moederkoorn

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Lsa

Kent iemand planten met lsa erin die je in je tuin of het bos kan vinden ?
Geen hbw zaadjes of morning glory zaadjes die je moet kopen want ik krijg geen zakgeld meer sinds men ouders mij betrapt heben men wiet

Fool

Badass junkie
Re: Lsa

Je zou de moederkoornschimmel ergens moeten kunnen vinden, deze bevat echter ook genoeg andere stoffen die je fataal kunnen zijn. Daarnaast dus alleen de "morning glory" en "Hawaiian Baby Woodrose", voor zover als ik er bekend mee ben.

Misschien dat nog één of ander soort schimmel dit produceert, maar ik denk niet dat je daar veel mee zou moeten kunnen.

Fool

Badass junkie

De moederkoornschimmel groeit van zichzelf op bepaalde soorten grassen, om hier zelf nuttige dingen mee te doen heb je best wel kennis nodig van plantkunde en moet je ook weten hoe je de ergamine(LSA) hieruit kunt extraheren zonder de gevaarlijke stoffen mee te nemen. Lijkt me geen heel verstandig plan. :wave:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker

Ik ben redelijk goed in de chemie dus dat zal geen probleem zijn maar weer je mischien of je die schimmel zelf kunt kweken zo ja hoe?

Fool

Badass junkie

Dan lijkt mij de enige mogelijkheid om een voedingsbodem van de betreffende grassen te regelen waar deze op groeit en dan ergens de moederkoornschimmel te zoeken en hiervan een deel overbrengen op jouw voedingsbodem. Juiste omgevingsvariabelen aanhouden en hopen dat het aanslaat.

Daarnaast durf ik te betwijfelen dat jij het voor elkaar krijgt veilig LSA te extraheren uit de mix van de moederkoorn, als ik zie wat voor vragen jij stelt die je zelf met een simpele zoekopdracht had kunnen vinden en wat jij wel/niet denkt te geloven zou dat best eens verkeerd kunnen gaan. Kun je anders eens een korte beschrijving naar mij PM'en met een beschrijving van hoe jij dit denkt aan te pakken? (Mag niet zo in het forum) Ik ben wel benieuwd of deze waterdicht is. :wink:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker

Nou ja ik ken dus iemand die chemie gestudeert heeft hij heeft mij ook al een geholpen dmt te maken ik ben vrij zeker dat hij het wel voor elkaar krijgt en weet je welke grassen je nodigt hebt

Fool

Badass junkie

Ik zou met vrij snel googelen zo kunnen vinden op welke grassen de moederkoorn groeit, dat moet jou zelf ook wel lukken. :wink:

En ik neem aan dat je geen DMT gemaakt hebt, maar geëxtraheerd hebt uit de planten? Dat is een nogal wat simpeler kunstje dan LSA extraheren en er voor zorgen dat er géén enkele van de andere giftige stoffen bijkomen, zijn ook niet echt standaard stappenplannen voor die je kunt volgen en raad je aan eerst eventjes informatie bij die kennis van jou in te winnen voordat je dit soort rare dingen gaat doen.

Lijkt me nogal overdreven veel moeite trouwens, voor een tripmiddel waar je voornamelijk erg misselijk van word. Een paar zaadjes halen zijn ook nog eens vele malen goedkoper dan alle oplosmiddelen en bakjes/buisjes die je nodig hebt om dit te doen.

Fool

Badass junkie

De schimmel zoeken en overbrengen. xD

Negeer je de helft van mijn verhaal bewust, of zit daar nog een goede reden achter verder? :P

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
LSA

Ik weet al Dat lsa uit de moederkoornschimmel kunt extrageren en Dat je die op graan kunt laten groeien weet iemand hoe ik de schimmel op graan kan laten gaan groeien?

Fool

Badass junkie
Je weet dat het in theorie mogelijk moet zijn, maar blijkbaar dringt het niet echt door dat het nogal lastig is en absoluut teveel moeite/te duur voor het alternatief: LSA-zaadjes halen.

Je schijnt niet helemaal te beseffen dat LSA uber-potent is en dat je niet 'zomaar' een redelijke hoeveelheid extraheert, als je uberhaupt extraheren al voor elkaar krijgt.

