NorthernLightBE
Bewuste gebruiker
Hi
Gisteren voor de eerste maalcokemephedrone gedaan. ( buiten ooit es n lijntje waar ik niets van voelde)
Het ging ongeveer als volgt. Ik en n vriend legden allebei n lijntje, klein dat wel. We snuiven het, en niet echt resultaat. Vooral een beetje helderder maar niet echt een noemenswaardig verschil. Ik dacht dat het duskutcokemeph was en legde (zo blijkt later) echt een dikke lijn. ( 3x maal normaal lijntje ofzo). Enja, dat werkt echt goed! Van een normale jongen werd ik plots de King van Sint Pietersstation. Praten en duizend maal zeggen hoe leuk je de ander vond enzo enzo. Maar dit was nog maar het begin. Toen gingen we naar hardcorefeestje en toen legde ik nog n lijn. Jezus! Ik kon echt niet meer drinken of zelfs praten. Iedereen in de nabije omgeving die mij zag schrok zich kapot en stapte n meter achteruit, of wierp mij van die beschuldegende blikken. Maar dat kon me allemaal niets schelen. Ik ging echt hard! M'n tong schoot de hele tijd uit m'n mond en alle richtingen op en ik kreeg echt spastische trekken. De hele tijd m'n men hoofd rollen en kauwen en losgaan! Omdat mn bek zo droog was krijg ik wat water ( god wat was ik dankbaar!) en dronk het leeg. Maar drinken lukte bijna niet! Ik goot alles in m'n mond zonder me zelf maar zorgen te maken dat eigenlijk 3/4 gewoon lang me liep op m'n trui enzo. Elk plastikken bekertje werd direct door mij kapotgescheurd ( zonder ik het doorhad).De muziek was zo heerlijk! Ik voelde me zo goed! Toen ik even naar buiten ging kwamen we nog wat vrienden tegen. Wat me enorm hekelde was dat iedereen me echt enorm aanstaardde en mensen anderen aantikten en dan naar mij wezen. Ik ging lekker hard en ik verstond niet dat mensen op dat bepaalde feestje ( waar ze veel drugs gewend zijn) toch maar keken en wezen en afkeurend keken. Ook kwamen er mensen aar mij van je zou echt beter wat minder doen jonge je ziet echt niet uit. Toen ik kauwgom ging kopen schoten die nachtwinkeluitbaters direct in de lach en vroeger of het wel ging. Erna kwamen nog mensen wat aanbieden, maar ik moest echt neen zeggen want ik besefde wel dat ik niet meer aankon op dat moment. Een uurtje later wel, en zo geschiedde. Maar de kleine lijnen voelde ik amper? Daarna liet ik het wat uitwerken en toen gingen we naar huis. Bijna niets slapen en echt enorme hartkloppingen waren het gevolg.
Its one helluva drugs!
Gisteren voor de eerste maal
Het ging ongeveer als volgt. Ik en n vriend legden allebei n lijntje, klein dat wel. We snuiven het, en niet echt resultaat. Vooral een beetje helderder maar niet echt een noemenswaardig verschil. Ik dacht dat het dus
Its one helluva drugs!