Mephedrone

5HTa

Experimenterende gebruiker
Het kan ook lichte vasoconstrictie zijn, als je het koud hebt dan vernauwen de kleine bloedvaatjes onder je huid om warmte binnen te houden, stimulanten veroorzaken ook vasoconstrictie dus vandaar de kippenvel :)

Ik heb het bij mephedrone een stuk meer als andere stimulanten, ik vind het wel een lekker gevoel :grin:

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
5HTa zei:
Het kan ook lichte vasoconstrictie zijn, als je het koud hebt dan vernauwen de kleine bloedvaatjes onder je huid om warmte binnen te houden, stimulanten veroorzaken ook vasoconstrictie dus vandaar de kippenvel :)

Ik heb het bij mephedrone een stuk meer als andere stimulanten, ik vind het wel een lekker gevoel :grin:
Hmmm, oke, maar dat moet toch juist onaangenaam zijn haha?

Het lijkt met of ik ieder moment gewoon klaarkom ofzo haha :P
Echt een bizar fijn gevoel in ieder geval. :P

Hashja

Bewuste gebruiker
5HTa zei:
stimulanten veroorzaken ook vasoconstrictie dus vandaar de kippenvel :)

OFFTOPIC:
Dit staat een beetje ongelukkig, het pilo motor reflex (het reflex wat kippenvel veroorzaakt) is niet het gevolg van vasculaire constrictie.
Het zijn wel beide een manier om je lichaam warmte te laten vast houden. Ook al is kippenvel nu niet meer effectief vanwege het weinige lichaamshaar dat we hebben.

jcutter

Badass junkie
mephe4 zei:
Zijn er nog meer mensen die ook hebben gehoord dat mephedrone niet meer gemaakt word?

westergas

Belezen gebruiker
Potverdikkeme die meph doet zeer in je neus jonge! Snap niet hoe mensen dit op regelmatige basis kunnen snuiven.

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Waarom zou 4-MMC wel niet meer gemaakt worden...? :tearsofjoy:

Ik heb al een hele tijd geen mephe meer besteld, maar is nog steeds met 100'dn g te bestellen... :rolleyes:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik heb net verse meph binnen en verbaas me over de grootte van de kristallen. Het zijn gewoon brokjes met een doorsnee van een halve centimeter en er zitten redelijk grote kristallen in. :grin:

MIA-1985

Wijs gebruiker
DamienDope zei:
Ik heb net verse meph binnen en verbaas me over de grootte van de kristallen. Het zijn gewoon brokjes met een doorsnee van een halve centimeter en er zitten redelijk grote kristallen in. :grin:

Dus ze zijn netjes uitgekristalliseerd? :grin:
Heb je met MDMA toch ook? Kunnen hele grote brokken zijn :tongueout:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik had tot nu toe alleen nog maar kleine kristallen gehad en poeder. MDMA heb ik trouwens nooit gezien, behalve in een capsule.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
DamienDope zei:
Zijn brok in een keer naar binnen gooien...hoe hard zou je dan gaan? :hearteyes:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Olijfboompje zei:
DamienDope zei:
Zijn brok in een keer naar binnen gooien...hoe hard zou je dan gaan? :hearteyes:

Hmm ik schat in wel vrij hard :tongueout: Heb het zelf nog nooit gebruikt.
Maar met mdma kristalbrokken moet je zoiets niet doen haha :openmouth:

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Fresh zei:
Olijfboompje zei:
DamienDope zei:

Hmm ik schat in wel vrij hard :tongueout: Heb het zelf nog nooit gebruikt.
Maar met mdma kristalbrokken moet je zoiets niet doen haha :openmouth:
:tearsofjoy:
Klein brokje kan toch wel? :P

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik gok dat het brokje zeker tegen de 300 mg aanlag. Ik heb m eruit gehaald en gecrushed.
Het is jammer dat ik geen weegschaal meer heb.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
DamienDope zei:
Ik gok dat het brokje zeker tegen de 300 mg aanlag. Ik heb m eruit gehaald en gecrushed.
Het is jammer dat ik geen weegschaal meer heb.

Koop een nieuwe he, een weegschaal gebruiken is toch wel een van de vereiste voor verstandig drugsgebruik. :wink:
En zo veel kosten ze nu ook weer niet... :)

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Als ik weer een beetje geld heb haal ik er een, en dit keer een betere, die nauwkeuriger is dan 0,1 gram.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
DamienDope zei:
Als ik weer een beetje geld heb haal ik er een, en dit keer een betere, die nauwkeuriger is dan 0,1 gram.

Het beste is een nauwkeurigheid van 0,001 g maar eentje met een nauwkeurigheid van 0,01 g is ook al prima voor de meeste dingen. Het zijn voornamelijk de RC's waar je het beste 0,001 g voor gebruikt.

En koop je ook meteen een kalibratiegewicht erbij, dat is geen overbodige luxe.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
DamienDope zei:

Het beste is een nauwkeurigheid van 0,001 g maar eentje met een nauwkeurigheid van 0,01 g is ook al prima voor de meeste dingen. Het zijn voornamelijk de RC's waar je het beste 0,001 g voor gebruikt.

