Melanie1 zei:Ja, ik weet dat je stiekem gewoon 18 moet zijn om daar binnen te komen. Maar dat ben ik niet. Denken jullie dat ze heel erg moeilijk gaan doen? Monza staat ergens toch wel bekend om zijn soepelheid qua leeftijd.. Tips, advies whatever zijn zeer welkom!

TrippyShit zei:En toen je dat hoorde kwam die avatar in je op.. Ik ben toch niet gek.. en toen snapte je gelijk dat het bullshit was. Uit nijd heb je een bootje gehuurd en ben je naar Engeland geroeid. Dat verhaal kennen we nou wel![]()
underworld zei:als meisje kun je de monza meestal gewoon in hoor.. ken een paar meisjes van 16/17 die er ook gewoon binnen komen zonder problemen op 18+feesten.
qua entree voor mannen is het gewoon kut, kwam er een keer niet in op een 18+ feest omdat ik zogenaamd 21 opeens moest zijn minimaal.. bullshit
Haha, zegt genoeg, daar zou ik zelfs niet binnen willen...TrippyShit zei:Zegt die man uhh uhhh ja maaruhhh met die schoenen kom je er niet in![]()
Ivoos zei:Haha, zegt genoeg, daar zou ik zelfs niet binnen willen...TrippyShit zei:Zegt die man uhh uhhh ja maaruhhh met die schoenen kom je er niet in![]()
@Melanie, zo te zien zullen ze niet veel vragen stellen en raak je wel binnen![]()
Omdat het klinkt als het soort plek waar ze enkel mooie vrouwen toelaten en die 18+ regel enkel geldt als ze iemand (een man) liever niet binnen willen laten. Ik ken zo genoeg plekken.Melanie1 zei:Hahah en waarop baseer je dat :P ?Ivoos zei:Haha, zegt genoeg, daar zou ik zelfs niet binnen willen...TrippyShit zei:Zegt die man uhh uhhh ja maaruhhh met die schoenen kom je er niet in![]()
@Melanie, zo te zien zullen ze niet veel vragen stellen en raak je wel binnen![]()
Charlie-- zei:monza is toch altijd 21+ ?
nog nooit geprobeert binnen te komen eigenlijk
ik moet nog steeds bij elk biertje mn id laten zien![]()
maar ik ben niet zo groot![]()

Aking zei:Monza is een kuttent![]()
Daar moet uberhaupt niet heen willen :P