De moederkoorn krijg je op een voedingsbodem door deze schimmel ergens te zoeken en dan over te brengen, maarja dan moet je wel moeite doen om zo'n schimmel te vinden. Niemand op het forum kan jou vertellen waar bij jou in de buurt deze schimmel groeit, je zult je zelf moeten verdiepen in het deze schimmel zich gedraagt en waar hij "vaak" voorkomt.

Nogmaals, dit is een slecht idee...

ganjafarmer10

Belezen gebruiker

Née ik denk Dat Als ik de schimmel een keer heb Dat ik hem wel verser kan kweken en de ksa extrageren maar ik weet ook wel Dat ik goed moet opletten met wat ik doe
maar weet je waar ik die schimmel dan kan vinden en Als ik gewoon graan ik een potje op 37 graden zet en hoge luchtvochtigheid Dat de schimmel vanzelf komt

Fool

Badass junkie

Ik denk niet dat die schimmel zomaar ergens uit de lucht komt vallen, zó veelvoorkomend is hij nou ook weer niet. :P

En je weet dat je goed moet opletten met wat je doet, weet je dan ook wat dat inhoud?

Fool

Badass junkie
Weet je überhaupt hoe je het verschil tussen een moederkoornschimmel of een ander soort kunt zien? :P

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Oke en ja ik heb een determineer tabel gevonden om de schimmel te herkennen en we hebben in de schuur een pot tarwe voor de kippen als ik wat tarwe in een potje doe vochtig maak en lucht dicht en warm genoeg hoe komen er wel schimmels op en met geluk ook de juiste

Fool

Badass junkie
Kleine kans dat je dan de moederkoorn krijgt, die groeit voornamelijk bij levende planten. Daarnaast zal die eerst een sclerotium willen vormen vóór de winter, daar is het een beetje laat voor.

Daarnaast wil ik je deze quote nog even toesturen, dit wordt veroorzaakt door een stof die erg veel op LSA zelf lijkt en waarschijnlijk héél lastig te scheiden valt.
Vooral in de middeleeuwen kwamen vaak vergiftigingen voor met besmet meel die soms epidemische proporties aannamen, leidend tot uitroeiing van hele dorpen of steden. De alkaloïden leiden tot ergotisme, ook wel Sint-Antoniusvuur, brandende ziekte of kriebelziekte genoemd. In 1676 werd een verband gevonden tussen de schimmel en de kwalijke effecten.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik begrijp nu dat dit wel veel ingewikelder is dan het leek maar wil het later toch eens proberen maar weet he soms andere planten die lsa of andere tripmiddelen bevaten?

Fool

Badass junkie
Je hebt héél veel planten die DMT of 5-MeO-DMT bevatten, echter lang niet allemaal genoeg om te kunnen extraheren. Truffels/Paddo's kun je zelf kweken of de laatstgenoemde zoeken MITS JE VERSTAND ERVAN HEBT. Daarnaast heb je nog mescaline houdende cactussen, en de hawai baby woodrose en morning glory planten die LSA bevatten. Ook heb je nog de Salvia Divinorum en Amanita Muscaria, maar ik ben van mening dat je op je 15e hier absoluut niet mee moet gaan experimenteren.

In wat meer exotische landen vindt je ook nog ergens de Iboga en meer obscuurdere planten met twijfelachtige effecten.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Gras dat in de tuuin groeit zegge somige mensen over dat er een miniscule hoeveelheid nn-dmt in zit denkt dat als ik genoeg heb er dmt ui kan krijgen?

Fool

Badass junkie
De enige grassoort waar genoeg inzit om redelijkerwijs wel DMT uit te extraheren is Phalaris aquatica, niet zomaar iets dat je in je achtertuin hebt groeien. :P Een alternatief is de Phalaris arundinacea, maar die bevat voornamelijk 5-MeO-DMT, wel een iets ander stofje en dat is ook geen grassoort voor op je gazon. :wink:

Fool

Badass junkie
Niet, die zijn volgens mij verboden. Nederlandse "internet" smartshops verkopen ze wel. Maar ik denk dat je, als je persé wilt trippen, veel beter af bent met een halve portie truffels. :wink:

Fool

Badass junkie
Ik denk dat als jij vrienden hebt die je helpen met dergelijke extracties, dat je dit ook wel voor elkaar gaat krijgen. Het is in ieder geval niet iets wat (volgens mij) op dit forum gesproken mag worden. :wink:

Als je meer informatie wilt over truffels oid kan dat natuurlijk altijd!