En koop je ook meteen een kalibratiegewicht erbij, dat is geen overbodige luxe.

Calibratiegewicht is inderdaad een goeie tip! Zeker een aanrader!

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
De lol begint er al snel af te raken, het effect is niet meer wat het geweest is, en zo bizar veel heb ik ook weer niet gebruikt (in totaal een gram of 20). Ach, misschien komt het omdat mijn al vrij lege serotonine-voorraad met nieuwjaar nog leger werd gemaakt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
DamienDope zei:
De lol begint er al snel af te raken, het effect is niet meer wat het geweest is, en zo bizar veel heb ik ook weer niet gebruikt (in totaal een gram of 20). Ach, misschien komt het omdat mijn al vrij lege serotonine-voorraad met nieuwjaar nog leger werd gemaakt.

Ik heb nog veel minder als jou gebruikt en merk, als ik het nu neem, er zo goed als niks meer van. Meer negatieve effecten dan positieve effecten. En de tijd ertussen is altijd meer dan voldoende.
Jouw ervaring komt me dus herkenbaar voor, ik heb echter geen idee waar het aan zou kunnen liggen...

MIA-1985

Wijs gebruiker
Sieusc zei:
Zijn drugshonden in staat mephedrone te ruiken en dus ook bij je te blijven staan (je te pakken)?
Probeer het lekker uit :)

Heb wel op NGC gezien dat er wel zoiets als (anti-)hondenspray bestaat :)

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Meph blijft gewoon heel apart spul, aan de ene kant vind ik het super, maar aan de andere kant weer niet, omdat het gewoon zo kk verslavend is (als je al hebt gepakt).

@Sieusc
Die honden moeten ze jaren trainen, mephedrone is vrij nieuw en onbekend, dus ga er maar niet van uit.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
DamienDope zei:
Meph blijft gewoon heel apart spul, aan de ene kant vind ik het super, maar aan de andere kant weer niet, omdat het gewoon zo kk verslavend is (als je al hebt gepakt).

Op het moment van gebruik had ik inderdaad wel een zekere neiging tot bijbumpen, maar in de weken na mijn gebruik heb ik daar nauwelijks nog last van gehad.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik had na 2 weken dagelijks gemiddeld een gram te hebben gesnoven nergens last van gehad. Ik was zelfs niet eens chagrijnig.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
DamienDope zei:
Ik had na 2 weken dagelijks gemiddeld een gram te hebben gesnoven nergens last van gehad. Ik was zelfs niet eens chagrijnig.

Maar het feit dat je 14 dagen achter elkaar redelijk wat gebruikt hebt zegt genoeg lijkt me.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Jazeker, en ik ga dat ook nooit meer doen.

En hebben jullie ook wel eens dat je zicht waziger wordt als je veel hebt gebruikt?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
PepTalk zei:
Waarom ben je dan bang voor drugshonden?
Behalve op vliegvelden en heel af en toe bij een onverwachtse grenscontrole zijn er zelden drugshonden?

Er zijn in Nederland maar 5 echte drugshonden, de rest merkt gewoon je angst op ofzoiets. :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat bedoel ik dus.

Als je niet per vliegtuig de hort op moet dan hoef je niet bang te zijn voor een hond.

PepTalk zei:
Sieusc zei:
PepTalk zei:
Wil je het smokkelen?
Want daarover praten is verboden op dit forum.

lol nee ik wil het niet smokkelen

Behalve op vliegvelden en heel af en toe bij een onverwachtse grenscontrole zijn er zelden drugshonden?

Waarom ben je zo geïnterreseerd? In ieder geval is het omdat ik naar een feest ga waar hoogstwaarschijnlijk een drugshond zal staan. En ga nou niet zeggen dat dat puur waakhonden zijn want das bullshit

Chris Pontius

Badass junkie
Sublimo zei:
PepTalk zei:

Er zijn in Nederland maar 5 echte drugshonden, de rest merkt gewoon je angst op ofzoiets. :grin:

Natuurlijk heb ik geen harde bewijzen, maar het lijkt me zeeeeeeeeer waarschijnlijk dat zoiets een stom gerucht is dat ik al jaren hoor.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
PepTalk zei:

Whahaha, ga weg man! :)

Ik kan je 100% zeker zeggen dat het er wel meer zijn hoor! Bij de KMAR op de vliegvelden hebben ze er al meer en dan heeft de politie in iedere regio/district er ook minimaal één!

@ Sieusc
Enne, die honden die bijv. bij feesten staan zijn meer voor de ordehandhaving en gezag ipv dat ze tussen je benen naar drugs gaan ruiken hoor :tearsofjoy:
Vaak zijn die honden ook nog van een particulier beveiligingsbedrijf incl. hondengeleider (staat meestal geen agent bij) dat zijn geen drugshonden..

EDIT: een doorsnee politiehond staat met zijn (politie)hondengeleider bij de voetbalwedstrijden, deze honden zijn getraind voor aanvallen, en luisteren naar hun baas. Niet om drugs op te sporen.

Bovenaan