Mephedrone

HarryNak

Experimenterende gebruiker
Heb afgelopen zaterdag en zondag eens flink aan de meph gezeten, eerst een capsule en daarna goed doorgesnoven icm met wat g tjes, speed en keta. Heb nu op dinsdag nog een redelijk brak gevoel in mijn hoofd. En merkte ook dat ik de dag erna naar het spul stonk. Ben het er dus maar even goed gaan uitzweten in de sportschool.

Denk niet dat ik het nog een keer ga doen.

westergas

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
MephBoy zei:
De beste manier om een rebound effect bij het gebruik van Mephedrone te voorkomen, is door er bier bij te drinken. En onder rebound versta ik dan het kut gevoel, ook wel genaamd craving van, ik wil meer, ik voel me kut, ik wil meer. Haal een 6-packje bier erbij, en dan kun je rustig 500mg nassaal wegwerken is mijn ervaring, zonder craving gevoel.

Maar pas wel op, als je een 125mgs lijntje opsnuift na 0 bier, zal deze hard zijn. Maar na een 6-pack komt deze al als een kanonskogel, je moet zelf ff zien wat je het fijnste vindt.

Nee, dat moet je dus echt niet doen.

Ik neem juist alleen maar als ik gezopen heb. Vind een stimulant zonder alcohol niet te doen...heb ook pas zin in een stom als ik behoorlijk wat bier opheb...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
westergas zei:
Ik neem juist alleen maar als ik gezopen heb. Vind een stimulant zonder alcohol niet te doen...heb ook pas zin in een stom als ik behoorlijk wat bier opheb...

Stom ? Wat mag ik me daar bij voorstellen ?

In feite is alcohol en een upper niet echt een goede combinatie. Zeker niet in hoge dosissen.

westergas

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
westergas zei:

Stom ? Wat mag ik me daar bij voorstellen ?

In feite is alcohol en een upper niet echt een goede combinatie. Zeker niet in hoge dosissen.

Oh hehe typo :) moet zijn stim(ulant)
En Ja misschien niet het handigst wat je kan doen...middelen combineren maar zonder alcohol draai ik echt helemaal door van coke/mdma/4mmc/whatever.

MephBoy

Newbie
Sublimo zei:
MephBoy zei:
De beste manier om een rebound effect bij het gebruik van Mephedrone te voorkomen, is door er bier bij te drinken. En onder rebound versta ik dan het kut gevoel, ook wel genaamd craving van, ik wil meer, ik voel me kut, ik wil meer. Haal een 6-packje bier erbij, en dan kun je rustig 500mg nassaal wegwerken is mijn ervaring, zonder craving gevoel.

Maar pas wel op, als je een 125mgs lijntje opsnuift na 0 bier, zal deze hard zijn. Maar na een 6-pack komt deze al als een kanonskogel, je moet zelf ff zien wat je het fijnste vindt.

Vent, wel dus, het is misschien niet heel gezond voor je, maar werkt absoluut geweldig, en dan slaap je ook nog lekker achteraf. Maar als we willen zeuren over wat wel of niet gezond is kunnen we dit topic wel meteen sluiten hehehe. Vandaag nog meph gehad, heerlijk hoor.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
MephBoy zei:
Sublimo zei:
MephBoy zei:

Vent, wel dus, het is misschien niet heel gezond voor je, maar werkt absoluut geweldig, en dan slaap je ook nog lekker achteraf. Maar als we willen zeuren over wat wel of niet gezond is kunnen we dit topic wel meteen sluiten hehehe. Vandaag nog meph gehad, heerlijk hoor.

Ik zeur niet. Ik zeg gewoon de waarheid.

Ik weet dat het fijn kan zijn, maar ik ga niet verkondigen dat het goed is om te doen. Ik drink zelf ook wel eens een glaasje alcohol in combinatie met een upper. Je zult mij alleen niet horen zeggen dat het goed is om te doen.

