Mephedrone

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Legaldope zei:
PepTalk zei:
Dus elke dag dat je maak kan ( want 50 lijntjes doe je wel even over..) snuif je meph?
Dat lijkt me inderdaad zo gek nog niet, en erg gezond.

Ik wil je verder niet bekritiseren, maar ik vind dat je vrij nuchter over je gebruik spreekt..

Combineer(de) je het ook wel eens? Of altijd echt alleen mephedrone?
50 Lijntjes of 5 gram per weekend. Niet enkel Mephe, soms ruil ik een lijn of meer (afhankelijk van de waarde van het ander goedje). Ik drink daarboven en graag doe ik de combo Mephe + Ket.

Wat voor mephedrone heb je feitelijk...? (zuiverheid=?)...
Is het een mooi glinsterend poedertje, of een kristallijne structuur die je alvorens inname (snuiven) plet..?
Gewoon even ter informatie...

Donantzone

Experimenterende gebruiker
Nou ik had dus 2 gram binnengekregen vorige week en ik besloot het gister maar is te testen met een paar lijntjes. Zodat ik het met me vrienden in het weekend kan gebruiken. Niet dat ik dat meer ga doen.

Ik leg me eerste lijntje. Het is een kleine hoeveelheid, want ik durf niet veel te doseren. Ik voel me een beetje stoned/wazig gevoel na 5 min, ik wist niet precies wat ik ervan moest denken.

Toen ik me volgende lijntje legde voelde ik hem wel. Ik zou het vergelijken met hoe je de wereld onder mdma ziet. Alles was een beetje mellow. Ook had ik een klein beetje een euforisch gevoel. Ik vond het allemaal maar een beetje fake aan voelen. Ik had gehoord van mensen dat muziek veel beter klonk op mephedrone. Ik had niks te doen dus ik zet beetje chille house op, het viel me wel tegen. De muziek klonk niet mooier of dieper dan wanneer ik nuchter ben, dat was wel even een tegenvaller. Ik voelde me ook de hele tijd tijdens de space niet op me gemak, op een of andere manier.

Ik kan wel begrijpen waarom mensen het een beetje als MDMA/Coke combo beschrijven. Toch vind ik dit een heel ander effect hebben. En ik ben toch van mening dat zowel coke en MDMA beide een sterker effect hebben dan mephedrone.

Toen begon ik grotere lijnen te leggen, omdat ik dacht dat ik het "echte gevoel" nog niet gevoeld had. Voor ik het wist was ik een hele gram verder en waren er ondertussen al 8 uren voorbijgegaan zonder dat ik het doorhad, alsof er maar 30 minuten voorbij waren gegaan.

Toen dacht ik bij mezelf, gozer waar ben je mee bezig? Al een hele gram op, ik voel me een beetje vaag en niet echt chill. Niet mijn ding dus! Ben nu nog steeds wakker, had volgens mij vanochtend om 5 uur me laatste lijntje genomen en ben nog steeds niet moe. Maarja dat maakt mij niet zoveel uit.

Conclusie
Bij mij als persoon werkte Mephedrone dus niet zoals ik gehoopt had ik vond het effect gewoon niet zo chill.
Geen vervanger voor MDMA voor mijn, zeker niet :grin:
En heb tot nu toe nog geen kater

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Fijn dat je je ervaring wilt delen. :)

Ik vond het persoonlijk wel aangenaam, ik zou het liever doen dan MDMA omdat er zo goed als geen kater is. :)

Dus het is altijd interessant om een andere mening te horen. :wink:

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Op 20 mg(werd mij verteld) tijdens nasaal gebruik echt bizar fijn gegaan.
Heb dik 4 uur plezier ervan gehad.

Ik heb echter ook niet veel xtc nodig om hard te gaan, zo heb ik maar 120 mg nodig of minder.
Ditzelfde geldt voor mij bij Mephedrone en dit weekend neem ik het weer.

Nasaal gebruik slaat bizar snel in en bizar goed ook.
Perfect gevoel! :hearteyes:

Ik zal er een tripreport over schrijven :wink: :hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Olijfboompje zei:
I'm serious heren.
Very very serious. :P

Ik snuif geen lijnen van 200mg :tearsofjoy:

Dat kan bijna niet, of het was geen mephedrone maar iets anders, of jij hebt wel heel weinig nodig van een stof.

