Bloeddruk meter hartslag meter nodig? is hier een app voor? waar moet ik op letten?

• Ja heb je nodig

Stemmen: 7 53,8%
  • Nee heb je niet nodig

Stemmen: 6 46,2%

• Totaal aantal stemmers
    13

Rebell

Wijs gebruiker
In Amsterdam is alles te koop wat je ook in de Aphotheek kan kopen. En ook alles wat niet in de Apotheek te koop is

Rebell

Wijs gebruiker
Bel al je dealers af en kennissen die drugs gebruiken en vraag hun of ze iemand kennen.

Ik mag deze informatie hier niet verstrekken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Laatst bewerkt:

Rebell

Wijs gebruiker
hmmm vriend werk ik ziekenhuis maar steeds echt moeilijk , hoe kan je prive bericht naar mij sturen?

Prive zou ik ook geen adressen kunnen sturen want dat word gelezen. En ben hier juist om een beetje te lullen. En wil geen problemen. Heb je een prive bericht verstuurt omdat ik je wel tips kan geven als het echt niet meer gaat?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
want dat word gelezen
Precies!

Lief dat je wil helpen en advies wil geven aan used2behqppy.
Alleen heb ik een erg sterk vermoeden dat used2behqppy geen gewoon praatje en advies wil maar info en adressen om drugs te kunnen kopen.
Breng jezelf niet in problemen hoor. Ze zijn hier echt heeeeeel streng qua dealen en/of vragen/geven van info waar drugs te kopen. Gewoon een advies, geen aanval of iets!

Rebell

Wijs gebruiker
Nee weet ik.
Wat ik wel heel vervelend vind is dat ik iedereen zie zoeken naar Baclofen.
En dat dokters moeilijk doen en dat er geen info verstrekt mag worden overal over baclofen.

Ik word helemaal naar als ik geen baclofen nu neem na g en denk dat het een belangerijk medicijn is voor G misbruikers.

Ook dat er een verhaal aan hangt dat er geen patent op zit en dat daar een dingetje zit.
Daar weet ik niet zoveel van af maar kan me er wel wat bij voorstellen.

Raver

Badass junkie
Ook dat er een verhaal aan hangt dat er geen patent op zit en dat daar een dingetje zit.
Daar weet ik niet zoveel van af maar kan me er wel wat bij voorstellen.

Artsen doen er moeilijk over omdat Baclofen offlabel moet worden voorgeschreven. Het is een medicijn voor MS etc. Als er dan wat mis gaat is de arts aansprakelijk. Baclofen kan wel klachten geven bij de hoge doseringen die je bij GHB verslaving nodig hebt.

Ik vind t ook balen, maar goed tis nou eenmaal zo..

Rebell

Wijs gebruiker
Ja ik kocht elke keer 10mg en nam er dan 3 en dat werkte prima 30mg 3x daags.
Maar die jongen had 25mg in het pakje gezet. Wist hij niet ik ook niet.

En ik was zo naar de klote toen ik thuis in bed lag dat ik alleen ff snel baclofen op de achterkant had gelezen maar altijd 10mg heb dus er 3 in gooide 75mg en dat 3x op die dag tot ik er achter kwam.

Erg kut. Want dat is veels te veel.
Maar ik geloof er wel in.
Geen complicaties gehad.
Goed voor de afkick niet om te gebruiken als prefentief dat is onzin.

Rond je ogen gaat het wel hangen heeft mijn vriendin gezegd en ook een ander meisje.

pelgrim

Bewuste gebruiker
@Rebell Mss een onzin reply van mij dit : Vind het knap dat de meeste leden zoals oa jij hier eerlijk zijn. Daarom dat ik dit ook een top forum vind :) :wink:. Al een maand of langer geen G en december is dan je G maand :wink:. Daarom dat ik hier graag ben want iedereen heeft teminste begrip voor elkaars keuze en je wordt hier dan ook niet afgekraakt. Wou dit toch even zeggen. Fijne nacht

Talim

Experimenterende gebruiker
Volop bezig met de afbouw, gaat beter nu ik een hele week vrij heb genomen. Huisarts ingelicht en inschreven bij een kliniek. Nog steeds geen craving om meer te pakken en in deze rustige/vertrouwde omgeving zijn de angsten en stress extreem minder dan op het werk. Lichamelijke ontwenning ook minimaal nu. Update later nog, het is nogal veel informatie die ik moet verwerken en hoe ik het allemaal moet gaan regelen met mijn studie. (deze kan niet on hold gezet worden)

