• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Misselijk, Helppppppppppppp!!!!!

sipan

Experimenterende gebruiker
Beste mensen
Ik heb een grote stuk san pedro (33 cm en vrij dik) met schil en al geblenderd en een aantal uurtjes gekookt..... om half tien heb ik de sterk geconcentereerd thee met wat grapefruitsap gedronken. op dit moment voel ik me echt kut, ik ben zwaar misselijk.....
wat moet ik doen???

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je had de kern eruit moeten halen en 'm moeten schillen man...
Geen dingen tegen misselijkheid in je huis? Kan je niet iemand regelen die dat kan kopen voor je?

kotssmurf

Belezen gebruiker
Ok hij is dom geweest maar daar heeft hij op dit moment niets aan!
Heb je Vitamines in huis? Ik geloof (ben niet 100% zeker) dat vitame C een goede invloed heeft, ook suiker kan helpen...
Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om een wandelingetje te maken, maar dit wil over het algemeen wel eens helpen tegen misselijkheid..
Kauwgom eventueel ook...

azgaza

Badass junkie
Muntthee! Heb je pepermunt thee in huis? Als je het hebt: het werkt ontzettend goed tegen misselijkheid; gewoon tegen alle vormen. Het is het enige dat ik me zo even kan bedenken dat geen officieel medicijn is en dat je dus technisch gesproken zou kunnen hebben.
Verder.. als dat er níet is, ga dan voor rustig een slokje water nemen steeds, en blijf op een plek zitten zonder te veel te bewegen. Met wat geluk zakt het gevoel dan zo.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
hij leeft nog, maar heeft nog steeds niet getript.
Iemand enig idee hoe dat komt? het was 30 cm van een san pedro. Hij heeft de kern er niet uit gehaald en de schil eromheen laten zitten toen hij 'm in de blender deed. Dus dat verklaart de misselijkheid, maar hij zou in principe wel moeten trippen toch?

Riel

Bewuste gebruiker
misselijkheid hoort er gewoon bij. wat helpt tegen misselijkheid is iets lichts eten zoals een beschuitje.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nou ik had totaal geen last van misselijkheid de keer dat ik san pedro deed. Ligt dus zeker aan de bereiding, met heel de kern erbij is het inderdaad vrij zeker dat je misselijk word. Maar het zal vast ook wel liggen aan de gevoeligheid voor misselijkheid.

sipan

Mensen
Ik ben niet meer misselijk///// ik heb 1 x zwaaaaaaaaaaar overgegeven...... om een uur of half zes heb ik een broodje kaas gegeten, en nu heb ik barstende hoofdpijn..... het lijkt alsof iemand mijn hoofd plat drukt...
Ik heb een Brufon 800 pilletje gepakt, maar nog steeds heb ik zware hoofdpijn
Wat moet ik doen?? Is het misschien een teken van een hersenbloeding?? Cactus is toch ook een mao-remmer...?
Ik maak me nu een beetje zorgen,, of is het normaal dat ik nu een barstende koppijn heb??
Reageer aub.
thnx

Lijp

Je kan het beter gewoon uitzitten/liggen, denken dat je een beroerte hebt is belachelijk he :P, je gaat rare dingen denken als je zo blijft peinzen..

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
pff gaar dat het zo tegenvalt man. Je blowt niet, anders zou ik je adviseren om wat wiet te roken om in slaap te vallen. Probeer in ieder geval je niet zo'n zorgen te maken, snap dat het lastig is in je situatie maarja...

Drink wat thee ofzo, kalmeert mij altijd wel..

Tripper

Wijs gebruiker
Ik en 3 vrienden van mij hadden de kern ook gegeten. We hebben geen last gehad van misselijkheid, ook geen koppijn gehad. Ik had die cactussen laten drogen en tot poeder vermalen.

Bovenaan