Mijn ketamine gebruik

Hansklok

Bewuste gebruiker
Jaar geleden het spul ontdekt. Gebruikte het eerst heel af en toe in het weekend hooguit halve gram of minder. Dan weer is paar maand niet. In november haalde ik 5 gram dat was op in 2 week daarna weer zelfde liedje. Toen ff 3 weken gestopt toen 8 gram gehaald dat was in 3 weken op. Kreeg wat zeurend gevoel in mijn buik. Niks ergs voelde alleen niet pluis. Toen realiseerde ik me wel van oke dit is niet goed. Voordat het straks echt fout gaat kan ik nu beter ff pauze nemen. Pauze genomen van 1 maand. Nu 3 gram gehaald. Heb in 5 dagen 2,4 gram gesnoven. Begint weer te zeuren in mijn buik. Mijn neus doet ook wat zeer. Voel ook iets zeurende pijn in me rug (denk dat het me nieren zijn) Mijn plas ziet er ook erg donker uit geen bloed gelukkig. Pijn doet het ook niet tijdens plassen echt wel wat gevoelig.
Tijd om dus naar deze signalen te luisteren en stoppen. Voordat k onherstelbare schade krijg. Hoop niet dat ik nu al wat verkloot heb en wel erge schade heb aangericht.

Wat ik nog wil zeggen gebruik je keta stop dan want het kruipt er zo stiekem dat je steeds meer gaat gebruiken.

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Ik heb best redelijk veel keta gesnoven afgelopen jaren maar heb nooit klachten ervaren. Als je er klachten van krijgt is het inderdaad niet verstandig om er nog mee door te gaan. Probeer je gebruik iniedergeval te minimaliseren

Hansklok

Bewuste gebruiker
Ik heb best redelijk veel keta gesnoven afgelopen jaren maar heb nooit klachten ervaren. Als je er klachten van krijgt is het inderdaad niet verstandig om er nog mee door te gaan. Probeer je gebruik iniedergeval te minimaliseren
Wat vind jij redelijk veel keta? Perdag/perweek

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Gebruik EGCG, dan komt het goed. Ik vind snuiven keta een verspilling, beter spuiten. Kom je goedkoper uit en je neus krijgt geen last van.

Spuiten aanraden is hier een NO-GO. Harm Reduction op dit forum en spuiten van middelen is toch net iets te ver gaan met gebruiken. Dit gaat ook zeker de klachten op de nieren op lange termijn niet tegenhouden.

@Hansklok let op met dit soort klachten. Dit kan tot K-kramp leiden. Het kan zomaar komen en is heel pijnlijk. Bepaalde leden die Keta misbruikt hebben zijn hier zeker bekend mee. Beter gebruik je een lange tijd niet. Draag zorg voor je nieren en lichaam, neem suplementen of gepaste voeding voor nierzuivering en drink voldoende water!

Hansklok

Bewuste gebruiker
Ketamine spuiten lijkt mij erg gevaarlijk heb 0 ervaring met spuiten geen idee hoe dit zou moeten. Gehoord dat als er maar 1 luchtbel inzit het klaar is.
Enige voordelen van spuiten is dus dat je minder nodig hebtK kramps en alle bijwerkingen lijken me hetzelfde als snuiven of is het met spuiten weer anders ?

UPDATE:
Voel me al weer stuk beter heb veel gedronken en gezond gegeten. Geen last meer van me buik of rug. Alleen aan me neus nog wel een zeurende pijn af en toe traanoog en 30x niesen in halfuur. Had staafjes ketamine dacht dat ik ze wel goed had geplet maar niet dus anders zou k ook niet zoveel last hebben.

Hebben jullie trouwens ook altijd na avondje keta snuiven altijd dag erna als je je neus snuit bloed?