De levensechte nachtmerries zijn vreselijkkkkk

Talim

Dit is echt een hel, lichamelijk is erg maar geestelijk nog veel erger. Ik weet dat ik ervan af kom maar kan niet wachten, wil zsm van dit helse spul af. (huisarts super goed mee om gegaan meteen actie en geen oordeel)

pelgrim

Bewuste gebruiker
Dit is echt een hel, lichamelijk is erg maar geestelijk nog veel erger. Ik weet dat ik ervan af kom maar kan niet wachten, wil zsm van dit helse spul af. (huisarts super goed mee om gegaan meteen actie en geen oordeel)

Ik en de rest DF duimen voor je :wink:. Als je het moeilijk hebt, schrijf het dan van je af :wink:. Ikzelf nooit een G verslaving gehad maar ik wens je gewoon alle sterkte en steun toe. Sterkte !

Talim

Oke toch nu even uit paniek modus in staat om een update te geven,

Zelfs een intake gesprek pas plek in december!! Ik zat naast mijn huisarts terwijl hij de gesprekken op speaker voerde. Wat ben ik blij met zon huisarts hij doet er alles aan om zsm een plek t krijgen. Hij zegt ik vraag nooit om spoed, maar zij moet NU geholpen worden.

Ik krijg wel reacties wanneer ik een Kliniek bel dat ze het erg knap vinden dat ik van 4 naar 2.4 zelf heb afgebouwd. Maar vandaag op 2.2 zijn de angsten en paniek mij de baas.

Ik weet niet of iemand er ervaring mee heeft welke paniek en angst ik bedoel..ik heb nog nooit in mijn leven een paniek aanval gehad maar ik zal nooit meer zeggen dat iemand zich dan aanstelt want wat is dit extreem!!!

Hoe sterk en groot mijn wilskracht ook is, dit ligt buiten mijn macht hiervoor heb je inderdaad ondersteunende medicijnen nodig.

Zelfs onder het Ghb gebruik vond ik niet leuk hoe ik deed maar het verlichte mijn pijn dat is de enige reden waarom ik het deed. ik zal het ook echt niet missen en al helemaal niet nadat ik nu weet wat G met je doet wann je wilt stoppen. Ik kan echt niet wachten!! elke dag nog aan de G, is een dag te veel. maar ik ben zo dichtbij nu! Straks weer gew lekker mezelf zijn.

Ik weet niet hoe snel er plek is voor mij en dat beangstigt mij enorm!! ik wil voor de kerst clean zijn.

Raver

Badass junkie
Dat is het nare met GHB verslaving. Voor crisis is er nergens plek. Wachttijden zijn zo belachelijk lang. Wanneer in december?

Ik heb een week in een delirium thuis gezeten omdat er geen plek was voor een GHB verslaafde 3 jaar geleden.

Sterkte.

Talim

Nu ben ik ook in een andere fase aangekomen. Het aan mijn ouders vertellen was mijn grootste zorg en wil/wou ik ook niet. Nu is mijn enige zorg nog mijn baan, die wil ik niet kwijt. Mijn ouders, prima als ik het moet vertellen. Werk,ouders,studie eigenlijk verdween alles sinds gisteren naar de achtergrond

Wat duidelijk op de voorgrond staat, ik wil hier vanaf, ik wil hulp..ik pak zo mn tas en neem me maar op! Eerder wou ik absoluut geen opname! ik dacht ook echt dat je thuis wel zelf kon afbouwen als je t maar hard genoeg wilt. Maar geloof me, dat gaat dus niet. Ik had in mn paniek al bijna mn ouders gebeld om te vertellen! gelukkig niet gedaan, dat doe ik wel als ik een behandel datum weet. Pffff oke ik ga even niet meer over mn ouders praten want vind dat is te moeilijk. (dus ga hier verder maar niet op in)

Herkent iemand zich in het volgende? eerst denken: ik wil niemand dit vertellen en absoluut niet opgenomen worden. Naar: Oke help me alsjeblieft!! T maakt me allemaal niet meer uit, help mij

Talim

Dat is het nare met GHB verslaving. Voor crisis is er nergens plek. Wachttijden zijn zo belachelijk lang. Wanneer in december?

Ik heb een week in een delirium thuis gezeten omdat er geen plek was voor een GHB verslaafde 3 jaar geleden.