Deze site gaat over verantwoordelijk gebruik, niet over onverantwoordelijk gebruik.

daan1980

Newbie
Ik las ff een paar maanden pauze in voor dit spul.
Heb het het afgelopen half jaar ongeveer om de twee weken gedaan, meestal 1 a 2 capsules van 200 mg gecombineerd met wat bijsnuiven.
Ik heb nu tweemaal een hele nacht niet kunnen slapen, in combinatie met lichte angstaanvallen.
Dit trekt me niet zo als dit een normale reactie wordt na gebruik.
Zijn er meer mensen die gelijksoortige symptomen hebben ondervonden?

westergas

Belezen gebruiker
daan1980 zei:
Ik las ff een paar maanden pauze in voor dit spul.
Heb het het afgelopen half jaar ongeveer om de twee weken gedaan, meestal 1 a 2 capsules van 200 mg gecombineerd met wat bijsnuiven.
Ik heb nu tweemaal een hele nacht niet kunnen slapen, in combinatie met lichte angstaanvallen.
Dit trekt me niet zo als dit een normale reactie wordt na gebruik.
Zijn er meer mensen die gelijksoortige symptomen hebben ondervonden?

Ja. Slapen kan ik wel vergeten, ook bij kleine hoeveelheden. Het enige wat helpt is 30mg diazepam. Het voordeel daarvan is dat je heerlijk slaapt en zonder kater wakker word.

daan1980

Newbie
Het vervelende was dat dit beide keren dus een dag later was, en niet de desbetreffende nacht. Door de vermoeidheid van het dansen en de nodige alcohol zal ik dan schijnbaar wel prima slapen, maar de nacht daarop kan ik vergeten.

Scopolamine

Bewuste gebruiker
daan1980 zei:
Het vervelende was dat dit beide keren dus een dag later was, en niet de desbetreffende nacht. Door de vermoeidheid van het dansen en de nodige alcohol zal ik dan schijnbaar wel prima slapen, maar de nacht daarop kan ik vergeten.

Zou je nogmaals online komen voor je bericht te checken:

Weet je zeker dat je 4-MMC (Mephedrone) poeder hebt...?
En dat het geen MDPV of naphyrone-1 (of-2 lol) in handen hebt gehad.. dan is dat effect namelijk niet uit te sluiten.. Van mephedrone zou je na een nachtje slapen, de volgende nacht ook gewoonweg moeten kunnen inslapen...

daan1980

Newbie
Weet je zeker dat je 4-MMC (Mephedrone) poeder hebt...?
En dat het geen MDPV of naphyrone-1 (of-2 lol) in handen hebt gehad.. dan is dat effect namelijk niet uit te sluiten.. Van mephedrone zou je na een nachtje slapen, de volgende nacht ook gewoonweg moeten kunnen inslapen...

Ik heb capsules gevuld met één lading die ik begin dit jaar binnen heb gekregen. De werking hiervan kwam overeen met de werking van een eerdere bestelling, dus ik ga er wel vanuit dat het nog steeds om mephedrone gaat, ook door de geur, consistentie en smaak.
MPDV heb ik maar weggegooid na alle negatieve reacties die ik hier las.
Ik zal na een rustpauze eens kijken of het effect weer terugkeert na een capsule en wat sleutelpuntjes (in totaal niet boven de 250-300 mg) op één avond....

mephe4

Ja wat zal ik er is over vertellen, ik heb veel gelezen wat mensen zeggen over mephedrone.Veel dingen kloppen wel erover, alleen die blauwe plekken dat vind ik wel een beetje overdreven. Ik ben een keer 1 nacht doorgegaan, maar na ongeveer 9 a 10 nakkies ga je je toch wel wat minder voelen dan word het gewoon tijd om te gaan slapen of om iets anders te nemen. ( ik ga voor het slapen) Slapen gaat bij mij altijd heel goed, alleen de volgende dag echt heel down en saggo en je hebt heel erg zin om het weer te gaan gebruiken. Die drang heb ik echt heel erg omdat ik het voor heel goedkoop kan krijgen. Als ik er 20 euro de gram voor moest betalen was de drang wel een stuk minder.

