meiden/vrouwen

*little star*

Experimenterende gebruiker
Heey allemaal,

Ben net lid geworden van het forum (na veel meelezen) en dacht start eens een onderwerp waar ik tegenaan loop :wink:

Ik ben ongeveer een half jaartje geleden begonnen met blowen, samen met mijn vriend en nog wat andere vrienden. Nu valt het mij op dat er in mijn omgeving weinig tot geen vriendinnen zijn die ook blowen of willen blowen. Ervaren jullie dat ook zo dat mannen meer blowen als vrouwen? Of heb ik gewoon een andere vriendinnengroep? Het lijkt me gewoon zo gezellig om eens lekker met een vriendin een vette lachkick te hebben van plaats met die mannen die er dan toch niets van snappen :tearsofjoy:

Ben benieuwd!

aapkut

Badass junkie
Mannen zijn gewoon veel stoerder.

maar in mijn omgeving blowen ongeveer net zoveel meisjes als jongetjes :3

*little star*

wobble zei:
Mannen zijn gewoon veel stoerder.

nou jah veel stoerder... :wink:

hier in mijn omgeving valt het dus op dat er idd meer mannen zijn die blowen dan meiden. Maar kan natuurlijk ook gewoon andere vriendinnen zoeken, zo van ha wil jij mijn blowvriendin worden :grin:

gamezz

Bewuste gebruiker
ik ken ook minder vrouwen die blowen , daarmee bedoel ik ook echt blowen
meeste vrouwen die ik ken willen wel meedoen alsje het aanbied maar zelf zulje ze gen jointje zien draaien.

Extisi

Wijs gebruiker
Hier vooral mannen/jongens..
And i don't know why. Meisjes zijn denk ik 'banger' en willen liever niets van drugs hebben. (wiet blijft nog steeds drugs).

En ik wil wel je blowvriendinnetje worden hoor! Matties voor life. :stoned:

alcoholist

Wijs gebruiker
moetje xtje naar hoogvliet komen,hier is iedereeen stoned,meisjes jongens vrouwen mannen,oma's opa's. in de zomer zit iedereen altijd hier voor de flats en huizen te bbqen, zie je gwn ouwe antiliaanse oma's blowtjes roken ,en bier drinken.wel leuk

en hier zijn alle wijven stoned,de wijzen die hier rondlopen zijn ook niet echt zo "net"

Extisi

Wijs gebruiker
Dan hebben jullie een nare omgeving!
Heerlijk toch, als iedereen stoned is ?
Hmmm, vanavond maar weer is een blowtje roken!

Hislordship

Wijs gebruiker
Bij mij blowed bijna iedereen die ik ken.
Man vrouw maakt niet uit iedereen is aan de wiet hier :stoned:

Mensen beginnen alleen wel op een steeds jongere leeftijd met blowen.
Valt dat andere ook op?

In mijn omgeving zijn het ook vooral de jongens die blowen . Sommige meisjes doen wel mee als je het vraagt maar zelf zouden ze et nooit doen denk ik .
Maar ze zijn op dit moment wel serieus bezig om drugs zwart te maken door drugspreventie campagnes en alles. Meisjes nemen die rommel over de risico's serieuzer denk ik, dat kan ook wel invloed hebben.

En Hislordship : bwa, de mensen in mijn omgeving zijn allemaal rond 16 jaar begonne das de normale leeftijd denk ik om te beginne

Oom Klaas

Badass junkie
Kabouter Wesley zei:
In mijn omgeving zijn het ook vooral de jongens die blowen . Sommige meisjes doen wel mee als je het vraagt maar zelf zouden ze et nooit doen denk ik .
Maar ze zijn op dit moment wel serieus bezig om drugs zwart te maken door drugspreventie campagnes en alles. Meisjes nemen die rommel over de risico's serieuzer denk ik, dat kan ook wel invloed hebben.

En Hislordship : bwa, de mensen in mijn omgeving zijn allemaal rond 16 jaar begonne das de normale leeftijd denk ik om te beginne

"ze" zijn niet nu pas bezig om drugs zwart te maken hoor, 40 jaar geleden ook al :)

*little star*

Hmm de meningen verschillen dus een beetje. Misschien ligt het ook idd aan de omgeving. Wat ik in ieder geval wel merk is dat meiden idd vaak serieuzer omgaan met de drugs. Ze zijn meer bezig met het hoe en wat.

Extisi zei:
Hier vooral mannen/jongens..
And i don't know why. Meisjes zijn denk ik 'banger' en willen liever niets van drugs hebben. (wiet blijft nog steeds drugs).