Sterkte.
Oh mijn god!! dat meen je??? in een delier??? en ze kwamen je niet helpen??? Hoe ben je daar uitgekomen? wauw respect hoor!

Ik droomde vannacht in die levensechte vreselijke g ontwennings-dromen dat ik in een delier zat. T duurde ff voordat ik door het dat het een droom was. Er zijn geen woorden voor om de angst te beschrijven, laat staan als het dus echt is. Pfff

Raver

Badass junkie
Tuurlijk herken ik je daarin.

Werk zou echt het laatste zijn waar je je druk om moet maken. Gewoon ziekmelden en een afspraak met de bedrijfsarts aanvragen. Je hoeft je werk niet kwijt te raken.

Voor nu wil ik je als tip meegeven. Probeer even rust te vinden bij het feit dat je nu in deze situatie zit. Enige wat jij kunt doen is stabiel je doseringen blijven nemen. Alleen dan kan je het volhouden. Je bent sterker dan je zelf denkt.

Paniek is écht een killer nu. Dat kan je niet gebruiken.

12 december is 7 weken. Behoorlijk lang inderdaad.

Rebell

Wijs gebruiker
Mss een onzin reply van mij dit : Vind het knap dat de meeste leden zoals oa jij hier eerlijk zijn. Daarom dat ik dit ook een top forum vind :) :wink:. Al een maand of langer geen G en december is dan je G maand :wink:. Daarom dat ik hier graag ben want iedereen heeft teminste begrip voor elkaars keuze en je wordt hier dan ook niet afgekraakt. Wou dit toch even zeggen. Fijne nacht

Thanks voor de aardige woorden!

in een delier???

Als het geestelijk echt allemaal te veel word moet je kijken of je Seroquel kan regelen.
Dat houd een delier wel tegen.
Zwaar spul maar je slaapt er ook lekker op langer dan dat je nu 3 uur ligt.

Herkent iemand zich in het volgende? eerst denken: ik wil niemand dit vertellen en absoluut niet opgenomen worden. Naar: Oke help me alsjeblieft!!

Als je echt niet meer kan en hulp nodig hebt zou ik het vertellen. Want je hoeft je niet te schamen. Gezondheid gaat voor.

Raver

Badass junkie
Oh mijn god!! dat meen je??? in een delier??? en ze kwamen je niet helpen??? Hoe ben je daar uitgekomen?

In een delier ja.

Er was nergens plek voor een GHB verslaafde. In de psychiatrie zijn ze niet bekwaam om met een GHB verslaafde om te gaan. Het algemene ziekenhuis in mijn regio had ook geen oplossing en de detoxen van de verslavingszorg zaten vol. Dan blijft er weinig over.

De situatie was zo ernstig dat m'n zus mij de doseringen GHB moest geven. Ik was er niet meer toe in staat. Daarnaast schreef de verslavingsarts me Haldol voor. Wat niet tot nauwelijks hielp. Zat toen op 6ml per 1,5uur. Je begrijpt dan dat je nog maar amper slaapt.

Uiteindelijk door aandringen van m'n familie is er een psychiater van de crisisdienst gekomen en die heeft een plek geregeld op een crisisafdeling van een verslavingsinstantie.

Heb daar 8 dagen gezeten, kan me er niets van herrineren.

GHB verslaafden vallen écht tussen wal en schip als het om een crisisgeval gaat. Belachelijk. Heb nog meerdere klachten ingediend maar dat heeft waarschijnlijk weinig zin gehad.

Talim

@Raver Wauw wat vreselijk zeg! wat een hel... zo wat heb jij al achter je liggen zeg. Wat goed hoe ver je nu bent!!

Talim

@Raver Bedankt voor je tip! het is erg fijn om dat te lezen...want dat zeg ik tegen mezelf laatste 2 dagen. Ik merk met paniek word alles velen malen erger. Ik ben er ook bijna TE veel mee bezig. Zoek geen afleiding meer. Ik ga dat nu wel weer doen, want idd ik zit nu eigenlijk in de beste situatie nu. Huisarts,Kliniek komt eraan, intake komt..werk hoeft eindelijk niet meer! En blijf stabiel op t laagste dat ik nu trekken kan. Meer kan ik niet doen.. heb mezelf ook even toegesproken in de spiegel. Meer kun je nu niet doen..afwachten en zoek afleiding. Stress is killing nu

Talim

Daarom zal ik waarschijnlijk komende tijd even niks posten, ik moet echt even proberen ook eens ergens anders aan te denken

Talim

Wat mij blijft verbazen is dat als je t eenmaal lukt om vast om de 2uur je dosis te nemen en deze elke 24 uur met 0,2 te verlagen..wat al super knap is!! Als dat je lukt!
Wann je bij zo’n lage dosis aankomt dat je wel een ondersteunend medicijn nodig hebt tegen de angst en paniek... waarsch is dit wat je krijgt met dagelijks gebruik..maar nog denk ik..kan t dan niet t laatste beetje per 0,1 verlagen en die dosis bijv 48u aanhouden?