Fool

Badass junkie
Ja hoor, iedere 18+'er mag in principe Truffels kopen in Nederland, weet niet of bepaalde smartshops een lokaal beleid hebben tegen 'buitenlanders' om overlast tegen te gaan.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Oke maar weet je mischien een manier om te trippen zonder geld of to weinig geld uit te geven en hoeveel kost 1doosje truffels eigenlijk

Fool

Badass junkie
Dat hangt af van het soortje truffel, tussen de 15-20 euro per doosje van 15 gram dacht ik. Toen ik 16(.5) was tripte ik hem best wel hard op een half doosje(~7.2 gram) van de Hollandia truffels, zou niet gelijk te hoog gaan doseren, maar beter een beetje rustig aftasten.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ja dit ga ik denk ik eens kopen maar het probleem is dat ik geen zakgeld meer krijg van men ouders dus zal ik weer alle kleine beetjes moeten opsparen en over een paar maanden in de vakantie dan eens met een oudere vriend naar maastricht gaan maar wett je ook een manier om te trippen zonder of zogoed als geen geld te moeten uitgeven?

Fool

Badass junkie
Nope. :P

Geef het ook gewoon een beetje tijd, als het wat meer geld kost kun je er juist iets meer "bijzonders" van maken. Dat zou zeker niet verkeerd zijn. :wink:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik heb net een vriend een bericht gestuur en die zijn dealer verkoop truffels die gedroogd zijn voor 7 euro voor een gram is dit duur of goedkoop en hoeveel moet ik hiervan nemen per keer en kun je het ook roken

Fool

Badass junkie
Kun je hem vragen hoeveel gram droog één gram nat is? Je kunt er vanuit gaan dat je in Nederland zo'n 15-18 euro betaald voor 15 gram natte truffels. Denk dat je, afhankelijk van de soort, zo'n 7-10 gram NATTE truffels(dus omrekenen) nodig hebt voor een eerste keer.

En nee, je kunt het niet roken, dan gaat de actieve stof kapot. :wink:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik heb het net even opgezogt als je een gram gedroogd hebt dan is dat hetzelfde als 10 gram vers
Kan ik het beste thee ervan zetten of zo opeten?

Fool

Badass junkie
Daar zou ik thee van gaan zetten, gedroogde truffels zijn érg hard en worden denk ik ook wat slechter opgenomen. :wink:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Mijn papa is psycholoog en help mensen met een drugs verslaving dus de eerste keer dat ik stoned thuis kwam zag hij dat direct nu kan ik genoeg op men gezichtsuitdrukking enzo letten maar als ik paddos heb genomen zou hij dat zien denk je?
Waar zou je mij aanraden om het te doen : de bioscoop, schooldag,een dag in het pak, als ik ga zwemmen , ...
Als ik de dag erna school heb maakt dit uit gaat het moeilijken om op te letten dan

Fool

Badass junkie
Ik raad je aan om géén van die dingen te doen. Dat je aan het trippen bent valt sowieso op, je gedraagt je dan gewoon héél anders en het is (zonder ervaring) niet te doen om ook maar een beetje nuchter uit de verf te komen. Zorg dat je sowieso gaat trippen in een veilige omgeving zónder allemaal andere mensen (geen zwembad, geen park, geen bioscoop) waar je kunt doen wat je wilt zonder er raar op aangekeken te worden. Een nuchtere maat erbij kan ook geen kwaad. Neem je tijd om dit te plannen, mentaal kunnen truffels best heftig zijn en je wilt hier geen fouten mee maken, zeker niet op 15 jarige leeftijd. Onderschat truffels niet omdat ze legaal zijn in Nederland. :wink:

De dag erna zul je waarschijnlijk nog wel veel terugdenken en afgeleid zijn ja, maar niet in extreme mate dat je niets meer kunt doen.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Neem dat ik in de zomer sochtend met een vriend in het bos ga bij onze hut en die dan neem en om tien uur terug thuis kom zouden mijn ouders het dan nog merken?
En is met een nuchter persoon bij een hut in het bos een giede plek?
En moet ik extra eten of drinken menemen tegen vreetkicks of geen speeksrl ofzo?

Bovenaan