Hansklok
Bewuste gebruiker
Jaar geleden het spul ontdekt. Gebruikte het eerst heel af en toe in het weekend hooguit halve gram of minder. Dan weer is paar maand niet. In november haalde ik 5 gram dat was op in 2 week daarna weer zelfde liedje. Toen ff 3 weken gestopt toen 8 gram gehaald dat was in 3 weken op. Kreeg wat zeurend gevoel in mijn buik. Niks ergs voelde alleen niet pluis. Toen realiseerde ik me wel van oke dit is niet goed. Voordat het straks echt fout gaat kan ik nu beter ff pauze nemen. Pauze genomen van 1 maand. Nu 3 gram gehaald. Heb in 5 dagen 2,4 gram gesnoven. Begint weer te zeuren in mijn buik. Mijn neus doet ook wat zeer. Voel ook iets zeurende pijn in me rug (denk dat het me nieren zijn) Mijn plas ziet er ook erg donker uit geen bloed gelukkig. Pijn doet het ook niet tijdens plassen echt wel wat gevoelig.
Tijd om dus naar deze signalen te luisteren en stoppen. Voordat k onherstelbare schade krijg. Hoop niet dat ik nu al wat verkloot heb en wel erge schade heb aangericht.
Wat ik nog wil zeggen gebruik je keta stop dan want het kruipt er zo stiekem dat je steeds meer gaat gebruiken.
Tijd om dus naar deze signalen te luisteren en stoppen. Voordat k onherstelbare schade krijg. Hoop niet dat ik nu al wat verkloot heb en wel erge schade heb aangericht.
Wat ik nog wil zeggen gebruik je keta stop dan want het kruipt er zo stiekem dat je steeds meer gaat gebruiken.