GersGozert!
Newbie
Heey, okay… ik hoop dat het makkelijk weg leest want ik ben niet zo goed in verhalen typen. Over mij: ik ben een jongeman van 23 jaar, 1,76 lang, en 64 kg.
Ik slik af en toe methylfenidaat, en heb ook een oxycodon verslaving.
Op dit moment zit ik aardig te kloten met de methylfenidaat…
Zojuist heb ik in totaal 180mg totaal, eerst 60mg werd ik ongeveer 20 minuutjes lekker relaxed van en daarna weg euforie, dus ik dacht ik neem 40mg bij.
Word ik zo’n 30min na inname weer “best oke” van.
Dan weer na 1uur 40mg.
En dan precies hetzelfde gedaan met de laatste 40mg.
Momenteel heb ik zweetklauwen, last van me zij, alsof er iets los zit… heel naar gevoel zeker aangezien ik een pneumothorax (klaplong) heb gehad, aan beide longen!
Ik ben niet benauwd of kortademig.
WTF ik heb altijd goeie ogen gehad, nu kan ik opeens alleen met mn moeders bril dit lezen, als ik m afzet zie ik geen drol, dat is wel een rare bijwerking van de methylf, althans dat hoop ik, dat het een bijwerking is. Zweet stinkt ook naar natte wiet opzich niet echt een probleem, maar tog vies en irritant, ik heb pas gedouched! Pfff…
2u geleden laatste 40mg genomen.
———————————————————
Even het belangrijkste AUB attentie:
Oxycodon verslaving, dit is echt spul waar je vanaf moet blijven mits je het niet nodig heb, ik zit er nu zo’n anderhalf jaar aan…
Door de pijn in mn zij na de operatie aan mn long, ik misbruikte t wel, soms 120/160mg.
Zit nu op 100mg dagelijks. (40mg s’ochtends/40mg s’avonds/20mg voor slapen).
Morgen begint het afbouwen, en ik ga er vol tegenaan heb er zeer veel vertrouwen in! I got this, de psychiater van de kliniek
denkt niet dat ik het gaat redden (des te meer reden om te bewijzen dat ik wel kan)
Hij zei dat aan t begin van ons gesprek al, ik weigerde in de kliniek opgenomen te worden, ik vroeg aan t einde van t gesprek om een eerlijk antwoord op de vraag of ik het ging redden.
Ik krijg binnenkort ook quetiapine voor t slapen want dat lukt laatste tijd gewoon niet, en dat komt niet door de methyl. als iemand tips heeft voor de quetiapne hoor ik het graag.
Waarom dit verhaal? Omdat ik graag reacties zie van mensen met ervaring met oxycodon en het afbouwen.
Ook vraag ik me af of Pregabaline 2/3x per week niet meetelt met het afkicken, ik gebruik de pregabaline om de afkickverschijnselen te laten verdwijnen, 700mg minimaal.
Vraag 1:
is het erg schadelijk om zo snel en veel bij/in te nemen? (Methylf.)
Vraag 2:
Wat ervaart iemand die geen add of adhd heeft? Ik word er namelijk rustiger van maar wel praterig en euforisch(sinds vanavond een stuk minder)
Vraag 3:
Wat is dagelijks de maximale dosis voor iemand zonder adhd/add?
Vraag 4:
Is het erg als ik dit in neem terwijl ik een oxycodon verslaving heb?
Ik heb nu meer dan 27u niet meer gebruikt
Ik heb mn laatste strip van oxy’s aan mn maatje gegeven, daar ligt het veilig.
Vraag 5:
Is het erg om zolang niet te gebruiken en aan de methylf. te zitten?
Vraag 6:
Krijg ik zo dadelijk niet een intensere comedown van de oxycodon door het methylf?
Vraag 7:
Kan ik zometeen nog een dosis van 5mg zolpidem nemen om te slapen?
Vraag 8:
Kan ik oxycodon niet afbouwen met 40mg per dag? Of zelfs minder? Las ergens dat je lichaam met een minimale dosis tevreden is.
20mg ochtend/20mg avond, en quetiapine voor t slapen.
Vraag 9:
Hoeveel MG methylfenidaat is levensgevaarlijk?
Als jullie iets kwijt willen, zeg of vraag het gewoon.
Ik hoor liever de keiharde waarheid van mensen die hier ervaring mee hebben, en geen google stukjes van mensen die geen ervaring hebben met deze medicijnen.
