Mescaline

Ella

Experimenterende gebruiker
Lieve mensen,

Jaren geleden was ik een groot fan van mescaline maar nu lijkt het of het van de aardbodem verdwenen is. :confused:

Zijn er nog mensen die het gebruiken of is het over voor altijd?

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Oei mescaline :hearteyes: , volgens mij heb ik hier dit jaar (december meegerekend) het vaakst op getript. Echt heerlijk spul, maar als je hier wat verder naar onder had gekeken had je gezien dat daar al een topic was met dezelfde naam en een paar hele goeie reacties :wave:

TrippyShit

Badass junkie
Ik ga het binnenkort doen wsl. Het is er nog wel hoor maar het is gewoon niet zo iets als xtc, coke en zulke middelen die je op elke hoek van de straat kunt kopen. Ik weet zeker dat de helft van de drugsgebruikers niet eens weet wat mescaline is, snap je wat ik bedoel?

Gewoon goed zoeken, het heeft mij ook een tijd geduurd voor ik zomaar opeens dit contact had.
Succes :wave:

Ontopic

Experimenterende gebruiker
Ben je er via via aan gekomen?
Ik zoek dit ook al een tijdje, maar ik heb niet echt de connecties ben ik bang.

TrippyShit

Badass junkie
Nee ik ben gewoon met die persoon in contact gekomen na ongeveer 2jaar zoeken naar soorten drugs die buiten mijn bereik lagen en opeens kon ik komen aan spulletjes die ik dacht nooit te vinden en zelfs nog niet van gehoord had sommige :P Mescaline stond er ook op :grin: :grin: Maar echt fanatiek zoeken helpt ook niet ben ik bang. Opeens is die persoon er gewoon die je zocht..

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ontopic zei:
Waarom is al het leuke toch verboden :(

Alleen pure mescaline is verboden, je kan gewoon san pedro en peyote's kopen in NL. als je moeite wilt doen kan je het ook extraheren uit de cactus. Maar ik zou je gewoon een lekker san pedro theetje aanraden! :grin:

Dumpy zei:
Ontopic zei:

Alleen pure mescaline is verboden, je kan gewoon san pedro en peyote's kopen in NL. als je moeite wilt doen kan je het ook extraheren uit de cactus. Maar ik zou je gewoon een lekker san pedro theetje aanraden! :grin:

Ik heb net vorige week mijn San pedro Cactus omgehakt :P. En heb ze nu al een week liggen drogen, nu is mijn Vraag kan ik er nog thee van zetten? en als nog lekker trippen??
Alvast bedankt!

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:
Ontopic zei:

Ja de overheid wil ons allen klein houden,Zei willen dat wij net als al die andere mensen gewoon elke dag netjes naar ons werk gaan zodat wij meer geld in de groote staatskas brengn

als iedermens aan de drugs zou zitten zou er niemand meer zij n die geld mde staatskas inbrenkt

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Hellraiser_[NL] zei:
Dumpy zei:
Ontopic zei:

Ja de overheid wil ons allen klein houden,Zei willen dat wij net als al die andere mensen gewoon elke dag netjes naar ons werk gaan zodat wij meer geld in de groote staatskas brengn

als iedermens aan de drugs zou zitten zou er niemand meer zij n die geld mde staatskas inbrenkt

Tenzij je het legaliseert, zodat je er belasting over kunt vragen... maarja, dat mag niet van Oom Amerika, anders krijgt kleine JP Balkie een pak slaag voor z'n blote billetjes... :smilingimp:

Hellraiser_[NL] zei:
Dumpy zei:
Ontopic zei:

En dan zou er geen geld zijn om te zorgen dat onze lage landen blijven bestaan.
Een land moet onderhouden worden. Primair geldt daarvoor bescherming tegen de opdringende zee.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
buitenstaander zei:
En dan zou er geen geld zijn om te zorgen dat onze lage landen blijven bestaan.
Een land moet onderhouden worden. Primair geldt daarvoor bescherming tegen de opdringende zee.

+1

Wacky

Badass junkie
Ohja, en het zou overbevolkt worden onder de bruggen en snachts op het station zouden alle bankjes vol liggen. :openmouth:

Bovenaan