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Wat vind jij redelijk veel keta? Perdag/perweek
Kan niet echt zeggen hoeveel per week of per dag want ene maand snuif ik meer keta dan de andere. Wel kan ik zeggen dat ik vaker meerdere grammen op een avond heb gesnoven. En als ik zo terug kijk zal het me niks verbazen als ik het nog geen week later nog een keer aan t doen was. Maar ik heb nog nooit problemen gehad met keta. Nooit fysieke klachten en ook geen verslavings klachten. Maar ieder persoon is anders

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Gebruik EGCG, dan komt het goed. Ik vind snuiven keta een verspilling, beter spuiten. Kom je goedkoper uit en je neus krijgt geen last van.
Dit klinkt niet echt als een heel verstandig advies😂 ik denk dat de klachten uiteindelijk een stuk erger worden bij spuiten

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Hebben jullie trouwens ook altijd na avondje keta snuiven altijd dag erna als je je neus snuit bloed?
Niet altijd maar is wel vaker bij mij voorgekomen. Dat ik dit ook heb maakt het niet minder erg/normaal dus doe t niet te vaak en niet te veel want bij klachten ben je eigenlijk al te laat.

cutepool

Bewuste gebruiker
Spuiten aanraden is hier een NO-GO. Harm Reduction op dit forum en spuiten van middelen is toch net iets te ver gaan met gebruiken. Dit gaat ook zeker de klachten op de nieren op lange termijn niet tegenhouden.
Ik raad het niet aan, ik deel mijn mening. Sinds ik met intramuscular begonnen ben gebruik ik veels minder (eigenlijk al twee maanden niet aan Keta gezeten wat vroeger niet zou kunnen).
Klachten met nieren? EGCG gebruiken. Simpel.

Indigo Seeker

Bewuste gebruiker
paar jaar geleden spoot ik 30 gram binnen twee weken of zo totdat ik de infameuze k-pains kreeg. Naar huisarts en eerlijk verteld. Acuut mee gestopt en daarna nog maar paar x gebruikt. Vind t dissociatieve effect niet meer lekker,
Ik deed het eigenlijk voor de “reis” van 20-30 minuten.

de pijn komt door beschadiging van het epitheel vd blaas. Dit is behoorlijk irreversibel en ik geloof met Botox injecties in de blaaswand te behandelen.

Dat wil je echter voor zijn want in het ergste geval loop je de rest van je leven met een catheter.

Is het niet waard toch?

Spyro

DF-koning
paar jaar geleden spoot ik 30 gram binnen twee weken of zo totdat ik de infameuze k-pains kreeg. Naar huisarts en eerlijk verteld. Acuut mee gestopt en daarna nog maar paar x gebruikt. Vind t dissociatieve effect niet meer lekker,
Ik deed het eigenlijk voor de “reis” van 20-30 minuten.

de pijn komt door beschadiging van het epitheel vd blaas. Dit is behoorlijk irreversibel en ik geloof met Botox injecties in de blaaswand te behandelen.

Dat wil je echter voor zijn want in het ergste geval loop je de rest van je leven met een catheter.

Is het niet waard toch?
Ik heb PTNS behandeling gehad in combinatie met medicatie en mijn blaas is godzijdank weer 100% de oude. Ook veel natuurlijke middelen gebruikt om een handje te helpen.

Mijn blaas was er wel echt erg aan toe. 40+ keer per dag en 10+ per nacht. Echt hels

Nu ga ik misschien 5 keer overdag en ik hoef in de nacht niet meer.

Ketamine is het idd niet waard om je lijf zo naar de knoppen te helpen. Ken zelfs iemand die een blaas van een stuk darm heeft nu door Keta. Oppassen ermee!

ik heb laats 4 keer keta gedaan, hartstikke leuk alleen heb ik nu de 2 laatste dagen super veel last van hoofdpijn, een beetje drukkend gevoel wat eerst heel intens is en daarna weg gaat. wel begin ik me een beetje zorgen te maken omdat ik de hele tijd moe ben ondanks ik wel voldoende slaap. heeft iemand enkel idee hoe ik dit kan voorkomen of hoe het weg gaat?

Spyro

DF-koning
ik heb laats 4 keer keta gedaan, hartstikke leuk alleen heb ik nu de 2 laatste dagen super veel last van hoofdpijn, een beetje drukkend gevoel wat eerst heel intens is en daarna weg gaat. wel begin ik me een beetje zorgen te maken omdat ik de hele tijd moe ben ondanks ik wel voldoende slaap. heeft iemand enkel idee hoe ik dit kan voorkomen of hoe het weg gaat?
Tijd, goed eten/water drinken en slapen.