En ik wil wel je blowvriendinnetje worden hoor! Matties voor life. :stoned:

kijk das pas gezelligheid :grin:

gamezz zei:
ik ken ook minder vrouwen die blowen , daarmee bedoel ik ook echt blowen
meeste vrouwen die ik ken willen wel meedoen alsje het aanbied maar zelf zulje ze gen jointje zien draaien.

haha nou dan blow ik volgens jou echt dan, draai ze zelf, maar laat het wel voor me halen :flushed:

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
ik ken genoeg meisje die ook zelf hun joint draaien..
maar violgens mij zijn er wel meer jongens die blowen ook als ik in de coffeeshop zit zijn de vrouwen eigelijk altijd in de minderheid.

cropp

Badass junkie
ik ken ook wel wat meisjes die blowen, maar ik zie wel honderden jongens blowen...

misschien is het gewoon het sfeertje wat om het blowen heen hangt, weinig meisjes hebben nou zin om buiten te gaan zitten blowen, ik heb geen zin om op de bank een serie te gaan zitten kijken...

Oom Klaas

Badass junkie
Nou.....het overgrote deel dat hier blowt van de miesjes/vrouwen zijn echt van die Antillianen sletjes die zich voor een fles malibu laten aftuigen. Waarom ga ik eigenlijk ook nog naar den helder :confused:

kaasbaas

Badass junkie
*little star* zei:
cropp zei:
vrouwen die blowen zijn wel echt relax :stoned:

:grin:

wat is er zo relax aan vrouwen die blowen dan?

= nieuwsgierig :wink:

Mmm, die doen niet moeilijk over drugs, of als het je vriendin is doet ze niet moeilijk over roken en zoenen (dit vind ik een heel mooi plus puntje :grin:). Maar ik vind mannen die blowen ook relaxter zijn dan mannen die dat niet doen - ze hebben allemaal snel een verkeerd beeld van cannabis. Gelukkig valt dat in Nederland wel mee, maar als je naar andere landen gaat kijken is dat een stuk extremer.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ik merk wel dat er meer jongens in mijn omgeving blowen dan meisjes. Vroeger (kuch 2 jaar geleden?) deed ik het wel meer met meisjes. Opzich heb ik wel veel blowende vriendinnen gehad, maar veel zijn gestopt. Met meisjes blowen vind ik ook wel chill, maar merk niet veel verschil met dat als ik met jongens blow. :P

cropp

Badass junkie
*little star* zei:
cropp zei:
vrouwen die blowen zijn wel echt relax :stoned:

:grin:

wat is er zo relax aan vrouwen die blowen dan?

= nieuwsgierig :wink:
andere aditude, wiet is iets waar ik van geniet en wat ik graag wil delen, en het gebeurt niet vaak dat mannen en vrouwen op een lijn zitten...

vrouwen zijn lief als ze stoned zijn, ook al zijn ze one of the guys...

nultien

Belezen gebruiker
Haha in Rotterdam heb je er genoeg.

Ga maar es naar westblaak Skatebaan of naar Museumpark.
Inderdaad wel meer gasten, maar vaak zit er wel 1 chicky of meer bij die (mee)blowen.

Verder is het ook maar wat je volk is..
Vaak op dnb/tekno feesten zie je ook veel vrouwen blowen.

iSmokex

Bewuste gebruiker
henkdevries zei:
Ik ga binnenkort met wat chick's blowen weet iemand of die ook geil worden van blowen :hearteyes: :tearsofjoy:
Ik in ieder geval niet, wel laat ik me wat meer gaan als ik heb geblowd. Zijn wel mensen die beweren dat vrouwen geil kunnen worden van hasj, denk niet dat de hasj de oorzaak is.. Maar het helpt wel mee i think.

*little star*

HakunaMatata zei:
henkdevries zei:
Ik ga binnenkort met wat chick's blowen weet iemand of die ook geil worden van blowen :hearteyes: :tearsofjoy:
Ik in ieder geval niet, wel laat ik me wat meer gaan als ik heb geblowd. Zijn wel mensen die beweren dat vrouwen geil kunnen worden van hasj, denk niet dat de hasj de oorzaak is.. Maar het helpt wel mee i think.

klopt, dat van het geil worden is denk ik niet zo, maar je wordt er wel veel losser van, laat je makkelijker gaan. Ik in ieder geval wel. En dat helpt natuurlijk wel mee als je geil bent :wink:

Frank123

Wijs gebruiker
meisjes/vrouwen houden het op het algemeen wat stiller als mannen. Daarentegen ken ik net zoveel vrouwelijke blowsters als mannen. Ik blow over het algemeen liever in het bijzijn van een vrouwelijk persoon. Waarom weet ik niet, maar voelt beter.

Frank123

Wijs gebruiker
*little star* zei:
Ja we zijn ook gewoon gezellig he dames :grin: :grin: :grin:

ook niet altijd. je hebt er ook die uren kunnen wouwelen over hun verhalen over het winkelen enzo , of echt van die verhalen vertellen zoals alleen vrouwen dat kunnen , absoluut eromheen draaien en details vertellen die er absoluut niet tot toe doen.

*little star*

SchilDpadDo zei:
*little star* zei:
Ja we zijn ook gewoon gezellig he dames :grin: :grin: :grin:

ook niet altijd. je hebt er ook die uren kunnen wouwelen over hun verhalen over het winkelen enzo , of echt van die verhalen vertellen zoals alleen vrouwen dat kunnen , absoluut eromheen draaien en details vertellen die er absoluut niet tot toe doen.

:tearsofjoy:

Bovenaan