B.v.d. voor het lezen en reageren.
Mvg
Ik slik af en toe methylfenidaat, en heb ook een oxycodon verslaving.
Op dit moment zit ik aardig te kloten met de methylfenidaat…
Zojuist heb ik in totaal 180mg totaal, eerst 60mg werd ik ongeveer 20 minuutjes lekker relaxed van en daarna weg euforie, dus ik dacht ik neem 40mg bij.
Word ik zo’n 30min na inname weer “best oke” van.
Dan weer na 1uur 40mg.
En dan precies hetzelfde gedaan met de laatste 40mg.
Momenteel heb ik zweetklauwen, last van me zij, alsof er iets los zit… heel naar gevoel zeker aangezien ik een pneumothorax (klaplong) heb gehad, aan beide longen!
Ik ben niet benauwd of kortademig.
WTF ik heb altijd goeie ogen gehad, nu kan ik opeens alleen met mn moeders bril dit lezen, als ik m afzet zie ik geen drol, dat is wel een rare bijwerking van de methylf, althans dat hoop ik, dat het een bijwerking is. Zweet stinkt ook naar natte wiet opzich niet echt een probleem, maar tog vies en irritant, ik heb pas gedouched! Pfff…
2u geleden laatste 40mg genomen.
———————————————————
Even het belangrijkste AUB attentie:
Oxycodon verslaving, dit is echt spul waar je vanaf moet blijven mits je het niet nodig heb, ik zit er nu zo’n anderhalf jaar aan…
Door de pijn in mn zij na de operatie aan mn long, ik misbruikte t wel, soms 120/160mg.
Zit nu op 100mg dagelijks. (40mg s’ochtends/40mg s’avonds/20mg voor slapen).
Morgen begint het afbouwen, en ik ga er vol tegenaan heb er zeer veel vertrouwen in! I got this, de psychiater van de kliniek
denkt niet dat ik het gaat redden (des te meer reden om te bewijzen dat ik wel kan)
Hij zei dat aan t begin van ons gesprek al, ik weigerde in de kliniek opgenomen te worden, ik vroeg aan t einde van t gesprek om een eerlijk antwoord op de vraag of ik het ging redden.
Ik krijg binnenkort ook quetiapine voor t slapen want dat lukt laatste tijd gewoon niet, en dat komt niet door de methyl. als iemand tips heeft voor de quetiapne hoor ik het graag.
Waarom dit verhaal? Omdat ik graag reacties zie van mensen met ervaring met oxycodon en het afbouwen.
Ook vraag ik me af of Pregabaline 2/3x per week niet meetelt met het afkicken, ik gebruik de pregabaline om de afkickverschijnselen te laten verdwijnen, 700mg minimaal.
Vraag 1:
is het erg schadelijk om zo snel en veel bij/in te nemen? (Methylf.)
Vraag 2:
Wat ervaart iemand die geen add of adhd heeft? Ik word er namelijk rustiger van maar wel praterig en euforisch(sinds vanavond een stuk minder)
Vraag 3:
Wat is dagelijks de maximale dosis voor iemand zonder adhd/add?
Vraag 4:
Is het erg als ik dit in neem terwijl ik een oxycodon verslaving heb?
Ik heb nu meer dan 27u niet meer gebruikt
Ik heb mn laatste strip van oxy’s aan mn maatje gegeven, daar ligt het veilig.
Vraag 5:
Is het erg om zolang niet te gebruiken en aan de methylf. te zitten?
Vraag 6:
Krijg ik zo dadelijk niet een intensere comedown van de oxycodon door het methylf?
Vraag 7:
Kan ik zometeen nog een dosis van 5mg zolpidem nemen om te slapen?
Vraag 8:
Kan ik oxycodon niet afbouwen met 40mg per dag? Of zelfs minder? Las ergens dat je lichaam met een minimale dosis tevreden is.
20mg ochtend/20mg avond, en quetiapine voor t slapen.
Vraag 9:
Hoeveel MG methylfenidaat is levensgevaarlijk?
Als jullie iets kwijt willen, zeg of vraag het gewoon.
Ik hoor liever de keiharde waarheid van mensen die hier ervaring mee hebben, en geen google stukjes van mensen die geen ervaring hebben met deze medicijnen.
B.v.d. voor het lezen en reageren.
Mvg