Hansklok

Bewuste gebruiker
Paracetamol 2 stuks sws als hofdpijn niet weggaat ibu nemen. ( ik raad aan met maagbeschermer)

Kibo3

Bewuste gebruiker
Ketamine spuiten lijkt mij erg gevaarlijk heb 0 ervaring met spuiten geen idee hoe dit zou moeten. Gehoord dat als er maar 1 luchtbel inzit het klaar is.
Enige voordelen van spuiten is dus dat je minder nodig hebtK kramps en alle bijwerkingen lijken me hetzelfde als snuiven of is het met spuiten weer anders ?

UPDATE:
Voel me al weer stuk beter heb veel gedronken en gezond gegeten. Geen last meer van me buik of rug. Alleen aan me neus nog wel een zeurende pijn af en toe traanoog en 30x niesen in halfuur. Had staafjes ketamine dacht dat ik ze wel goed had geplet maar niet dus anders zou k ook niet zoveel last hebben.

Zijn de klachten gestopt omdat je niet meer of minder bent gaan gebruiken? Of omdat je tijdens/na gebruik meer let op het verzorgen van je lichaam?

Verder is het krijgen van een bloed in je neus hoogstwaarschijnlijk het gevolg van korstjes die je open snuit in je neus. Dit is haast onvermijdelijk bij veel snuiven van keta. Ook kun je eerder last krijgen van neus of lichamelijke klachten als je keta inderdaad niet heel erg fijn is.
Kan niet echt zeggen hoeveel per week of per dag want ene maand snuif ik meer keta dan de andere. Wel kan ik zeggen dat ik vaker meerdere grammen op een avond heb gesnoven. En als ik zo terug kijk zal het me niks verbazen als ik het nog geen week later nog een keer aan t doen was. Maar ik heb nog nooit problemen gehad met keta. Nooit fysieke klachten en ook geen verslavings klachten. Maar ieder persoon is anders
Inderdaad ieder persoon is anders. Echter treden dergelijke klachten op bij intensief gebruik van keta. Dus meerdere dagen achter elkaar in grote hoeveelheden. Wat voor klachten en in welke intensiteit is verschillend per persoon en wat je er aan kan doen als preventie. In een aantal gevallen hebben gebruikers na een weekend 1-2 g keta milde klachten als een licht brandend gevoel tijdens het plassen. Terwijl een ander met dagelijks gebruik van 1g dit niet zo ervaart. Vanuit mijn ervaring zijn het krijgen van k-cramps na een aantal dagen achtereenvolgend gebruik van hoge doseringen. Ga dit natuurlijk niet uitmeten of uitlokken want het is echt geen pretje. Goed blijven drinken bij het gebruik van keta is in ieder geval heel erg handig.

Ik heb een eigen topic geplaatst met wat info en ervaringen.
https://drugsforum.nl/threads/ketamine-gebruik-en-vragen.71842/post-1725740

Lees er even doorheen en stel gerust een vraag.

Spyro

DF-koning
Toen ik destijds naar het ziekenhuis moest voor mijn blaas was ik daar het eerste Ketamine geval en was ik een beetje een proef persoon omdat er nog zo weinig over bekend was.

Tijdje terug voor een “opfris” behandeling langs geweest en de mensen daar waren me dankbaar dat ik alle info daar gedeeld heb en dat ze dingen hebben mogen proberen bij me om te kijken of het hielp.

Kreeg daarna bericht van ze dat ze nu als bosjes uit de lucht komen vallen op dit moment. Maar nu weten ze precies hoe ze moeten handelen.

Is mijn uit de hand gelopen verslaving destijds toch nog ergens goed voor geweest.

💜

Hansklok

Bewuste gebruiker
Toen ik destijds naar het ziekenhuis moest voor mijn blaas was ik daar het eerste Ketamine geval en was ik een beetje een proef persoon omdat er nog zo weinig over bekend was.

Tijdje terug voor een “opfris” behandeling langs geweest en de mensen daar waren me dankbaar dat ik alle info daar gedeeld heb en dat ze dingen hebben mogen proberen bij me om te kijken of het hielp.

