jongens die altijd maar aan je zitten of al van je houden zonder dat ze je naam weten.
Maar het was een leuke avond.

Bovenaan