Maarja ik vind het gewoon super spul!!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
mephe4 zei:
Ja wat zal ik er is over vertellen, ik heb veel gelezen wat mensen zeggen over mephedrone.Veel dingen kloppen wel erover, alleen die blauwe plekken dat vind ik wel een beetje overdreven. Ik ben een keer 1 nacht doorgegaan, maar na ongeveer 9 a 10 nakkies ga je je toch wel wat minder voelen dan word het gewoon tijd om te gaan slapen of om iets anders te nemen. ( ik ga voor het slapen) Slapen gaat bij mij altijd heel goed, alleen de volgende dag echt heel down en saggo en je hebt heel erg zin om het weer te gaan gebruiken. Die drang heb ik echt heel erg omdat ik het voor heel goedkoop kan krijgen. Als ik er 20 euro de gram voor moest betalen was de drang wel een stuk minder.

Hoeveel mg is zo een "nakkie" van jou ?

En even ter informatie, die blauwe plekken zijn niet overdreven. Ik ken iemand die daar toch al eens serieus last van heeft gehad.

MIA-1985

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
mdma was ook tot ...? vrij verkrijgbaar.

Elke drug zo'n beetje,,, tot dat er mensen aan overlijden, en misbruik van word gemaakt of het gebruik ( en de gezondheidsrisico's) uit de hand lopen.

Aan alcohol overlijden ook mensen of rijden andere invalide. Het is voor de meeste nog steeds vrij verkrijgbaar...Ook al gebeuren er nare dingen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Fresh zei:
PepTalk zei:

Elke drug zo'n beetje,,, tot dat er mensen aan overlijden, en misbruik van word gemaakt of het gebruik ( en de gezondheidsrisico's) uit de hand lopen.

Aan alcohol overlijden ook mensen of rijden andere invalide. Het is voor de meeste nog steeds vrij verkrijgbaar...Ook al gebeuren er nare dingen.

Tja, alcohol is altijd al een uitzondering geweest.
Maar ik denk dat wanneer THC eerder zo bekend was als alcohol, dat de rollen nu omgedraaid zouden zijn.

Affijn, die meph zal binnen 1 á 2 jaar ook weer redelijk uit het circuit zijn denk ik.

mephe4

PepTalk zei:
Fresh zei:
PepTalk zei:

Tja, alcohol is altijd al een uitzondering geweest.
Maar ik denk dat wanneer THC eerder zo bekend was als alcohol, dat de rollen nu omgedraaid zouden zijn.

Affijn, die meph zal binnen 1 á 2 jaar ook weer redelijk uit het circuit zijn denk ik.

Dat denk ik niet, er zou er altijd wel vraag naar zijn. En waar vraag is is aanbod.

mephe4

Sublimo zei:
mephe4 zei:

Hoeveel mg is zo een "nakkie" van jou ?

En even ter informatie, die blauwe plekken zijn niet overdreven. Ik ken iemand die daar toch al eens serieus last van heeft gehad.

begon met 85mg en dan steeds meer dus de laaste 3 waren rond de 110mg.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
mephe4 zei:
begon met 85mg en dan steeds meer dus de laaste 3 waren rond de 110mg.

Dan heb je best een stevige tolerantie, ik had dat een tijdje terug ook voor mephedrone. :)

Maar pas er toch maar mee op, ik vindt dat het een dubieus stofje blijft. De ene heeft wel blauwe plekken, de andere niet. Het zal misschien met tolerantie te maken hebben of met de toestand van je aders. Geen idee.

Een ding weet ik wel zeker, als je blauwe plekken krijgt moet je onmiddelijk stoppen. Dan wordt het echt gevaarlijk.

Het beste is natuurlijk als je ervoor zorgt dat je helemaal geen blauwe plekken krijgt. :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
mephe4 zei:
Dat denk ik niet, er zou er altijd wel vraag naar zijn. En waar vraag is is aanbod.

Er is ook nog steeds wat vraag naar LSD, maar het heeft z'n hoogtij dagen toch wel gehad denk ik.
Nahjah, kromme vergelijking maar wat ik bedoel te zeggen is dat het ''uit'' gaat.
Wanneer de stof ''illegaal'' word zullen er minder nieuwe gebruikers bij komen.

En aangezien de blijvende gebruikers na een tijdje frequent gebruik uit gezondheidsoverwegingen vanzelf stoppen, zal de markt in meph toch een stuk kleiner worden.

