• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mephedrone report

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Hi

Gisteren voor de eerste maal cokemephedrone gedaan. ( buiten ooit es n lijntje waar ik niets van voelde)
Het ging ongeveer als volgt. Ik en n vriend legden allebei n lijntje, klein dat wel. We snuiven het, en niet echt resultaat. Vooral een beetje helderder maar niet echt een noemenswaardig verschil. Ik dacht dat het dus kutcokemeph was en legde (zo blijkt later) echt een dikke lijn. ( 3x maal normaal lijntje ofzo). Enja, dat werkt echt goed! Van een normale jongen werd ik plots de King van Sint Pietersstation. Praten en duizend maal zeggen hoe leuk je de ander vond enzo enzo. Maar dit was nog maar het begin. Toen gingen we naar hardcorefeestje en toen legde ik nog n lijn. Jezus! Ik kon echt niet meer drinken of zelfs praten. Iedereen in de nabije omgeving die mij zag schrok zich kapot en stapte n meter achteruit, of wierp mij van die beschuldegende blikken. Maar dat kon me allemaal niets schelen. Ik ging echt hard! M'n tong schoot de hele tijd uit m'n mond en alle richtingen op en ik kreeg echt spastische trekken. De hele tijd m'n men hoofd rollen en kauwen en losgaan! Omdat mn bek zo droog was krijg ik wat water ( god wat was ik dankbaar!) en dronk het leeg. Maar drinken lukte bijna niet! Ik goot alles in m'n mond zonder me zelf maar zorgen te maken dat eigenlijk 3/4 gewoon lang me liep op m'n trui enzo. Elk plastikken bekertje werd direct door mij kapotgescheurd ( zonder ik het doorhad).De muziek was zo heerlijk! Ik voelde me zo goed! Toen ik even naar buiten ging kwamen we nog wat vrienden tegen. Wat me enorm hekelde was dat iedereen me echt enorm aanstaardde en mensen anderen aantikten en dan naar mij wezen. Ik ging lekker hard en ik verstond niet dat mensen op dat bepaalde feestje ( waar ze veel drugs gewend zijn) toch maar keken en wezen en afkeurend keken. Ook kwamen er mensen aar mij van je zou echt beter wat minder doen jonge je ziet echt niet uit. Toen ik kauwgom ging kopen schoten die nachtwinkeluitbaters direct in de lach en vroeger of het wel ging. Erna kwamen nog mensen wat aanbieden, maar ik moest echt neen zeggen want ik besefde wel dat ik niet meer aankon op dat moment. Een uurtje later wel, en zo geschiedde. Maar de kleine lijnen voelde ik amper? Daarna liet ik het wat uitwerken en toen gingen we naar huis. Bijna niets slapen en echt enorme hartkloppingen waren het gevolg.

Its one helluva drugs!

KoxBox

Badass junkie
Re: Coke report

Pas toch maar op, Coke is ontzettend verslavend en het ergste is dat je het gewoon niet doorhebt totdat je verslaafd bent...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

Coke is dikke rommel, je raakt er snel verslaafd aan en de effecten zijn ondermaats... Er zijn veel leukere dingen als je zo op een feestje wilt rondlopen :)

Winehouse

Badass junkie

Ik dacht eigenlijk dat coke niet zo erg opvalt ?
Wel dus..

Wel grappig verhaal, ga je vaker aan de coke ?

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker

Ehv zei:
Zulke dingen heb ik vooral bij speed..

Inderdaad! Wie weet was het dat ook wel..

Ik ben zelf meer van de love-feelings dan queen of the world zijn. Maar ach, ieder zijn eigen 'one helluva drug' he

space jace

Belezen gebruiker

Winehouse zei:
Wel grappig verhaal, ga je vaker aan de coke ?

dat vraag ik me ook af :P ,
leuk report, klinkt alleen erg gevaarlijk, ter waarde van 5 lijntjes op een avond snuiven voor een ''newbie''? :rolleyes:

space jace

Belezen gebruiker

KoxBox zei:
Waarom is dat gevaarlijk?

Omdat de gevoeligheid voor coke verschilt p.p.(zie oa.: LD50). Misschien had deze jongen toevallig slechte kwaliteit, maar opzich kan iemand al heel erg slecht gaan op een halve gram goede coke (bijv. als hij een niet al te sterk hart heeft). Hij heeft naar eigen zeggen ter waarde van 5 lijntjes naarbinnen gewerkt en dat is meer dan een halve gram? Ik heb behoorlijk wat rondgekeken op DF naar coke-reports en hieruit zou ik kunnen opmaken dat zn avontuurtje fataal had kunnen zijn.