Zelfs dat laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk. 20 mg is een veel te lage dosis voor mephedrone, zeker om er 4u op te gaan.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Olijfboompje zei:
I'm serious heren.
Very very serious. :P

Ik snuif geen lijnen van 200mg :tearsofjoy:

Dat kan bijna niet, of het was geen mephedrone maar iets anders, of jij hebt wel heel weinig nodig van een stof.

Zelfs dat laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk. 20 mg is een veel te lage dosis voor mephedrone, zeker om er 4u op te gaan.
Dan moet het meer zijn geweest, maar het was zeker geen dosis van boven de 80, het was echt een inimini lijntje

zeg maar zoiets;
__________ in lengte :tearsofjoy:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Olijfboompje zei:
Dan moet het meer zijn geweest, maar het was zeker geen dosis van boven de 80, het was echt een inimini lijntje

zeg maar zoiets;
__________ in lengte :tearsofjoy:

Dat is zeker meer van 50 mg. :grin:

Maar nog een lang effect dan, 4u is echt lang voor zo een lijntje mephedrone. Maar misschien dat het ligt aan het feit dat je nog geen tolerantie hebt. :)

doe de duif

Belezen gebruiker
Van 20mg kan je bijna geen lijntje maken :grin:
Vier uren gaan op meph hmmmm :openmouth:
Ik heb echter ook niet veel xtc nodig om hard te gaan, zo heb ik maar 120 mg nodig of minder.
Met 120mg mdma ben ik ook wel op een andere planeet ze.

Legaldope

Scopolamine zei:
Legaldope zei:
PepTalk zei:
Dus elke dag dat je maak kan ( want 50 lijntjes doe je wel even over..) snuif je meph?
Dat lijkt me inderdaad zo gek nog niet, en erg gezond.

Ik wil je verder niet bekritiseren, maar ik vind dat je vrij nuchter over je gebruik spreekt..

Combineer(de) je het ook wel eens? Of altijd echt alleen mephedrone?
50 Lijntjes of 5 gram per weekend. Niet enkel Mephe, soms ruil ik een lijn of meer (afhankelijk van de waarde van het ander goedje). Ik drink daarboven en graag doe ik de combo Mephe + Ket.

Wat voor mephedrone heb je feitelijk...? (zuiverheid=?)...
Is het een mooi glinsterend poedertje, of een kristallijne structuur die je alvorens inname (snuiven) plet..?
Gewoon even ter informatie...
Het is een glinsterend poeder. 99% puur ofzo. Weet niet het exact cijfer, het is wel enorm puur.
Al men klanten hadden niet te klagen.

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Legaldope zei:
Het is een glinsterend poeder. 99% puur ofzo. Weet niet het exact cijfer, het is wel enorm puur.
Al men klanten hadden niet te klagen.

99% is nog niet al te 'best' voor 4-MMC hoor, maar blijkbaar weet je de zuiverheid niet....
99.7% zuiverheid is een wit poedertje, zonder enig voorkomen van kristallijne structuur.
99.8% is dan weer poeder met redelijke hoeveelheid 'knapperige' kristalletjes erbij (als je ze plet); en 99.9% is +-2mm doorsnede kristalletjes, zonder al te veel 'fluffy poeder erbij', wat bijna noodzakelijk geplet moet worden, alvorens nasaal in te nemen (i.v.m. neusbloedingen).
:smoke:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
En welke stof verklaren die promillages dan?
Want als je die 99,9% plet, krijg je ook gewoon poeder wat nog steeds 99,9% pure meph is.

Structuur hoeft niet percé iets over de zuiverheid te zeggen..

Scopolamine zei:
99% is nog niet al te 'best' voor 4-MMC hoor

En stel het zou wel echt 99% is, als of jij dan het verschil in werking gaat merken van die ene procent.

Een lijn van 100mg of 99mg..Daar zit optisch niet eens een verschil tussen, laat staan in effecten.

Scopolamine

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
En welke stof verklaren die promillages dan?
Want als je die 99,9% plet, krijg je ook gewoon poeder wat nog steeds 99,9% pure meph is.

