Inmiddels mijn 2e microdosering gehad en deze beviel een stuk beter dan de eerste! Op advies van
@cheiron hoger genomen om vandaar naar beneden te werken. Hieronder een kort verslag
Wat: LSD "Aztek dia de los muertos 120ug""
Hoeveel: 20ug
Tijd van inname: 13:00 uur
t+ 1u: De effecten zijn nog niet echt aanwezig ik besluit om even naar de winkel te gaan om een asbak te kopen.
t+ 1,5u: Inmiddels loop ik in de winkel en merk dat ik duidelijk iets voel, te vergelijken met het opkomen van mdma maar dan erg lichtjes op de achtergrond. Ik ben absoluut volledig mezelf en heb alles onder controle, ben wel een klein beetje onrustig en misschien een beetje zweverig. Het is absoluut niet trippen maar het is meer de onrustigheid die me een beetje stoort. Al met al gaat het prima, heb alles onder controle en het is over het algemeen niet vervelend.
t+ 2u: Thuis aangekomen merk ik dat de onrustigheid wat wegebt en ik het iets meer onder controle heb, ik belsluit om achter de computer bezig te gaan. Dit gaat verrassend goed moet ik zeggen, ben erg gefocust en lekker bezig. Ik merk dat ik me iets beter kan concentreren en niet de behoefte heb om me met andere zaken bezig te houden. Wat me vooral begint op te vallen is dat ik echt "in m'n nopjes ben" gelukkig gaat wellicht te ver maar gewoon lekker vrolijk.
"Je wordt wakker op zaterdag ergens in Augustus en je bent heerlijk uitgeslapen. De gordijnen gaan open en het zonnetje schijnt vollop, gelijk loop je naar de computer en zet dat ene lekkere nummertje op. Al dansende loop je richting de douche en je bent gewoon happy. Zin om iets te doen, je vrienden te bellen, leuke dingen te doen op deze mooie zomerse dag."
Dit is echt hoe ik me voelde, niet overmatig happy of gelukkig maar gewoon goed!
t+ 3u: Het gevoel is nog steeds aanwezig en eigenlijk is het heerlijk, het gevoel is op de achtergrond aanwezig. Zodra je er aan denkt, zegt de lsd "ja hoor ben er nog". Alsof het een passagier is die met je meelift en zich gedeisd houdt op de achtergrond, maar z'n aanwezigheid is zeker daar. Wat me ook nu erg opvalt is hoe gewoon ik ben, er is niks aan me te zien en functioneer volledig normaal. Kan alles doen zonder dat het nare effecten heeft, typen, lezen nadenken is allemaal geen enkel probleem.
t+ 5/6u: Inmiddels merk ik dat het gevoel een klein beetje wegebt, omdat alles zo subtiel is, is dit ook erg subtiel. Nog steeds gewoon happy en so far geen nare effecten. Het enige is wellicht dat mn pupillen een klein beetje groter zijn, dit is overigens zo subtiel dat niemand het door zal hebben. Ik kijk niet wazig uit mn ogen, er is eigenlijk niets anders aan me en zo voel ik me ook.
t+ 8/9u: Nu merk ik wel dat het echt minder aanwezig is, het coming down gevoel is erg subtiel aan het opkomen. Een beetje drukkende hoofdpijn, nogmaals ook dit is vrij licht. De rest van de avond rook ik nog een klein jointje en ga daarna slapen, dit ging ook redelijk gewoontjes.
t+ 24u: Het opstaan ging niet anders dan normaal en de na effecten zijn dan ook niet echt aanwezig. Wellicht nu ik dit aan het typen ben en een lekker muziekje op heb dat ik me best happy voel. Kijk lekker naar buiten af en toe en typ lekker verder, maar niks actief aanwezig.
Concluderend:
De 2e poging was absoluut beter dan eerste, de effecten waren duidelijk en tegelijkertijd onduidelijk aanwezig. Absoluut voor herhaling vatbaar. Wat ik ook erg fijn vind dat ik langzaam steeds zelfverzekerder begin te worden met microdosing, ondanks dat ik het nog maar 2x heb gedaan. Het vertrouwen om de straat op te gaan en interactie met anderen is fijn, vooral om het zo langzaam op te bouwen. Oja en seks is ook wat heftiger qua gevoel, absoluut een leuke bijkomstigheid.
Wat ik nog wil doen is 15ug proberen om te kijken wat dat doet. Tevens heb ik nieuwe en andere lsd besteld om te kijken of dat wellicht nog iets anders doet. Het zou het zelfde moeten zijn mja het blijft illegaal en de kwaliteit kan verschillen.