Oom Klaas zei:
Waarschijnlijk dacht je alleen dat iedereen naar je keek

lol :grin:

KoxBox

Badass junkie

Had het niet goed gelezen, als je die hoeveelheid in een keer naar binnen snuift kan dat inderdaad slecht aflopen.
Ik dacht dat het verspreid was over de hele avond.

Oom Klaas

Badass junkie

space jace zei:
KoxBox zei:
Waarom is dat gevaarlijk?

Omdat de gevoeligheid voor coke verschilt p.p.(zie oa.: LD50). Misschien had deze jongen toevallig slechte kwaliteit, maar opzich kan iemand al heel erg slecht gaan op een halve gram goede coke (bijv. als hij een niet al te sterk hart heeft). Hij heeft naar eigen zeggen ter waarde van 5 lijntjes naarbinnen gewerkt en dat is meer dan een halve gram? Ik heb behoorlijk wat rondgekeken op DF naar coke-reports en hieruit zou ik kunnen opmaken dat zn avontuurtje fataal had kunnen zijn.

Oom Klaas zei:
Waarschijnlijk dacht je alleen dat iedereen naar je keek

lol :grin:

Een halve gram in 5 lijntjes doen niet veel beginners hoor...dat zijn al behoorlijk dikke lijnen.

Andyy

Bewuste gebruiker

heerlijk he coke:hearteyes:

pas er maar wel mee op :grin:
deed eerder ook altijd veel op een avond.
maar me portemonee werd toch een stuk blijer van af en toe is een grammetje halen en dan 2 sleuteltjes per 45 min.

doe nu bijna nooit meer trouwens, laatste keer is echt 4 mnd terug ofzo :rock:

weyoun22

Bewuste gebruiker

Een paar dagen geleden postte je nog een topic waarin je vertelde over psychotische bijwerkingen die het blowen tegenwoordig op je hebben en nu heb je je eerste coke "tripreport".

Gaat de goede kant op jongen.

Edit: Nvm zie nu pas dat het een oud topic is :grin:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker

Was dus dikke mephedrone zo blijkt nu, was zelfs vergeten dat dit topic nog bestond. Toen had ik nog geen van de drie gedaan en dacht dat het dus normaal was.

Dit krijg je dus als je een halve gram/gram mephedrone wegwerkt. Althans ik toch

mephuser

Belezen gebruiker

Bij Mephedrone zie je er nog strakker dan strak uit, terwijl je zelf denkt dat je er vrij "normaal" uitziet

luchtigtoetje

Badass junkie

Aardig gevaarlijk dan, dat je niet eens wist wat je neus in ging..

Maar met meph is de coming down toch heel zwaar??

a1b2c3d4

Wijs gebruiker

mephuser zei:
Bij Mephedrone zie je er nog strakker dan strak uit, terwijl je zelf denkt dat je er vrij "normaal" uitziet

Ik vind idd dat ik er vrij normaal uitzie op meph. Maar ligt ook aan de hoeveelheid. Ik neem meestal maar hele kleine beetjes per keer (10-25 mg) en binge ook niet. Ik zie er wel wakkerder uit dan.

Wel was het zo, dat toen ik een keertje beneden kwam na een nachtje doorhalen na een vet feest waar ik pillen en meph ophad dat mn broertje zei datie zag dat ik strak stond.
Gelukkig heeft hij geen idee wat meph is. :P

Olijfboompje

Bewuste gebruiker

DamienDope zei:
mephuser zei:

Ik vind idd dat ik er vrij normaal uitzie op meph. Maar ligt ook aan de hoeveelheid. Ik neem meestal maar hele kleine beetjes per keer (10-25 mg) en binge ook niet. Ik zie er wel wakkerder uit dan.

Wel was het zo, dat toen ik een keertje beneden kwam na een nachtje doorhalen na een vet feest waar ik pillen en meph ophad dat mn broertje zei datie zag dat ik strak stond.
Gelukkig heeft hij geen idee wat meph is. :P
Ik pak altijd lijntjes van 100 mg...:tearsofjoy:
Van meph zie ik er lekker moe uit ofzo, terwijl ik mij geniaal voel :tongueout:

Bovenaan