Structuur hoeft niet percé iets over de zuiverheid te zeggen..

Scopolamine zei:
99% is nog niet al te 'best' voor 4-MMC hoor

En stel het zou wel echt 99% is, als of jij dan het verschil in werking gaat merken van die ene procent.

Een lijn van 100mg of 99mg..Daar zit optisch niet eens een verschil tussen, laat staan in effecten.

Daar heb je gelijk in, maar het gaat bij 4-MMC niet om het optische ervan, maar om de neveneffecten die het kan veroorzaken; het vasoconstrictorische effect.

Het gaat hier om een klein percentage van 'vervuiling' of 'resten van het productie-proces' .
De structuur van 'je poeder' bij 4-MMC maakt dus ergens wel degelijk uit..

Bij MDMA boeit het !bij wijze van spreken! niet of je een kristal van een centimeter doorsnede hebt, en of hij nu doorzichtig of lichtbruin is.

N.B.: Het zal niet uitmaken of je nu op een avondje een halve gram van 99.6 % of 99.9% snuift, het mephedrone gevoel zal je van beide even hard hebben, maar op langere termijn, raad ik 'je' sowieso een hogere zuiverheid aan, of je ondervind wel eens problemen; en geloof me -uit persoonlijke ervaring-, het is niets leuk om mee te maken!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ben niet op de hoogte van welke stoffen MMC-4 ''vervuilen'' of wat de reststoffen uit het productie proces kunnen zijn. Maar klachten als gevolg van vernauwde bloedvaten komen door de mephedrone(en haar effecten) zelf, en niet door die enkele mg afbraak-, reststoffen.

Ook zijn maar weinig stoffen actief werkzaam/schadelijk voor je in zulke hoeveelheden.
Dat het op langere termijn schadelijk kan zijn geloof ik ook best, maar dat is meph zelf ook :)

Bij veelvuldig gebruik is een hogere zuiverheid altijd aan te raden, bij elke drug.

Maar ach, ik krijg het gevoel weer aan het mierenneuken te zijn, in een topic waar ik als niet meph gebruiker totaal niet thuis hoor :smoke: Dus ik nok maar weer eens...

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
Maar ach, ik krijg het gevoel weer aan het mierenneuken te zijn, in een topic waar ik als niet meph gebruiker totaal niet thuis hoor :smoke: Dus ik nok maar weer eens...
Denk dat posts als de jouwe juist welkom zijn.

Er is veel te weinig bekend over deze stof om het in de hoeveelheden en met de frequentie te nemen waarmee sommigen hier het doen. De eerste signalen zijn ook niet bepaald veelbelovend.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Lekkere stimulant met wat euforie. De kater valt ook erg mee als ik het vergelijk met amfetamine.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Als ik nu mephedrone gebruik dan lijken de effecten heel vaag op de geweldige effecten die het gaf in het begin van mijn gebruik. Ik heb het in het begin twee weken veel gebruikt maar daarna nog maar een enkele keer, wat best aangenaam was, tot nu dan.

Iemand die hetzelde heeft ervaren ?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
mephuser zei:
Hoeveel tijd zit er tussen die ene keer en de laatste keer in dan?

Die twee weken waren in juni van dit jaar, daarna nog misschien 2 à 3 keer eens een klein lijntje genomen. Tot een twee weken geleden denk ik, toen heb ik het weer eens gebruikt.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik heb van die kristallen die net miniscule glazen buisjes lijken. Daarvoor had ik alleen kristal. Zijn die buisjes potenter of die kristallen?

mephuser

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
mephuser zei:
Hoeveel tijd zit er tussen die ene keer en de laatste keer in dan?

Die twee weken waren in juni van dit jaar, daarna nog misschien 2 à 3 keer eens een klein lijntje genomen. Tot een twee weken geleden denk ik, toen heb ik het weer eens gebruikt.

Ok.. Dan zou je hetzelfde gevoel wel moeten voelen.. Of heb je tussendoor nog andere middelen gehad? Anders zou ik het niet weten waarom je nu minder voelt..

mephuser

Belezen gebruiker
DamienDope zei:
Ik heb van die kristallen die net miniscule glazen buisjes lijken. Daarvoor had ik alleen kristal. Zijn die buisjes potenter of die kristallen?

