Voila een zeer interessant Topic!!
Aangezien ik ook juist vandaag en trouwens ook gisteren over deze wijze van "gebruik" van psychedelica aan het nadenken ben, heb ik er nu een standpunt over ingenomen.
In mijn geval overweeg ik om te gaan microdoseren met het rc 3 MeO-PCP.
Dit is, zoals velen ongetwijfeld bekend zal zijn, een ketamine analoog.
Al heeft deze rc ook eigenschappen, die ketamine juist weer niet heeft, edoch is het een psychedelica en ook nog eens een buitengewoon potente stof.
Ik heb twee zeer goede trips met dit rc gemaakt. Ongelooflijk wat voor verhelderende inzichten je krijgt bij die trips met 3 Meo, en nu komt het momant suprême, het heeft bij mij net zoals ik lees hier bij anderen, een dag of twee, drie na de trip een stevige stemmingsverbeterend effect!
En méér dan dit eigenlijk. Ja. Zonder meer.
Gisteren en vandaag kende ik mijzelf niet terug , zó een positieve kijk op allerlei zaken in het dagelijks leven heb ik ervaren, plus een soort van positieve manier van oorzaak en gevolg beredeneren van gebeurtenissen van alledag, eens kunnen inzien hoe mooi het leven kan zijn, tevens het leggen van allerlei logische verbanden en dit óók weer erg positief bezien, prima, wat mij betreft.
Aangezien de laatste anderhalf jaar nou niet bepaald positief zijn verlopen in mijn leven, sterker nog, het was een opeenstapeling van shitzooi, kan ik deze positiviteit best goed gebruiken...en, is bij deze het gaan nemen van microdoseren 3 Meo een punt van overweging geworden.
Dit brengt mij tot de navolgende overwegingen:
1. 3 Meo is zéér potent, net als LSD.
Dus: moet er een verdomd goede weegschaal komen om te beginnen.
2. Dan, gelet op de ervaring dat een hoeveelheid zo groot (optisch) als een mespuntje om mij al in een K-hole terecht te laten komen, laat zien, dat het idd een serieuze stof is.
Voorzichtig zijn is dus wél nodig. Nee, een must zelfs.
3. Over welke dosering hebben we het nu.
Die mespunt is dus al veeel te veel geweest.
Een k-hole is niet zo leuk, dat vind ik dus, op de bank zitten en niet meer in beweging kunnen komen, dat geeft aan dat er toch echt teveel van het goede is ingenomen.
( Niet nasaal overigens, maar oraal.)
Ergo, qua dosering straks, (micro, dus,) leert mij dat ik in de milligram categorie moet gaan denken en handelen.
Zonder meer. En: Volkomen helder.
4. wat mij nu dus verder te doen staat om hiermee zo veilig mogelijk natuurlijk verder te komen, is goede nauwkeurige testruns maken en deze net zoals LSD, in 4 dagen niet, en de vijfde dag een inname te gaan plannen.
6. Wat kan ik nog meer te weten komen over deze rc. Is deze langer houdbaar in om het even welke bewaarmethode dan ook?
Overigens, misschien moet dit punt 6 eigenlijk punt 1 worden, dit overweeg ik sowieso...wie hier wat over zeggen wil, graag!! Ok. Verder.
Ketamine heeft zijn probleempjes hierin, maar hoe zit dit met deze 3 Meo?
Zoeken dus, op internet, en kijken wat we ervan te weten kunnen komen.
3 Meo heeft een erg lastig uit te spreken scheikundige benaming, maar toch.
In dit microdoseren zitten voor mij toch wel reëele mogelijkheden.
Daarvan ben ik overtuigd.
Dus:
Eerst wat van dit rc aanschaffen, en de testruns maken.
Nee, eerst die kwallly weegschaal!!
Hoe kan je anders microdoseren, nietwaar..
En nu:
Zodra ik er meer over kan vertellen, dan zet ik mijn resultaten hier neer.
Ter lering, ende vermaeck. Zogezegd.
Ojee. Een heeeel stukje tekst geworden. Maar het doel is goed. .