Ik zag dat er nog niet veel ervaring is met mephedrone dus ik dat ik mijn ervaring met dit plantenvoeding eens post
Om te beginnen:Het is enorm verslavend!Als je een gram binnen hebt en je neemt een lijntje is het aan de eind van de avond op.Het is vergelijkbaar met coke wat dat betreft.
Oraal vind ik er niet veel aan het is dan hetzelfde als een speedbommetje.
Om te snuiven is het heerlijk.Je legt een lijntje van 50mg en je bent een uur verder en dan ondertussen wat roken

Het roken geeft niet heel veel effect maar het is ontzettend lekker.De smaak is hetzelfde als base coke.De eerste keer dat ik het in m'n pijp deed,kreeg ik herinneringen naar de tijd van coke uitkoken met ammoniak en sigarettenpeukjes overal

Je legt een hoeveelheid vergelijkbaar met een erwt in je pijp en de hele kamer is gevuld met een heerlijke geur en de smaak blijft veel langer in je mond en longen hangen dan base-coke.
Het effect is zeer euforisch te noemen,beter en intenser dan xtc zelfs.de laatste keer dat ik goeje xtc heb gehad is in een ver verleden dus misschien dat die vergelijking verkeerd is,maar het effect van mephedrone is als pure MDMA zonder het bekketrekken en geen hallucinaties.Je word ontzettend gefocused waar je ook mee bezig bent en je kunt zelfs redelijk normaal met mensen omgaan.Als partydrug is het niet zo geschikt vind ik,dan kun je beter aan de pillen gaan.
Het is wel zo dat de gangbare speed in nederland ver onder de maat valt als je eenmaal meph hebt geprobeerd.Als je de juiste vind voelt het puur en heb je geen vervuilingen omdat het (nog) legaal is(houden zo dus niet mee te koop lopen zeg ik dan

)
Rectaal is nog het beste IMO.Je vult een spuitje met 100 mg en 3-4 ml water.Het lost ontzettend goed op in water.en je spuit het in,geen brandend gevoel ofzo.En je knalt 2-3 uur lang als een banaan
Ik hoop dat dit helpt als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag.