moe na cocaine snuiven

Benjolink

Belezen gebruiker
hoi

als ik cocaïne neem in de kroeg dan word ik na 2 uur erg moe. bijsnuiven helpt niet.

neem wel medicatie voor autisme. welbutrin en duloxetine.

kan het hier soms aan liggen, zou ik deze medicatie misschien eens op zaterdag over moeten slaan. kan ik proberen morgen.

LionX

Badass junkie
Misschien moet je dat eerst met je behandelaar overleggen, je krijgt het niet voor niks toch?

ljuv

DF-koningin
Coke werkt ook helemaal niet lang, 30-60 minuten. Dus zal vooral daar mee te maken hebben.

Ik weet niets over de wisselwerking met wellbutrin en duloxetine maar ik zou hier wel onderzoek naar doen als ik jou was, ipv zomaar shit combineren. Kan behoorlijk gevaarlijk zijn... Nou ken ik wel mensen die Dex moeten slikken naast wellbutrin, dus ik vermoed dat die wisselwerking mee valt. Maar: doe onderzoek.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Levensgevaarlijke combinatie lees ik. Niet zo slim bezig als ik artikel moet geloven.
Lijkt me niet enorm gevaarlijk na het lezen van de studie, maar gewoon beter niet combineren dat wel.

The study found that 17 out of 279 seizures involving bupropion were drug-related. In six of these cases, after cocaine intoxication seizures, bupropion was the third leading cause of drug-related seizures.

_shikantaza

Badass junkie
hoi

als ik cocaïne neem in de kroeg dan word ik na 2 uur erg moe. bijsnuiven helpt niet.

kan het hier soms aan liggen, zou ik deze medicatie misschien eens op zaterdag over moeten slaan. kan ik proberen morgen.
Beter sla je de drugs over. Zowel Alcohol als Cocaïne.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ljuv

Diablo69

Bewuste gebruiker
hoi

Het is topsport 😘😋

Pietlul

Experimenterende gebruiker
Cocaine mixen is het domste wat je kunt doen. gewoon nooit doen lees te veel verhalen over mensen die opeens zijn overleden etc IS nooit leuk om te lezen.
Sowieso met coke alleen doen als je fit bent en zeker niet met een maag vol eten.

Ik denk dat je normaliter met coke pas moe moet worden als je 2-3dagewn wakker bent zeker niet na 2 uuir

Colekkr

Belezen gebruiker
Serieus!?!?!?

val elke keer weer in verbazing….. Je denkt na om medicijnen niet gebruiken? Hetgeen wat genezing, vermindering of verlichting realiseert van een ziekte of aandoening wat op voorschrift specifiek verkrijgbaar is?

ik hoop dat je na het lezen van vorige alinea je realiseert wat je vraagt en daarbij zelf ook het antwoord al hebt! Daarbij vraag ik me af of je geen ander probleem hebt en je niet het achterste van je tong laat zien….. op dit platform kan dat namelijk echt, en mocht het nodig zijn is dit echt de plek voor hulp of advies.

wat betreft artikelen via Google; dan kunnen we niks meer gebruiken zonder te overlijden. Het gaat er om dat je weet wat je in handen hebt en je het met volle verstand en beleid kunt gebruiken. Anders überhaupt niet beginnen.

Een gezond persoon die 6x per jaar een avond een halve gram coke gebruikt met het drinken van bier is nog nooit overleden hoor. Een kettingroker die niet sport en ongezond leeft met 15 halve liters bier en 2 gram op wordt natuurlijk een ander verhaal en het risico wel aanzienlijk verhoogd.

En mensen kijk alsjeblieft uit zodra medisch betreft. Ik zie hier zo vaak advies voorbij komen uit zorgzaamheid en uit goede bedoelingen, maar laat dat achterwege en laat dat aan experts over.

in deze situatie met betreffende medicatie hebben we namelijk te maken met extreem veel factoren. In extreme vorm, bij langere periode van gebruik, onthoudingsverschijnselen (zonder uitzondering). Dat is het grootste risico in deze…

maar echt antwoord op je vraag; nee jouw ervaring heeft niks te maken met de combinatie. Probeer na te gaan wat de kwaliteit van de coke is door te testen, uit te koken of een bepaalde vaste dealer waar je ervaringen van weet.

hoeveel gebruik je op zo’n avond? Hoe regelmatig neem je bij? Etc etc.

sorry voor m’n lange verhaal, zelf coke op en je wordt er niet bepaald moe van😜 maar het is oprecht goed bedoeld!

Pietlul

wat? oh ik kende iemand van werk die dood alc en coke dood is.. en laatst ook iemand die zon post maakte hier..
Het is echt risico dat combineren. me pa ging ook dood met allerlei rare combies in zijn lichaam.

combineren van drugs met drugs of drugs en medicijnen is echt ULTRA dom en risico voor niets

Colekkr

Belezen gebruiker
wat? oh ik kende iemand van werk die dood alc en coke dood is.. en laatst ook iemand die zon post maakte hier..
Het is echt risico dat combineren. me pa ging ook dood met allerlei rare combies in zijn lichaam.

combineren van drugs met drugs of drugs en medicijnen is echt ULTRA dom en risico voor niets
Inderdaad met sommige combinaties in kleine hoeveelheid al en soms in grote hoeveelheid.
Het is onmogelijk dat men komt te overlijden met hoofdoorzaak een kleine hoeveelheid (bijvoorbeeld coke) te gebruiken in combinatie met enkele biertjes of medicatie.

Echter is het uiteraard regelmatig zo dat men wat onder de leden heeft waar men niet van weet of al zeer ruime tijd zeer regelmatig gebruikt….

Bij gemiddelde kwaliteit (of beter) coke is het ook niet mogelijk moe te worden. Dit is alleen mogelijk door te gebruiken en niet bij te nemen na bijvoorbeeld aan drukke dag. Dan klapt de vermoeidheid namelijk harder in. Of men moet regelmatig gebruiken uiteraard.

sporadisch gebruiken van goede coke en regelmatig bij nemen dan moet men genoeg hebben aan 0,5 gr tot Max 1 gr op een avond/nacht.

lientje amfetamientje

Zo iets had een maatje van mij ook, we hadden zo’n 2 gram sos van zeer goede kwaliteit verdeeld over 3 man.

Na meer dan een halve gram voor elk individu begonnen m’n 2 maatjes zich in zichzelf keren. Best wel rustig en stil te chillen op de bank, mentaal nog best alert maar lichamelijk moe.

Terwijl ik lekker hard ging, aan het tweaken was, druk doen blijven praten (grote praat doen vooral 😋)

Vond het vrij apart dat mensen er zo verschillend op kunnen reageren.

Jammer dat deze zooi zo achterlijk duur is, maar ik vind wel dat ik op hoge dosissen echt een eerste klas lul word. Geen prettige herinneringen als het is uitgewerkt haha. 🤣

Bovenaan