Kreeg daarna bericht van ze dat ze nu als bosjes uit de lucht komen vallen op dit moment. Maar nu weten ze precies hoe ze moeten handelen.

Is mijn uit de hand gelopen verslaving destijds toch nog ergens goed voor geweest.

💜
Wauw dus iemand die echt verslaafd is aan ketamine kan dus eenngoede behandeling ondergaan ? Voor een nieuwe blaas en de k kramps bedoel je

Hansklok

Bewuste gebruiker
Tuurlijk. Heb heel lang wekelijks erheen gemoeten. Je moet wel stoppen met de zooi
. Wat voor behanding hebben ze bij jou gedaan tegennde k kramps en je blaas/buik? Heb zelf nergens last vangelukkig. Die sinds die post heb k het nog 2 x gebruikt. K pas er we mee op. Vooral ook omdat het goedkoper is om je tolerantie laag te houden haha

Spyro

DF-koning
. Wat voor behanding hebben ze bij jou gedaan tegennde k kramps en je blaas/buik? Heb zelf nergens last vangelukkig. Die sinds die post heb k het nog 2 x gebruikt. K pas er we mee op. Vooral ook omdat het goedkoper is om je tolerantie laag te houden haha
Zeker doen! Ik ben na meer dan een jaar clean te zijn wel even “terug gevallen” en heb toen wel 2 gram gesnoven. En mijn tolerantie was nog steeds niet omlaag. Was voor mij ook een reden om er direct weer mee te kappen want ik zag het alweer misgaan op deze manier.

Ik heb eerst door de huisarts verschillende medicijnen gehad, 3 in totaal voor mijn blaas. Dat waren echt verschrikkelijke medicijnen waar ik ook best wel bijwerkingen van kreeg.

Ik heb toen echt m’n best moeten doen om een afspraak in het ziekenhuis te krijgen. (Was tijdens de pandemie op het begin), dus was nogal een dingetje met lang wachten.

Daar hebben ze in mijn blaas gekeken, een echo gedaan en een plas test. Daarna hebben we gekozen voor PTNS behandeling in combinatie met medicijnen en dat was een wekelijkse behandeling waarbij je een halfuur een naald in je enkel krijgt, precies in een zenuw die in verbinding staat met je blaas en daar zetten ze stroom op.

Op die manier proberen ze je blaas te “herprogrammeren” om niet meer overactief te zijn.

Dat is sowieso een behandeling van 12 weken en het werkt ook niet bij iedereen. Dus ik heb heel veel geluk gehad.

Als je echt gaten in je blaas gesnoven hebt dan branden ze deze dicht en krijg je medicijnen.

Maar tijd is je allerbeste vriend, ik ben zelf ook veel met natuurlijke blaas en herstel supplementen in de weer gegaan en dat heeft mij (naar mijn idee) nog het meeste geholpen.

Aan mijn K-kramps deden ze niets. Dat is gewoon uitzitten helaas…

Het is bij mij nu 643 dagen verder en kan nu pas sinds een kleine tijd zeggen dat ik weer helemaal oké ben en dat ik mijn oude vertrouwde blaas terug heb. En daar heb ik ontzettend veel geluk mee, voor de meeste loopt het niet zo mooi af.

Ketalicious

Experimenterende gebruiker

Jaar geleden het spul ontdekt. Gebruikte het eerst heel af en toe in het weekend hooguit halve gram of minder. Dan weer is paar maand niet. In november haalde ik 5 gram dat was op in 2 week daarna weer zelfde liedje. Toen ff 3 weken gestopt toen 8 gram gehaald dat was in 3 weken op. Kreeg wat zeurend gevoel in mijn buik. Niks ergs voelde alleen niet pluis. Toen realiseerde ik me wel van oke dit is niet goed. Voordat het straks echt fout gaat kan ik nu beter ff pauze nemen. Pauze genomen van 1 maand. Nu 3 gram gehaald. Heb in 5 dagen 2,4 gram gesnoven. Begint weer te zeuren in mijn buik. Mijn neus doet ook wat zeer. Voel ook iets zeurende pijn in me rug (denk dat het me nieren zijn) Mijn plas ziet er ook erg donker uit geen bloed gelukkig. Pijn doet het ook niet tijdens plassen echt wel wat gevoelig.
Tijd om dus naar deze signalen te luisteren en stoppen. Voordat k onherstelbare schade krijg. Hoop niet dat ik nu al wat verkloot heb en wel erge schade heb aangericht.

