Mengen

Mindless1985

Badass junkie
Ik heb het zelf nooit gedaan ofzo, maar een goede manier lijkt me wel dit:

DISCLAIMER: Dit bedenk ik net zelf, geen idee of het goed werkt.

Doe de speed in een klein schaaltje water, een petri schaaltje ofzo. Meng het goed zodat het een witte substantie wordt, nog wel vloeibaar. Gooi nu de creatine erbij en flink roeren, zodat het mooi verdeeld is. Verwarm het zootje zodat het water verdampt en wat er nu overblijft is goed gemengde pep+creatine.

DjTrips

Bewuste gebruiker
Dzy zei:
Ik heb het zelf nooit gedaan ofzo, maar een goede manier lijkt me wel dit:

DISCLAIMER: Dit bedenk ik net zelf, geen idee of het goed werkt.

Doe de speed in een klein schaaltje water, een petri schaaltje ofzo. Meng het goed zodat het een witte substantie wordt, nog wel vloeibaar. Gooi nu de creatine erbij en flink roeren, zodat het mooi verdeeld is. Verwarm het zootje zodat het water verdampt en wat er nu overblijft is goed gemengde pep+creatine.

wat is een petri schaaltje ? en kan iemand die deze methode heeft toegepast even doorlichten, btw kan dit, 60% pure amphetamine in poeder vorm ? en als ik dat water laat verdampen, zal er geen hoog percentage amphetamine mee verdampen ?

Mindless1985

Badass junkie
Petri schaaltje is een schaaltje dat ze in de chemie nog wel eens gebruiken, om bijvoorbeeld bacteriën op te kweken. ongeveer 10 cm diameter en een rand die recht omhoog gaat van 2 cm.

Deranged

Badass junkie

Deranged

Badass junkie
Gewoon een beetje roeren is echt geen oplossing? Het lijkt mij opzich niet zo moeilijk maar ben er dan ook niet echt bekend mee.

RaDa

Newbie
kapotlache :grin:

Bond, JameS Bond

en kdenk nie da veel bodybuilders Creatine snuiven :grin:

Ik doe het alvast in water met dextrose :tongueout:

meth666

Belezen gebruiker
Oke zal je hier effe wat tips geven uit heel veel eigen ervaring.

Het allerbeste pep mengel is
40% amfetamine
30% dexedrine
20% zetmeel
10% caffeine

Aangezien vele mensen alleen maar aan amfetamine kunnen komen moet je de verhouding ongeveer 70% amfetamine 20-25% zetmeel (geeft een mooie structuur), en 10-5% caffeine.

Pas op met teveel caffeine, de smaak gaat er zeer door naar de klote, bovendien heb je eerder een overdose caffeine dan amfetamine.

Ga je pep echt niet meer dan 30% versnijden aangezien je waarschijnlijk met 25 gram al behoorlijke onzuivere amfetamine hebt, ookal is het pasta en zegt je dealer miss anders.

Bij natte pasta uitstreiken over spiegel en versnijdingsmiddel erop gooien, effe minutje laten liggen en vervolgens effe snel met mesje eroverheen hakken en in zak schuiven. Daarmee blijft het toch nog wat vochtig maar toch droog genoeg om te snuiven (iets vochtig is lekkerder).
Droog is het ook gewoon op spiegel gooien versnijdingsmiddel erbij, wat hakken en klaar.

Ga 25 zielige grammetjes alsjeblieft niet met 50gram crea mixen, hoe goed je amfeta in eerste instantie ook is er blijft niks van over. Bovendien als je goed spul hebt willen mensen er altijd wel centje extra voor betalen.

Hoop dat je wat hulp hebt aan dit advies, maar waarschijnlijk zul je het allemaal leren door ervaring voordat je merkt dat ik gelijk heb :wink:

meth666

Belezen gebruiker
dan wordt je zeer zeker opgelicht jah. Als we het niet eens over me inkoop prijs hebben maar me verkoopprijs is ongeveer al de helft van wat u ervoor betaald. :wink:

dimaz

Newbie
in belgie is die prijs vrij normaal
S gaat hier makkelijk voor 10 of 15€ / gram de deur uit
alsjem groter koopt zakt hij niet al te snel tenzij je dealer al tijdje kent

Bovenaan