informatie over drugs

tas681

Newbie
Hoe zou jij het liefst over drugs geïnformeerd willen worden?
Dus als je niet weet wat je wel en niet kan mengen, als je de dosis niet weet of als je de na effecten wilt weten.
voorbeelden: - stand op een festival - posters in wc-hokjes - qr-codes - aangesproken worden op feesten - enz.

Voor een project wil ik erachter komen hoe informatie over drugs het beste verspreid kan worden en wat mensen fijn vinden.

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Qr codes is van deze tijd , alleen de meeste mensen die tegenwoordig gebruiken zullen slecht of niet luisteren. Zolang ze hard kunnen Gaan is het prima heb het tevens over de gebruikers groep van ong 16 tot en met 30/35 hooguit. combinaties zoals: XTC/MDMA met 3-MMC mocht het echte 3M zijn is erg in trek , 3M in combi met Ketamine ook wel erg aldus genaamd META en ook hier weer is t wel echte 3M . Laten we voor t gemak even cathinones zeggen tegenwoordig is het van alles ( dit is geen speculaas of what so ever dus no stress mijn beste Mods . Hoop dat ik hiermee wat duidelijks vertel of iets waar je ten minste iets aan hebt:)

_shikantaza

Badass junkie
Hoe zou jij het liefst over drugs geïnformeerd willen worden?
Dus als je niet weet wat je wel en niet kan mengen, als je de dosis niet weet of als je de na effecten wilt weten.
voorbeelden: - stand op een festival - posters in wc-hokjes - qr-codes - aangesproken worden op feesten - enz.

Voor een project wil ik erachter komen hoe informatie over drugs het beste verspreid kan worden en wat mensen fijn vinden.
Via een chat.

XMR

Wijs gebruiker
Ik doe gewoon zelf mijn onderzoek naar de middelen die ik inneem, bijvoorbeeld op psychonautwiki.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Leer hen vooral dat men VOOR men ook maar iets neemt een milligramweegschazl in huis moet halen en hamer het belang van afwegen er ten alle koste keihard in. Men moet weten wat men neemt en niet blindelings vertrouwen wat men krijgt want zelfs de meest betrouwbare mens kan zich vergissen of onwetend zijn van wat die bij zich heeft. Ik ken er zo een die dat kreeg en dacht er een lijn van te snuiven…. Kon slecht afgelopen zijn.

Bovenaan