Ik heb alleen de kristallen en poeder gehad.. Ik heb ook nog nooit gehoord van glazen buisjes :confused:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Dat zijn ook gewoon kristallen, alleen dun en langwerpig. Ze zijn niet helemaal cylinder vorming, heb net even goed gekeken.

Beetje zoals deze zien ze eruit.

5HTa

PepTalk zei:
Ik ben niet op de hoogte van welke stoffen MMC-4 ''vervuilen'' of wat de reststoffen uit het productie proces kunnen zijn. Maar klachten als gevolg van vernauwde bloedvaten komen door de mephedrone(en haar effecten) zelf, en niet door die enkele mg afbraak-, reststoffen.

Ook zijn maar weinig stoffen actief werkzaam/schadelijk voor je in zulke hoeveelheden.
Dat het op langere termijn schadelijk kan zijn geloof ik ook best, maar dat is meph zelf ook :)

Bij veelvuldig gebruik is een hogere zuiverheid altijd aan te raden, bij elke drug.

Het schijnt dat de metaboliet 4-methylephedrine best wat vasoconstrictie veroorkzaakt, De halfwaarde tijd hiervan is een ook stuk langer, dus als je mephedrone bij blijft pakken krijg je een hogere hoeveelheid hiervan die nog best een tijd na de mephedrone door blijft werken, dus als je bij blijft doseren kan het een stuk linker worden.

Dus als je eenmaal duidelijk de vasoconstrictie merkt, stop er dan alstublieft mee! En niet zomaar voor een weekje ofzo :)

Mephedrone is best nieuw en schijnt nu al best zwaar te zijn op het perifere zenuwstelsel, schade op het perifere zenuwstelsel is een stuk moeilijker voor het lichaam om te herstellen dan het centrale zenuwstelsel dus hou hier rekening mee, better safe than sorry!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik bedoelde met ''rest/afbraakstoffen'', de enkele % die de mephedrone van puurheid behouden.
Niet de evt. stoffen die NA inname genomen worden, dit zegt namelijk niets over de zuiverheid van het product. Waar het hier over ging.

Toch is het wel erg goede informatie, die verklaard waarom vooral (langdurig) bijnemen gevaarlijk is.

Einstein

Badass junkie
Het gaat in ieder geval wel illegaal worden, maar waarschijnlijk blijft het gewoon in de handel, alleen dan via onbetrouwbare mannetjes met handige kennissen in het buitenland.

Einstein

Badass junkie
Het is al wel illegaal, maar pas sinds twee weken. Was al wel een tijd genomineerd om verboden te worden, dacht dat dat pas in de toekomst zou gaan gebeuren.

westergas

Belezen gebruiker
Eh? Volgens mij mag het hier al sinds februari/maart niet meer verhandeld worden (geneesmiddelenwet) en in de UK sinds april niet meer. Pfffffff wat zit ik hier nou moeilijk te doen...google het gewoon ofzo

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Het niet meer (vrij) mogen verkopen betekend niet dat het illegaal is.

En dan nog...Veel mensen bestellen het nu al rechtstreeks van een RC vendor, nu moet alleen iedereen dat gaan doen.

5HTa

Olijfboompje zei:
Misschien een stomme vraag, maar hebben jullie ook dat constante gevoel van kippenvel wanneer je mephedrone gebruikt?

Jazeker, maar dat heb ik met de meeste stimulanten wel.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
5HTa zei:
Olijfboompje zei:
Misschien een stomme vraag, maar hebben jullie ook dat constante gevoel van kippenvel wanneer je mephedrone gebruikt?

Jazeker, maar dat heb ik met de meeste stimulanten wel.
Oke, fijn om te horen.
Nouja, ik heb het bij Mephedrone echt in verhoogde maten.
Gewoon constant, iets wat ik niet heb bij speed, mdma of iets dergelijks.

Ook wel bizar overigens, buiten ist ijskoud en ik loop gewoon naar buiten en ik heb het heerlijk warm. Apart spul...hele tijd geleden dat ik het weer eens genomen had. :hearteyes:

Duidelijk weer proberen een voorraadje te vinden, sinds ik nog maar voor 2 of 3 goede lijnen heb.

Bovenaan