MIA-1985

Wijs gebruiker
En even over die smurfen plekken..

Als je blauwe plekken aan de buitenkant al ziet, zou je ze dan ook binnen in je lichaam hebben op plekken waar je ze niet ziet? :openmouth:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Fresh zei:

Als je blauwe plekken aan de buitenkant al ziet, zou je ze dan ook binnen in je lichaam hebben op plekken waar je ze niet ziet? :openmouth:

De oorzaak van de blauwe plekken is een extreme vaatvernauwing. Of de binnenkant van je aders ook blauw uitzien, geen idee. Maar gezond is het sowieso niet. :P

MIA-1985

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Fresh zei:

De oorzaak van de blauwe plekken is een extreme vaatvernauwing. Of de binnenkant van je aders ook blauw uitzien, geen idee. Maar gezond is het sowieso niet. :P

Ik doelde meer op organen eigenlijk :wink: Maar die vaatvernauwing klopt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Fresh zei:
Sublimo zei:
Fresh zei:

Ik doelde meer op organen eigenlijk :wink: Maar die vaatvernauwing klopt.

Het zal iig niet gezond zijn voor het hart.

HTID

Bewuste gebruiker
Ik vond meph helemaal niet zo boeiend eigenlijk. Heb 700mg achter elkaar gebruikt, 4 bommetjes en een lijntje.

Op de piek voelde ik hem wel goed maar dat duurde steeds maar heel even naar mijn idee. Elke keer als ik dacht nu gaan we knallen zakte het weer weg.

Het leek een beetje op slechte coke met een wat vrolijker gevoel. Dat icm de extreme kauwbewegingen die ik ervan kreeg zorgen ervoor dat ik het niet nog een keer ga halen.

no_obkiller

HTID zei:
Ik vond meph helemaal niet zo boeiend eigenlijk. Heb 700mg achter elkaar gebruikt, 4 bommetjes en een lijntje.

Op de piek voelde ik hem wel goed maar dat duurde steeds maar heel even naar mijn idee. Elke keer als ik dacht nu gaan we knallen zakte het weer weg.

Ik ga ervan uit dat je in totaal 700 mg heb gebruikt?
Meph werkt zeer goed als je een bommetje neemt van zo'n 250/300 mg. Wel kort ja, maar goed. Je hebt dus iets van 150 mg per bommetje gedaan? Is ook net iets te weinig voor een goed effect. Ik denk dat je de volgende keer meer moet nemen, dan weet ik zeker dat je je mening bijstelt :hearteyes:

mephuser

Belezen gebruiker
Wel of geen blauwe plekken... Ik vind het heerlijk spul! :) Ik gebruik het nu bijna een jaar. ongeveer 1x in de 4 weken, maximaal 500 MG per keer ( nasaal ) wat ik ook meer dan voldoende vind! Ik heb nog geen enkele keer last van blauwe plekken gehad, of een dikke kater. Wel van de extreem pijne kaken en openliggende wangen. Maar dat heb ik liever dan een dikke kater die ik met andere drugs wel heb

Legaldope

Ik neem Mephedrone al de voorbije 2 maanden elk weekend.
Een 5tal gram per weekend. Heb geen enkele bijwerkingen.
Ik beweer niet dat jij geen bijwerkingen zou kunnen krijgen.
Alles hangt van persoon tot persoon af.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Legaldope zei:
Een 5tal gram per weekend.

Je hebt een bagger kwaliteit of een zeer hoge en aparte tolerantie.

Leg dat eens uit. Hoe lang gebruik je het al, in welke frequentie, in welke dosis en hoeveel tijd ertussen ?

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Legaldope zei:
Een 5tal gram per weekend. Heb geen enkele bijwerkingen.
Ik beweer niet dat jij geen bijwerkingen zou kunnen krijgen.
Alles hangt van persoon tot persoon af.

my ass...
Mephedrone IS gewoon een heftige vasoconstrictor, wat afhangt van de stof zichzelf, en niet van 'persoon tot persoon'...
Denkelijk heb je zo'n bagger mephedrone zoals de commerciële 'charge' zakjes die verkocht worden...

