Serieus!?!?!?
val elke keer weer in verbazing….. Je denkt na om medicijnen niet gebruiken? Hetgeen wat genezing, vermindering of verlichting realiseert van een ziekte of aandoening wat op voorschrift specifiek verkrijgbaar is?
ik hoop dat je na het lezen van vorige alinea je realiseert wat je vraagt en daarbij zelf ook het antwoord al hebt! Daarbij vraag ik me af of je geen ander probleem hebt en je niet het achterste van je tong laat zien….. op dit platform kan dat namelijk echt, en mocht het nodig zijn is dit echt de plek voor hulp of advies.
wat betreft artikelen via Google; dan kunnen we niks meer gebruiken zonder te overlijden. Het gaat er om dat je weet wat je in handen hebt en je het met volle verstand en beleid kunt gebruiken. Anders überhaupt niet beginnen.
Een gezond persoon die 6x per jaar een avond een halve gram coke gebruikt met het drinken van bier is nog nooit overleden hoor. Een kettingroker die niet sport en ongezond leeft met 15 halve liters bier en 2 gram op wordt natuurlijk een ander verhaal en het risico wel aanzienlijk verhoogd.
En mensen kijk alsjeblieft uit zodra medisch betreft. Ik zie hier zo vaak advies voorbij komen uit zorgzaamheid en uit goede bedoelingen, maar laat dat achterwege en laat dat aan experts over.
in deze situatie met betreffende medicatie hebben we namelijk te maken met extreem veel factoren. In extreme vorm, bij langere periode van gebruik, onthoudingsverschijnselen (zonder uitzondering). Dat is het grootste risico in deze…
maar echt antwoord op je vraag; nee jouw ervaring heeft niks te maken met de combinatie. Probeer na te gaan wat de kwaliteit van de coke is door te testen, uit te koken of een bepaalde vaste dealer waar je ervaringen van weet.
hoeveel gebruik je op zo’n avond? Hoe regelmatig neem je bij? Etc etc.
sorry voor m’n lange verhaal, zelf coke op en je wordt er niet bepaald moe van😜 maar het is oprecht goed bedoeld!