Intoxication zei:Ik wil ook een hond die van mensen drugs kan ruiken!
waar haal je die? of kun je 1 bestellen op het internet?
http://www.drugspuppy.nl
Intoxication zei:Ik wil ook een hond die van mensen drugs kan ruiken!
waar haal je die? of kun je 1 bestellen op het internet?
Intoxication zei:ik moet toegeve ik ook op die van fresh
![]()
Fresh zei:Bij de KMAR op de vliegvelden hebben ze er al meer en dan heeft de politie in iedere regio/district er ook minimaal één!
Sieusc zei:Waarom ben je zo geïnterreseerd? In ieder geval is het omdat ik naar een feest ga waar hoogstwaarschijnlijk een drugshond zal staan. En ga nou niet zeggen dat dat puur waakhonden zijn want das bullshit
Sublimo zei:merkt gewoon je angst op ofzoiets.![]()
poison drink zei:Dus voor iemand met 'slechte bedoelingen' zou dit toch ideaal zijn?Of zou het te hard opvallen dat de hond niet in jouw richting wilt komen door het geluid?
Inderdaad een andere discussie...bram82 zei:Teveel, ik weet het.
doe de duif zei:Bij verantwoordelijk gebruik had die 20gram je ongelooflijk lang amusement kunnen bezorgen en hadden die drie pillen je een leuke dag kunnen bezorgen.
ALhoewel ik drie pillen niet zou aanraden of zelf nemen, drie vind ik wat te veel, maar das mijn persoonlijke mening en een andere discussie.

hangt er vanaf of je een grammetje op straat/smart koopt of een grote hoeveelheid ineens via internet. Ik denk toch wel een euro of 15/20 per gram als je het in kleine hoeveelheden koopt.doe de duif zei:Wat kost het tegenwoordig voor een grammetje?
In smartshop of via internet is toch lang verleden tijd...?edblok2 zei:of een grote hoeveelheid ineens via internet.doe de duif zei:Wat kost het tegenwoordig voor een grammetje?
Denk na, echt.... Affijn, waarschijnlijk heb jij dus uit je eigen research naar dit chemical kunnen halen dat MISBRUIK van meph je zicht verneukt. Doe toch rustiger aan, en ben je je niet kapot schrokken?edblok2 zei:Mephedrone is gek genoeg bij incidenteel gebruik (bijv. 1 keer per 3 maand) minder schadelijk voor mijn lichaam (is persoonlijk denk ik) dan dat ik ervaar met MDMA. Bij MDMA heb ik echt een week lang erna depressies en angstgevoelens en geen eetlust meer. Bij meph heb ik de dag erna een kutdag, maar verder geen dinsdag dip of lange naweeen. Echter, wanneer je meph gaat misbruiken (1 keer maand of meer) is het denk ik het slechtste voor je lichaam om te doen van wat ik tot nu toe heb meegemaakt.