en waar heb je Bacl... gevonden?
heb je info aub?
hmmm vriend werk ik ziekenhuis maar steeds echt moeilijk , hoe kan je prive bericht naar mij sturen?Bel al je dealers af en kennissen die drugs gebruiken en vraag hun of ze iemand kennen.
Ik mag deze informatie hier niet verstrekken.
hmmm vriend werk ik ziekenhuis maar steeds echt moeilijk , hoe kan je prive bericht naar mij sturen?
Precies!want dat word gelezen
Ook dat er een verhaal aan hangt dat er geen patent op zit en dat daar een dingetje zit.
Daar weet ik niet zoveel van af maar kan me er wel wat bij voorstellen.
Ben je nu helemaal van de G af?
Dit is echt een hel, lichamelijk is erg maar geestelijk nog veel erger. Ik weet dat ik ervan af kom maar kan niet wachten, wil zsm van dit helse spul af. (huisarts super goed mee om gegaan meteen actie en geen oordeel)
Oh mijn god!! dat meen je??? in een delier??? en ze kwamen je niet helpen??? Hoe ben je daar uitgekomen? wauw respect hoor!Dat is het nare met GHB verslaving. Voor crisis is er nergens plek. Wachttijden zijn zo belachelijk lang. Wanneer in december?
Ik heb een week in een delirium thuis gezeten omdat er geen plek was voor een GHB verslaafde 3 jaar geleden.
Sterkte.
Mss een onzin reply van mij dit : Vind het knap dat de meeste leden zoals oa jij hier eerlijk zijn. Daarom dat ik dit ook een top forum vind![]()
. Al een maand of langer geen G en december is dan je G maand
. Daarom dat ik hier graag ben want iedereen heeft teminste begrip voor elkaars keuze en je wordt hier dan ook niet afgekraakt. Wou dit toch even zeggen. Fijne nacht
in een delier???
Herkent iemand zich in het volgende? eerst denken: ik wil niemand dit vertellen en absoluut niet opgenomen worden. Naar: Oke help me alsjeblieft!!
Oh mijn god!! dat meen je??? in een delier??? en ze kwamen je niet helpen??? Hoe ben je daar uitgekomen?
Het gaat wel goed..vind om de 2 uur wel lastig kwa nog mijn sociale contacten onderhouden, dat durf ik nog niet. En dat t natuurlijk slopend is maar hou het wel nog steeds volHoe gaat het afbouwen?
Oja ook nog wintertijd vannacht gooit even Mn schema in de war. Gelukkig momenteel geen last meer van verwardheid.