*.exe2.0

Wijs gebruiker
Beste luitjes,

Ik ben me aan het informeren over microdosing.

Het volgende heb ik op een rijtje:

- Een microdose is 1/10 van een normale (Ja wat is normaal natuurlijk? Veilig wordt er bedoeld denk ik) dosis.
Dus in geval van truffels 1 gram.

- Om te starten kun je voor alle zekerheid (want je weet niet hoe gevoelig je bent) de eerste paar keer een halve gram nemen.

- Niet aan het verkeer deelnemen.

- Mogelijke effecten: vergrote opgewektheid, betere focus, meer creativiteit, sterkere ervaring van kleuren.

- Om de effecten te kunnen verwachten, wil ik een serie van 5-10 dagen te gebruiken.

- Er zijn geen psychische klachten bekend in mijn bloedlijn. Dus geen psychoses die kunnen worden getriggerd.

- Ik doe het in een thuissetting waarbij mijn vriendin hier vanaf weet. Zij draagt zorg voor de kinderen.
Niet dat ik me opeens fukt voel of iets dergelijks en dan nog 6 uur lang zorg moet dragen voor een 4 en 5,5 jarige.

Mijn vraag is eigenlijk: heeft er iemand hier ervaring met het microdoseren van truffels?
En wat kan je me hierover vertellen? Tips, tricks?

Peace,
*exe2.0

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb twee maal mee gedaan aan een onderzoek rond LSD microdoseren en ik heb in het verleden 'microdoseren' met BK-2C-B en DOC geprobeerd. 15mg BK-2C-B beviel mij eigenlijk het best maar zal ook persoonlijke voorkeur zijn, effecten voelen toch iets anders dan bij tryptamines. DOC voelde overwegend stimulerend op lage doseringen en minder de moeite voor microdoseren.

Er is mij verteld dat je het beste steeds 4 dagen tussen microdoseren kunt houden al weet ik niet in hoeverre dit op gaat voor de korter durende paddestoel effecten. De eerste vraag die bij mij op komt is wat je er mee hoopt te bereiken.

Verder is het simpelweg aftasten of het gehoopte resultaat bereikt wordt en welke dosering daar eventueel het meest optimaal daar voor is. Laag beginnen altijd, als je de effecten bewust merkt neem je eigenlijk al te veel. Kijk er ook voor uit dat het je functioneel leven niet in de weg gaat zitten of leid tot oververmoeidheid. Het eerste waar ik zo aan moet denken, het gebruikelijke voornamelijk gok ik.

Bovenaan