Zuivere mephedrone, aan 5g per weekend, zou je een smurf maken.. :openmouth:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Scopolamine zei:
Zuivere mephedrone, aan 5g per weekend, zou je een smurf maken.. :openmouth:

En dat 2 maanden lang, elk weekend.
Dat maakt je waarschijnlijk een dode smurf.

Edit: Even een rekensommetje:
8,6 weken X 5 gram = 43 gram mehp. in de afgelopen 2 maanden.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
PepTalk zei:

Ik heb het al eens twee weken bijna dagelijks gebruikt, 1,9 g.

43 g op 2 maanden... :confused:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
PepTalk zei:
Bedoel je dat dit achterlijk veel is?
Of dat mijn berekening niet klopt?

Je berekening zal wel kloppen, daar heb ik nog niet eens naar gekeken. :P

Ik bedoel dat het achterlijk veel is.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Adrenochroom zei:
Sublimo zei:
PepTalk zei:

Wow en wat was het effect daarvan?

Goed. Nu deed ik het wel gecontroleerd, welliswaar tijdens de stomste periode, mijn eindexamens namelijk. Ik ben prima doorgeraakt zelfs. :)

Ik ben begonnen met kleine lijntjes snuiven, lijntjes waarvan je zeker weet dat je het eigenlijk niet gaat voelen. Zo doe ik dat meestal met iets nieuws. En dan langzaam opbouwen.

Ik heb het een enkele keer 's ochtends gedaan, op de meest stomme plaatsen, maar dat was alweer uitgewerkt tegen dat ik in school was. Dus meestal gebruikte ik het net na het avondeten, of ervoor, maar dat viel op. Ik at dan minder. :)

Als je mephedrone fatsoenlijk gebruikt, bestaat er bijna geen kater en na twee weken voel je je nog fit. Ik kon om 18u een lijn leggen en tussen 00u-01u in slaap vallen met behulp van wat downers sosm. Dus ik kreeg ook nog voldoende slaap.

Ik heb nadat ik gestopt ben nog maar een of twee keer een lijntje mephedrone genomen. En dat is dus al maanden geleden, moeite met stoppen heb ik niet echt gehad. Wel wat craving, maar goed dat kun je ook verwachten na twee weken. :)

thinkfast

Newbie
Vorige nacht een grammetje gedeeld met men vriendin, elk 2 bommetjes van 150mg en de rest opgesnoven. Was een leuke avond, lekker geslapen enkel men vriendin minder goed. Vandaag van niks last... :grin:
Nu es methylone besteld, benieuwd naar het effect hiervan.

Legaldope

Adrenochroom zei:
Sublimo zei:
PepTalk zei:

Wow en wat was het effect daarvan?
Ik heb in de voorbije maand 200 gram gekocht, waarvan ik idd enorm veel zelf heb gesnoven.
Mijn weekend bestaat uit 3 dagen. Dus 5 gram op een weekend was helemaal nog zo gek niet.
Mijn lijnen zijn 100 mg (zeer pijnlijk voor men neus dus soms een bommetje ipv een lijntje)
En ik ga mezelf niet verder argumenteren, men punt was gewoon dat ik me nog steeds gezond voelde.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dus elke dag dat je maak kan ( want 50 lijntjes doe je wel even over..) snuif je meph?
Dat lijkt me inderdaad zo gek nog niet, en erg gezond.

Ik wil je verder niet bekritiseren, maar ik vind dat je vrij nuchter over je gebruik spreekt..

Combineer(de) je het ook wel eens? Of altijd echt alleen mephedrone?

Legaldope

PepTalk zei:
Dus elke dag dat je maak kan ( want 50 lijntjes doe je wel even over..) snuif je meph?
Dat lijkt me inderdaad zo gek nog niet, en erg gezond.

Ik wil je verder niet bekritiseren, maar ik vind dat je vrij nuchter over je gebruik spreekt..

Combineer(de) je het ook wel eens? Of altijd echt alleen mephedrone?
50 Lijntjes of 5 gram per weekend. Niet enkel Mephe, soms ruil ik een lijn of meer (afhankelijk van de waarde van het ander goedje). Ik drink daarboven en graag doe ik de combo Mephe + Ket.

Bovenaan