Wat ik nog wil zeggen gebruik je keta stop dan want het kruipt er zo stiekem dat je steeds meer gaat gebruiken.

Zo ging het bij mij ook eerst eens in de paar maanden, maar uiteindelijk de laatste paar maanden op m'n dieptepunt zat ik op 8-10 gram per week. Had ook steken in me blaas tijdens gebruik en snachts krampen, ben er toen mee gestopt en alle klachten gingen gelukkig snel weg. Loop nog wel bij verslavingszorg. Vind het nog te leuk om er helemaal mee te stoppen dus mag het van mezelf 1x per maand doen. Heb een liefde/haat relatie met dat spul want elke keer savonds als ik me verveel denk ik weer terug aan die mooie kholes. Maar weet daar nu beter mee om te gaan.

SantanaTerror

Belezen gebruiker

Jij begrijpt niet dat je ook gewoon 1tje of 2 stuks kunt halen jij wil meteen 5 gram als je zin heb haal er gewoon eentje joh en jij gaat zo snel geen last krijgen van je blaas hoor dat is naar jaren grammen per dag

Spyro

DF-koning
Jij begrijpt niet dat je ook gewoon 1tje of 2 stuks kunt halen jij wil meteen 5 gram als je zin heb haal er gewoon eentje joh en jij gaat zo snel geen last krijgen van je blaas hoor dat is naar jaren grammen per dag
Dat is niet bij iedereen zo. Een jongen waar ik contact mee heb heeft zelden Ketamine gedaan en loopt na 3 jaar nog steeds met problemen.

Ieder lichaam is anders en ieder snuifje kan teveel zijn.

SantanaTerror

Belezen gebruiker
Dat is niet bij iedereen zo. Een jongen waar ik contact mee heb heeft zelden Ketamine gedaan en loopt na 3 jaar nog steeds met problemen.

Ieder lichaam is anders en ieder snuifje kan teveel zijn.
echt dan heeft hij wel flink pech! raar!! zelden is ook niet waar denk ik hij zal het middeltje wel kennen!

Hansklok

Bewuste gebruiker
Mijn dealer komt niet voor 1-2 stuks. Minimale afname is 5g. Kan ik wel zien aan zijn auto 😂 dikke jaguar.
jaa ieder lichaam is anders weetje. Zodra ik ook maar ergens een pijntje van me blaas of buik krijg is dit voor mij meteen al een signaal dat ik ff tijdje pauze moet nemen.
Zeker door het advies van @Spyro luister ik nu ook daadwerkelijk naar wat mijn lichaam zegt. En niet meer zoals eerder van ah zal wel overgaan is waarschijnlijk niks. Beter safe dan sorry

Paranoize.

Badass junkie
Mijn dealer komt niet voor 1-2 stuks. Minimale afname is 5g. Kan ik wel zien aan zijn auto 😂 dikke jaguar.
jaa ieder lichaam is anders weetje. Zodra ik ook maar ergens een pijntje van me blaas of buik krijg is dit voor mij meteen al een signaal dat ik ff tijdje pauze moet nemen.
Zeker door het advies van @Spyro luister ik nu ook daadwerkelijk naar wat mijn lichaam zegt. En niet meer zoals eerder van ah zal wel overgaan is waarschijnlijk niks. Beter safe dan sorry
*Care*

Keta is een verdovend middel, maar net zoals met alle “medicatie” gaat je lichaam eraan wennen zodat je steeds meer nodig hebt. Met jou hoeveelheid hoop ik niet dat je binnenkort onder narcose moet want dat word veel werk voor de anesthesist.

Hansklok

Bewuste gebruiker
voordat ik narcose kreeg paar maand geleden. Heb k. Og gevraagd wat erin zat wat ik krijg. Zat iets van fetanyl nogwattes is. Denk mengsel met spierverslapper/slaapmedicatie. Ben binnen 5 seconde al ko gegaan met een bigsmile mijn gebruik toen dat tijdje maakte niks uit bij mijn narcose.

Bovenaan