Ik heb gelukkig volgende week mijn intake want ik MOET wel hulp maar Jezus t blijft me verbazen deze afkick is toch de ergste die bestaat! Of niet dan?? Als ik alle ontwenningsverschijnselen hier zou uittypen dan ben ik wel 5 alina’s verder.

Talim

Nou vannacht voor het eerst door mijn wekker heen geslapen. Werd wakker van de eerst volgende wekker om 4:00 uur Vond het wel opmerkelijk dat ik totaal geen ontwenningsverschijnselen had terwijl ik dus een dosis had gemist..ma goed das top! Wou dit gewoon even delen:)

Talim

@Raver het advies van de huisarts was dat ik niet verder moest gaan afbouwen omdat de angsten en paniek te erg werden. Nu 4 dagen stabiel geen ontwenning. Na overleg nu met 0,1 afbouwen..ben benieuwd. Volgende week intake dan hoor ik wel wat ik nu verder het beste kan doen en wanneer er plek is voor een detox.

Talim

Oja ook nog wintertijd vannacht gooit even Mn schema in de war. Gelukkig momenteel geen last meer van verwardheid.

Coffeecup

Belezen gebruiker
Is jou huisarts niet bekend met diazepam, of de verslavingsarts waarmee hij contact heeft?

https://www.nispa.nl/sites/default/...ulante ghb detoxificatie - versie 2012-09.pdf Even stukje naar onder scrollen en daar staat het schema. Bij mij was wel de voorwaarde ik moest óm de vier uur g nemen en niet de nacht. Ik weet niet waarom maar dag 1 sloegen ze over. Ik begon bij dag twee. Wijkverpleegkundige kwam een keer per dag langs. Ik heb het vaker nog gedaan hierna omdat het mij zo goed hielp. Op momenten dat ik het zonder hulp deed was ik wel bang. Nu niet meer, ik heb het schema een heel stuk ingekort.

Wel moet ik van mijzelf iets gaan ondernemen met 12 stappen vind ik. Het is geen leven om steeds 1 tot 2 keer per jaar terug te vallen en op te krabbelen.

De diazepam kreeg ik toen wel van mijn huisarts, nu via via. En het lijkt onmogelijk om er nog aan te komen. Ik kom net uit met mijn schema. Een goede stok achter de deur dus! En daarna even wachten en weer door met mijn anti depressivia. Deze heb ik namelijk niet durven slikken tijdens mijn g binge.

Coffeecup

Belezen gebruiker
Enge dromen had ik ook, vreselijk. Maar zodra ik geen ghb tot me nam verdween het vanzelf. De slapeloze nachten heb ik recent ook weer gehad, en toen besloten te kappen

Raver

Badass junkie
@Coffeecup

Ik denk niet dat de Diazepam methode werkt voor zo'n intense verslaving als dat @Talim heeft.

Met dit advies komen kan zelfs gevaarlijk zijn.
Diazepam is GABA a agonist
GHB is GABA b agonist

Al is de bedoeling goed.

Laatst bewerkt:

Talim

@Coffeecup @Raver Mijn huisarts wou diazepam starten wanneer ik daar in paniek modus zat. Met verslavingsarts aan de tel een schema opgeschreven maar zij adviseerden nog even te wachten. Nu met 0,1 verlagen gaat stukken beter, ik wacht de intake af wat ik verder moet doen. De huisarts zei als het nog weken duurt tot detox dan wil zelf met de diazepam starten. Heb voor t eerst 2 nachten geen nachtmerrie gehad. Geen last van trillingen verhitting angst, helemaal niets. Wat ik vorige keer wel had op 2,2. T lijkt nu allemaal goed te gaan.. en voelt goed dat ik nu professionele hulp krijg

Raver

Badass junkie
Je kunt het inderdaad echt beter overlaten aan de professionals.

Daar doe je goed aan.

Sterkte.

Bovenaan